• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

..."Chlapi nehledejte v tom vědu, takové 4WD (ať už elektromagnetickou spojku nebo viskospojku/haldex) má drtivá většina aktuálních malých až středních SUV."...


Přesně tak!!! Proto se vrátím k původní mé úvaze, když jsem řešil nákup. Má to cenu za tu cenu?! Využiju to??? Já ne! Ostatní třeba ano. Každý si musí odpovědět sám sobě a sám se rozhodnout. Já jsem, a to píši zcela otevřeně, se rozhodoval i dle peněz. Ta cena za AWD, byť to má pár kW navíc, byla pro mne neakceptovatelná. Ale to jsem já, každý další má jiná hlediska. Za ušetřené penízky jsem si koupil disky a solidní zimní pneu...

Pro ty, co váhají, můžu zcela po pravdě napsat, že 88 kW s automatem je opravdu velice příjemné poježdění. Předjíždění nebo rychlé odjetí z křižovatky je svižné až pro některé překvapivé. S výbavou jsem zcela spokojen! Spotřeba? Většina bude spokojena jako já. Víc nemám co dodat.

Přeji všem dobrý výběr a spokojenost s každým modelem! Hlavně zdraví, ať si to pak každý užije co nejdéle.
 
Poslední úprava:
No, a je to jasné!!!! "shr3k" to našel a v zásadě potvrdil moji myšlenku. Mimojiné si to opravdu hlídá i ten poloměr zatáčky...
 
@tibalt a jak jsi tedy s poladěním spokojený? Ono ladit atmosférický motor není moc jednoduché, není to turbo...Ty hodnoty, co udávají BR-Performance jsou až neskutečné...pokud by to byla pravda, je to paráda. A co to udělalo se spotřebou? Prosím, dej nám nějaké informace. Díky.
 
@jaho v tomto případě se spíš jedná o odblokování potenciálu u škrceného motoru. A přímovstřikové atmosférické benzíny jdou ladit celkem dobře (stejně se ladí jen dvě veličiny - množství paliva a předstih) - třeba z 3.6 FSI se dal udělat téměř R36. Vzhledem k tomu, že na 2.0 PE motor žádné aktualizace PCM téměř nevycházejí, je určitě efektivnější ladit tento motor, než dieselový 2.2 SH, kde se skoro každý měsíc s něčím šibuje. Člověk pak nemusí jezdit k čiptunerovi pokaždé, co navštíví autorizovaný servis, kde mu flashnou inovovaný software...
 
Uz som pisal detailne info tesne po re-map na inom fore. teraz to bude myslim 7 mesiacov co s tym jazdim. Dnes som kontroloval olej, hladina ustalena ako po druhej kontrole. spotreba 8.1 ustalena. jazdim svizne. po DE dialniciach 160+. Uz som si zvykol, cize s odstupom tazke porovnat. v kazdom pripade sa s tym da jazdit svizne, tak ako to svedci vybornemu podvozku ( mam kolesa R18 235/55 takze to tak neplava ako na povodnych 17tkach ).
kedze sa krutak az tak nezdvihol, tu upravu najviac citit od 3500rpm. krasne taha po obmedzovac. aj ked mam nalozene auto sa nemusim bat predbiehat ako pred re-mapom. prikladam aj vysledky z dyna z BRP.
ako som pisal inde, BRP spolupracuje s TÜV v Nemecku, cize su ako jedni z mala certifikovani a ich re-map akceptuje TÜV do zapisu do TP ( niektori si to davaju zapisat ). Cize ich dyno je naladene spravne a nejake hochstaplerske zasahy do vysledku su nepravdepodobne. Chodia im tak ine auta na remap, nemaju potrebu klamat a znicit si povest...

k tej uprave - ako pise shr3k - ide o odblokovanie potencialu motora a upravu aktivnych casti ( vstreky, VVT a pod. ). navyse, motory G120, G145, G150, G160 a G165 su vlastne rovnake. vidno to aj na priebehu vykonovej krovky kde u kazdeho je inde nastaveny "strop"...

preto pocitovo G120 taka do isteho casu velmi podobne ako G165. navyse realne ma vacsina slabsich G motorov viac ako udavane kone ( u g120 namerane 145ps na "svet motorov" myslim...)
Na druhej strane mne namerali 150 ps...tiez hovorili, ze to je bezne. ale chcelo by to zmerat sto aut a potom sa daju vyvodit nejake hodnotenia a analyza :)

nie kazda garaz vie spravit skyactive motor. pripadne ho spravit dobre. ja som velmi spokojny. olej je ako novy, motor si krasne pradie. vsetko ok. Navyse oproti turbu nieje tak namahana spojka a pod. ked pri preplnanych motoroch narasta vyrazne krutak...a navyse EGR, DPF u dizlov su tiez riziko.

inak tankujem vyhradne 98oktan premium benzin na aral alebo shell.
 
Poslední úprava:
Pěkné! Jelikož automatická i manuální převodovka je dimenzovaná na 270 Nm, pak by neměl být problém. Bylo by možné zde napsat i nějaké hodnoty zrychlení - před úpravou a po úpravě. Díky!
 
zial este som nemeral. nieje to take jednoduche :) a s manzelkou v aute to bude skreslovat, aj ked ma "iba" nejakych 50kg :D
 
To byla jedna z prvních záležitostí, co jsem otestoval. Závěr? POZOR DĚTI, ale i dospělí..... Docela mne toto překvapilo, ale zase kvůli tomu to nekoupit ? Snad to výrobce včas vyřeší, než ho někdo v USA bude žalovat....

Šel jsem to ještě jednou zkusit. No, je to síla!!! Udržet to okno rukou je celkem těžké, ale před dojezdem se mi asi třikrát stalo, že se to samo přeplo zpět - otevřelo se to, ale zase to má opravdu značnou sílu. Jsem přesvědčen, že prst dospělého, natož dítěte, by to asi zlomilo jako nic.... Nezkouším to.
 
Takto je docela brutální nedodělek...doufám, že soudruzi v Mazdě na tom zapracují a tuto chybu odstraní.
 
Už jsem napsal zastoupení Mazdy zde v republice. Až mi odpoví, tak to zde zveřejním.... Možná budou čekat na nějakou "žalobu" v USA.....
Odpoví ti zcela oběcně slečna z agentury, co má na starosti Facebook/infolinku atp. ve stylu "Vaši připomínku předáme jako zpětnou vazbu výrobci" (rozuměj "možná to Alexej dá někde na nějakém mítinku do prezošky, když bude hodně lidí otravovat") ... nemá smysl plýtvat časem.
 
Tak jsem byl již vnitřně přesvědčený na verzi Revolution (černý interiér koženka/látka), bílá perleť, pohon FWD...A v tom mi dnes zavolají z Mazdy, že se mám přijet podívat na bílou perleť v Top Revolution... interiér bílá kůže/látka alcantera...Manželka nadšená, já v rozpacích...Je to tedy krásné a ladí to perfektně, jen mi příjde líto dávat navíc peníze za TopRev jen kvůli bílému interiéru, protože ty asistenty a adaptivní tempomat nějak nemusím...

20378577499_f88bf2f496_o.jpg

19942682914_88fdd5d9bd_o.jpg
 
Back
Top