• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

Na to by dle mě byla nejideálnější kombinace kvalitního křídla a difuzoru, otestovaných v tunelu.
Ono je to jedno s druhym. Pak se postupně dostaneš k tomu, že bys měl dělat kompletní aero package, protože pro správnou funkci difuzoru potřebuješ mít komplet zakrytovanou podlahu včetně splitteru vepředu a můžeš pak pokračovat side skirtama, canardama atd. atd. :D
Aerodynamika je dost složitý odvětví, ale nemyslim si, že zrovna u auta typu CX je nutný zacházet až tak daleko. ;)
Každopádně za sebe můžu říct, že potom, co jsem si na šestku namontoval zadní spoiler, tak už jsem pak nikdy ani při jízdě nevětšim bordelem neměl zaflákanou zadní spz, světla, okno atd. :)
 
Mně to přijde, že kombi GH s aerokitem bylo vždy úplně stejně zasviněné jako GJ bez. Ale snížení a spoilery se myslím dobře podílely na nízké spotřebě při vysokých rychlostech.
 
Mně to přijde, že kombi GH s aerokitem bylo vždy úplně stejně zasviněné jako GJ bez.
A to znamena malo nebo moc? Jakoze vymyslim si moc, kdyz mi prijde, ze se GJ spini hodne?

Ja mam teda na aute GHP9-V4-920 "Zadní střešní spojler (Estate)", ktery je asi jen o par milimetru jiny, nez ten puvodni. Tak treba jsem si na spinu zadelal sam, pokud ten spoiler je "spatny". Ale to jsem se asi moc rozvasnil v tematu o CX-3 :cool:.
 
A to znamena malo nebo moc? Jakoze vymyslim si moc, kdyz mi prijde, ze se GJ spini hodne?
IMO úplně stejně jako cokoliv jiného s karosérií typu hatchback nebo kombi a trochu více, než sedan či liftback, a o hodně více, než Tatra 603, Porsche 911 nebo (New) Beetle. Jakmile je tam prostě nějaká plocha, tak se to má kde přichytit.
 
U kombíků/aut se strmou zádí je to vždycky horší než u sedanů/liftbacků, protože tam ten ostrej úhel přechodu střechy do zadního čela způsobí nějaký to zěptný víření co ti natahá bodrel ze silnice na zadek skoro vždy.
 
zdravím, hodlám vyměnit své 7 měsíců staré ( nové :D ) Mitsu ASX za CX-3 zřejmě výbava Challenge , ale pokukuji i po Attraction. Vyplatí se připlatit za vyšší výbavu 45 000 kč ? Lákají mě parkovací senzory a vyhřívané sedačky, ale dokážu bez toho žít ;) , jaké výbavy máte vy a co vám vyhovuje nebo naopak chybí , dík
 
zdravím, hodlám vyměnit své 7 měsíců staré ( nové :D ) Mitsu ASX za CX-3 zřejmě výbava Challenge , ale pokukuji i po Attraction. Vyplatí se připlatit za vyšší výbavu 45 000 kč ? Lákají mě parkovací senzory a vyhřívané sedačky, ale dokážu bez toho žít ;) , jaké výbavy máte vy a co vám vyhovuje nebo naopak chybí , dík
CX3 už v základu je na slušné úrovni,pak výběr výbavy je individuální.Já jsem chtěl parkovací senzory pro manželku,vyhřívané sedačky pro sebe.
Vyhovuje mi senzor stěračů a adaptivní světlomety.V předchozích příspěvcích je doporučovaná,,TOP REVOLUTION",plně souhlasim,ale pro mne finančně
nedostupná.:(Přeji správný výběr ať dělá jenom radost.:)
 
zdravím, hodlám vyměnit své 7 měsíců staré ( nové :D ) Mitsu ASX za CX-3 zřejmě výbava Challenge , ale pokukuji i po Attraction. Vyplatí se připlatit za vyšší výbavu 45 000 kč ? Lákají mě parkovací senzory a vyhřívané sedačky, ale dokážu bez toho žít ;) , jaké výbavy máte vy a co vám vyhovuje nebo naopak chybí , dík
Procpak vymenujes novou karu? Nespokojenost??


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mám Attraction. LED světla jsou opravdu dobrá, sice se nenatáčí, pouze automatická nivelace (sklon), LED mlhovky - bez těch bych se i obešel. Denní svícení je drobnost, ale v LED světlometech pěkně vypadá a člověk na to nemusí myslet. Dešťový a hlavně světelný senzor je šikovný, ale i bez něj se dá jezdit. Zadní parkovací asistent (akustický) je dobrý a "kouká" i trochu do boku. Zatmavená boční okna - no co dodat - jistá frajeřina. Asi to trochu sníží teplotu v létě uvnitř, ale je tam klimatizace.... Systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu mám stále vypnutý (je to protivné), stejně tak vypínám i i-stop, ale ten je u všech výbav.
Vyhřívaná přední sedadla v zimě ocení především ti, co někdy prodělali zánět prostaty nebo močového měchýře a nebo mají problémy s hemoroidy, což mohou být i mladší ročníky bez ohledu na pohlaví.
Z mého pohledu bych na první místo dal LED světla + světelný senzor, vyhřívaná sedadla, zadní parkovací asistent. LED světla jsou dost drahá, podobně ta sedadla, pak už to asi té ceně odpovídá..... Montovat to tam dodatečně? To se zcela jistě vůbec nevyplatí, pokud to vůbec lze...
Zvažte, za jak dlouho zbyde ve Vašem rozpočtu 45000 Kč. Porovnejte to s časem, na jak dlouho to auto kupujete, jak dlouho Vám bude třeba dělat radost.

