• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

Muj laicky pohled rika, ze vyssi auto s podobnym podvozkem se v zatacce bude vice nakladet, takze ... by clovekovi naopak mohlo byt vic spatne, ne? ;)

Když jsme byli na testovací jízdě, tak to byl pro mě velký rozdíl a to jsme jeli zrovna tou nejhorší silnicí s hromadou děr, kde musím s corsou jezdit fakt opatrně do zatáček, jinak mi dost " lítá" a CX3 bez problému, dělá to dost i ten stabilizátor
 
CX3 akosi nie je o vyssom sedeni v porovnani napr. s Mazda2 v ktorom ma svoj pôvod. :rolleyes:

V té jsem neseděla nikdy, tak nemůžu porovnat, já mám i u corsy sedadlo hodně vysoko kvůli rozhledu, musím sedět vysoko a rovně, jinak je mi blbě, ale u CX 3 to byla teprve výška, aspoň mně to tak přišlo
 
Nebo kvůli našim silnicím.
No muzu se teda priznat, ze ted, co jsem si rozbil dva disky (bez ohledu na to, na kolik jsem si za to mohl sam), tak si extra obcas zanadavam na nejakou diru v silnici. A rikam si, jestli kdybych nejezdil na 19", zda by to nebylo lepsi. Ale nejsem si jisty, zda u toho SUV je to znacne jinaci. Je?
 
Z vlastní zkušenosti CX-5 225/65R17 v děravé Praze ideál, nestaráš se vůbec o nic.
 
CX-3 je dost tvrda, hlavne na 18" kolesach. Niekomu to moze vadit, nerovnosti dost citit.
 
@Ter Leeloo II ,asi je jedno jakym autem trefíš díru,jedině s offroadem mají disky šanci přežít;).V práci jezdim s tranzitem a když trefim díru trpim úplně stejně jako když ji dám s CX3:mad:.CX3 jsem kupoval protože mám v hajzlu
záda,12 let jsem vlastnil 3bk a můžu říct že každý cm je znát,ale děd vševěd @lakilaki dvrdí něco jinýho,asi trojka byla posazená níž než dvojka:confused:
 
@Ter Leeloo II CX3 jsem kupoval protože mám v hajzlu
záda,12 let jsem vlastnil 3bk a můžu říct že každý cm je znát,ale děd vševěd @lakilaki dvrdí něco jinýho,asi trojka byla posazená níž než dvojka:confused:
ded vševed :D dob reeéééé
tak na porovnanie M2 ma svetlu vysku 143 mm, CX3 160mm , sucasna mazda3 155 mm,
a moja sucasna M3 myslim je najvyssia, ma neuveritelnych, takmer crossových 170 mm.
rozdiel 1,7 cm medzi M2 a CX3 kludne mozem pripisat na vrub vacsich 17-18" palcovych kolies ako ma M2
Je OK kupovat CX3, pekne, dobre vlastnosti.... atd. problem je zdovodnovat kupu svetlou vyskou a vyssim posedom.
Pri CX5 je to akceptovatelny argument
 
@lakilaki dovolim si nesuhlast s vyskou posedu. V cx3 sedim vyssie ako v mojej sucasnej trojke bm a ma lepsi vyhlad zhora, aj ked rozdiel v svetlej vyske je iba 5 mm. Mam osobne vyskusane. Z cx3 sa mi ovela lepsie vystupuje aj nastupuje. Tento fakt, ale nic nemeni na tom, ze by som si nekupila cx3, lebo ani v "uplnej plnke" nie je laktovka, samostmievacie zrkadlo a cuvacie senzory vpredu. Mozno model od 2017 uz bude mat, neviem. Taktiez mi vadi na novych modeloch vseobecne, ze sa uz nemontuju ostrekovace prednych svetiel, lebo na full led netreba aj ked je to studene svetlo ako xenon. Nuz mne pomahaju tie ostrekovace aj v lete, ked sa zotmieva a hmyz je premnozeny. Za par minut mam pocit, ze sa mi vypli svetla a pritom svietim. Vtedy mi staci ostreknut svetla a opat vidim a tlacim den pred sebou v tme. Preto z mojho pohladu krok spat od vyrobcov aut.
 
