• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Kožené sedačky - reklamace

zborovsky

nový člen
27
Ahojte, potřeboval bych radu.
Byl jsem s mojí mazdou 6 sedan (registrace 2018/03, 2,5i, 141kW, najeto pouze 27000km) po třech letech na garančce v servise Autoefekt Zlín. Končí mě záruka, tak jsem dal na reklamaci sedadlo řidiče a spolujezdce, připojuji foto. Nahoře, jak je opěrák hlavy, byly vidět otvory v kůži na sedadle nahoře, odkud vychází držák opěráku hlavy. V servise mě byl vyměněn molitan na sedáku (za zády) řidiče i spolujezdce. Kožené čalounění sedáku bylo dáno původní. V servise se hodně snažili, asi udělali co mohli, ale oprava není na sto procent dokončena, vůbec se mě výsledek nelíbí. Jsem z toho trochu zaskočen, bylo mě sdělěno, že tento problém mám v Evropě asi jenom já. Chtěl bych Vás poprosit o Váš názor, případně jestli máte podobné stáří auta, v jakém stavu máte sedáky Vy.
Vystřídal jsem již více mazd, ale i po deseti letech stáří auta jsem neměl sedačky v takovém stavu.
Děkuji za váš názor.
20210304_170121.jpg 20210304_170054.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Ahoj, laicky bych řekl, že se kožený potah vytáhl. Souhlasím, že to vypadá hrozně. Sedadlo spolujezdce nebylo vystaveno takové zátěži a je, zdá se, v pořádku. Víc Ti nepomůžu, nemám sedačky v kůži. Jistě se ozvou kolegové. Za sebe bych trval na výměně potahu. V nejhorším nafotit a poslat stížnost dovozci. Odmítnutí záruční opravy určitě do protokolu.
 
Docela na to zírám, u svého to fakt neznám. Podle mě je to na výměnu sedadla.
 
Tohle jsem taky opravdu ještě neviděl (a to se u mě v garáži zastaví velký počet mazd s koženými sedadly) :eek:
 
Tohle jsem taky opravdu ještě neviděl (a to se u mě v garáži zastaví velký počet mazd s koženými sedadly) :eek:
Robčo viděl, u mě na předchozí GJ, ale ne v tak extremně moc ;). Evidentně se ta umělá slevová kůže vlivem horka, zimy atd. postupně sráží. O Molitanech raději psát nebudu.
 
Robčo viděl, u mě na předchozí GJ, ale ne v tak extremně moc ;). Evidentně se ta umělá slevová kůže vlivem horka, zimy atd. postupně sráží. O Molitanech raději psát nebudu.
Ještě musím dodat, že auto parkuji ve vytápěné garáži. Můžete prosím zveřejnit foto stavu vaší sedačky u auta podobného stáří. Děkuji.
 
dnes jsem si to kontroloval u sebe..auto o poznání starší ale sedačky na inkriminovaných místech jako nové, bez problémů. A to je nanich vysezeno víc než 200 tis
 
Robčo viděl, u mě na předchozí GJ, ale ne v tak extremně moc ;). Evidentně se ta umělá slevová kůže vlivem horka, zimy atd. postupně sráží. O Molitanech raději psát nebudu.
To je přeci pravá kůže, nikoliv umělá. Koženka je ve dveřích a na přístrojovce.
 
Za sebe bych trval na výměně potahu. V nejhorším nafotit a poslat stížnost dovozci.
Tak takovéto výměny jsou samozřejmě konzultovány s dovozcem. Pokud je reklamace zamítnuta autorizovaným servisem (kterému to schvaluje/zamítá reklamační technik dovozce), nezbývá a) dohoda s tím, kde to bylo koupeno b) znalec a žaloba na toho, kde to bylo koupeno.
 
Tak takovéto výměny jsou samozřejmě konzultovány s dovozcem. Pokud je reklamace zamítnuta autorizovaným servisem (kterému to schvaluje/zamítá reklamační technik dovozce), nezbývá a) dohoda s tím, kde to bylo koupeno b) znalec a žaloba na toho, kde to bylo koupeno.
Hmm. Za a) mělo by to být jedno, platí celoevropská záruka? Za b) v zájmu výrobce i dovozce, když jde o takovou zjevnou a výjimečnou závadu, rychle to vyřešit v prospěch zákazníka, aby se o tom moc nemluvilo. Jde o pověst značky. Minimálně by měli projevit “good will”.
 
To sice platí, ale protistranou pro případní soudní spor je vždy ten, od koho kupuješ - po něm chceš přece slevu za vadné plnění. Je to sice v zájmu, ale oni na to serou. Jsi jedna bezvýznamná čárka, za kterou už prémii před lety inkasovali.
 
Nejsme ve sporu. Ale soudit se kvůli čalounění je to poslední, co bych @zborovsky radil. Vždycky je lepší se dohodnout, ať už se servisem, nebo s prodejcem či dovozcem. Stojí to míň času, peněz i nervů. Musí to mít ale doložený pro všechny případy (fotky, reklamační protokol). Soudím, že reklamační technik Mazdy ČR, pokud je to jeho rozhodnutí, je trouba.
 
Ahojte, potřeboval bych radu.
Byl jsem s mojí mazdou 6 sedan (registrace 2018/03, 2,5i, 141kW, najeto pouze 27000km) po třech letech na garančce v servise Autoefekt Zlín. Končí mě záruka, tak jsem dal na reklamaci sedadlo řidiče a spolujezdce, připojuji foto. Nahoře, jak je opěrák hlavy, byly vidět otvory v kůži na sedadle nahoře, odkud vychází držák opěráku hlavy. V servise mě byl vyměněn molitan na sedáku (za zády) řidiče i spolujezdce. Kožené čalounění sedáku bylo dáno původní. V servise se hodně snažili, asi udělali co mohli, ale oprava není na sto procent dokončena, vůbec se mě výsledek nelíbí. Jsem z toho trochu zaskočen, bylo mě sdělěno, že tento problém mám v Evropě asi jenom já. Chtěl bych Vás poprosit o Váš názor, případně jestli máte podobné stáří auta, v jakém stavu máte sedáky Vy.
Vystřídal jsem již více mazd, ale i po deseti letech stáří auta jsem neměl sedačky v takovém stavu.
Děkuji za váš názor.
zdravím ta, mám podobný problém u toho istého auta. Ako si to po riešil ?

image1.jpeg
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top