Je dobré si udělat občas větší radost!!!
 
zdravím, hodlám vyměnit své 7 měsíců staré ( nové :D ) Mitsu ASX za CX-3 zřejmě výbava Challenge , ale pokukuji i po Attraction. Vyplatí se připlatit za vyšší výbavu 45 000 kč ? Lákají mě parkovací senzory a vyhřívané sedačky, ale dokážu bez toho žít ;) , jaké výbavy máte vy a co vám vyhovuje nebo naopak chybí , dík
To "ASX" je nafta nebo benzín? Jaká bude vyvolávací cena?
 
Mám Attraction. LED světla jsou opravdu dobrá, sice se nenatáčí, pouze automatická nivelace (sklon), LED mlhovky - bez těch bych se i obešel. Denní svícení je drobnost, ale v LED světlometech pěkně vypadá a člověk na to nemusí myslet. Dešťový a hlavně světelný senzor je šikovný, ale i bez něj se dá jezdit. Zadní parkovací asistent (akustický) je dobrý a "kouká" i trochu do boku. Zatmavená boční okna - no co dodat - jistá frajeřina. Asi to trochu sníží teplotu v létě uvnitř, ale je tam klimatizace.... Systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu mám stále vypnutý (je to protivné), stejně tak vypínám i i-stop, ale ten je u všech výbav.
Vyhřívaná přední sedadla v zimě ocení především ti, co někdy prodělali zánět prostaty nebo močového měchýře a nebo mají problémy s hemoroidy, což mohou být i mladší ročníky bez ohledu na pohlaví.
Z mého pohledu bych na první místo dal LED světla + světelný senzor, vyhřívaná sedadla, zadní parkovací asistent. LED světla jsou dost drahá, podobně ta sedadla, pak už to asi té ceně odpovídá..... Montovat to tam dodatečně? To se zcela jistě vůbec nevyplatí, pokud to vůbec lze...
Zvažte, za jak dlouho zbyde ve Vašem rozpočtu 45000 Kč. Porovnejte to s časem, na jak dlouho to auto kupujete, jak dlouho Vám bude třeba dělat radost.

Je dobré si udělat občas větší radost!!!
Nemám hemeroidy,nemám zánět prostaty ani zánět močáku,ale rád si v zimě sednu do teplé sedačky,parkuji venku.Ale určitě to je prevence.Nechá se jezdit i v holém základu ale!!!!
 
zdravím, hodlám vyměnit své 7 měsíců staré ( nové :D ) Mitsu ASX za CX-3 zřejmě výbava Challenge , ale pokukuji i po Attraction. Vyplatí se připlatit za vyšší výbavu 45 000 kč ? Lákají mě parkovací senzory a vyhřívané sedačky, ale dokážu bez toho žít ;) , jaké výbavy máte vy a co vám vyhovuje nebo naopak chybí , dík
LDWS lze postrádat, mám trvale vypnuto. Halogeny jsou naprd, co si budem nalhávat. LED plus LED mlhovky je jednoznačné plus, nelze nijak dostrojit. Dešťový senzor u stěračů je příjemná věc, opět nelze rozumně dostrojit. Se zadními senzory se parkuje mnohem lépe, ty dostrojit lze. Zatmavená skla o B sloupku myslím v pohodě, opět dají se použít fólie. Bez vyhřívaných sedadel jde u benzínu přežít, auto topí hned, nicméně vyhřívání lze také domontovat. IMO Attraction je pro mně první použitelná výbava, už jen kvůli aktivní bezpečnosti (světla, stěrače).
 
Solidní prodejce dá k autu koberce v ceně, stejně tak povinnou výbavu. Kufr mám stále tu nižší podlahu a před půl rokem jsem koupil univerzální vanu, protože na CX-3 v té době ještě mimo Mazdy nikdo nic nenabízel. Za mne spokojenost.
(foto viz příspěvek 7.8.2015)
 
je fakt,že kufr není moc velký, tak je asi lepší mít ten horní dekl vyndaný, apropo zástěrky máš ? koukal jsem i do tématu na toto téma, ale nic moc, tak to asi fakt origo
 
Zástěrky? Ne! Jen to z fabriky...
Dnes jsem přijel a normální běžné zašpinění. To neřeším - vody na mití mám dost....
(jak říká žena: dyť to je "auto".....)
Jo, ten horní dekl je položený na dně.
 
spíš sem myslel, jak je to s odlétajícími kamínky od předních kol ...
Při normální jízdě se kola neprotáčí (kamínky moc neodletují), něco občas jistě odletí, ale ty zástěrky nejsou samospasitelný. Především při rejdu jsou zástěrky k ničemu. Na prahu je plast. Spíš bych se bál více odletujících kamínků od protijedoucích...

A do kufru jsem dal bez problémů dva pytle s pšenicí po 50 kg a na ně přepravku s masem. Ještě zbylo místo...
 
Back
Top