@lakilaki dovolim si nesuhlast s vyskou posedu. V cx3 sedim vyssie ako v mojej sucasnej trojke bm a ma lepsi vyhlad zhora, aj ked rozdiel v svetlej vyske je iba 5 mm. Mam osobne vyskusane. Z cx3 sa mi ovela lepsie vystupuje aj nastupuje. Tento fakt, ale nic nemeni na tom, ze by som si nekupila cx3, lebo ani v "uplnej plnke" nie je laktovka, samostmievacie zrkadlo a cuvacie senzory vpredu. Mozno model od 2017 uz bude mat, neviem. Taktiez mi vadi na novych modeloch vseobecne, ze sa uz nemontuju ostrekovace prednych svetiel, lebo na full led netreba aj ked je to studene svetlo ako xenon. Nuz mne pomahaju tie ostrekovace aj v lete, ked sa zotmieva a hmyz je premnozeny. Za par minut mam pocit, ze sa mi vypli svetla a pritom svietim. Vtedy mi staci ostreknut svetla a opat vidim a tlacim den pred sebou v tme. Preto z mojho pohladu krok spat od vyrobcov aut.
Plne suhlasim s Tvojimi konstatovaniami o nedostatkoch a chybajucej vybave v novych modeloch mazda.
K vyske sedenia len tolko, ze som prirovnaval vysku sedenia v Mazda2 s rovnakou platformou na ktorej je postavena aj CX-3.
V M3 BM su nizsie sedaky cca o 5 cm, ako v mojej M3 BL :confused:
 
problem je zdovodnovat kupu svetlou vyskou a vyssim posedom.
Já nepotřebuju nikomu nic zdůvodňovat,CX3 se mi líbí,lépe se doní nastupuje i vystupuje,na ježdění kolem komína plně
vyhovující.Kdybych auto používal na dlouhé cestování budu vybírat v jiné katerogii.Každý má možnost si auto prohlídnout,
oskoušet,ošahat,tak nevim proč ty opožděné reakce,a vůbec ty rád kritizuješ.
 
za 10 dni konecne bude cx3 doma v garazi, a nemenil bych ji za nic, ja, manzelka a mala dcerka se tam krasne poskladame, takze at si kazdej rika co chce, rozhodoval jsem se mezi mazdou 3 a cx3 a vyhrala cx3 takze kazdej at si koupi dle sebe a v cem se citi dobre, kdybych chtel obrovsky auto s obrovskym kufrem, koupim si dodafku
 
@nevrlacek Asi bych napsal nebo zavolal do toho shopu a poptal se, jestli k tomu mají nějaké papíry (certifikát). Tak to budeš aspoň vědět jistě.
 
@lakilaki dovolim si nesuhlast s vyskou posedu. V cx3 sedim vyssie ako v mojej sucasnej trojke bm a ma lepsi vyhlad zhora, aj ked rozdiel v svetlej vyske je iba 5 mm. Mam osobne vyskusane. Z cx3 sa mi ovela lepsie vystupuje aj nastupuje. Tento fakt, ale nic nemeni na tom, ze by som si nekupila cx3, lebo ani v "uplnej plnke" nie je laktovka, samostmievacie zrkadlo a cuvacie senzory vpredu. Mozno model od 2017 uz bude mat, neviem. Taktiez mi vadi na novych modeloch vseobecne, ze sa uz nemontuju ostrekovace prednych svetiel, lebo na full led netreba aj ked je to studene svetlo ako xenon. Nuz mne pomahaju tie ostrekovace aj v lete, ked sa zotmieva a hmyz je premnozeny. Za par minut mam pocit, ze sa mi vypli svetla a pritom svietim. Vtedy mi staci ostreknut svetla a opat vidim a tlacim den pred sebou v tme. Preto z mojho pohladu krok spat od vyrobcov aut.

V CX3 sa urcite sedi vyssie. Striedam 6 a CX-3 a rozdiel je citelny. Nejde iba o nieco väcsiu svetlu vysku, ale aj o vyssie ukotvenie sedadiel.
Laktovka aj predne senzory (mame namontovane) su v prislusenstve. Na samostmievacie zrkadlo som zvyknuty zo 6, ale manulne ma vyhodu, ze si ho mozes "prepnut" aj ked este nie je tma, ale osvetluje ta napr. zapadajuce slnko. Pri samostmievacom mas smolu. Privital by som kombinaciu :)
 
Back
Top