• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-3 - obecně

No ja som zvedavy, co vsetko ma to caka, ci na tom novom facelifte uz popracovali na tomto probleme so zrkadlami... je to inak nekonecny pribeh cakat az do maja na auto ;)
 
No ja som zvedavy, co vsetko ma to caka, ci na tom novom facelifte uz popracovali na tomto probleme so zrkadlami... je to inak nekonecny pribeh cakat az do maja na auto ;)

Tak snad uz to bude v pohode...a kdyz vidi kolik zrcatek musi menit tak jim to snad doslo ze je neco spatne....preju ti at nemusis nic takoveho resit


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zdravím. uvažuji silně o koupi cx3 co se auta jako takového nemám pochyb ale mám jeden dotaz ohledně komfortu nastupování a vystupování z vozu vzhledem k mému problému s kyčlemi a již několikerému zklamání z vozů označených crossover prosím o upřesnění výšky sedadel řidiče a zpolujezdce. Vysvětlím - většina vozů označených jako malé SUV či CROSSOVER či téměř všechny mají výšku sedadla která v žádném připadě nedosahuje pohodlí nastupování do vozů SUV bohužel oproti tzv. klasickým vozům se jedná max o pár cm. Mohl by mi někdo tedy napsat porovnání mezi výškou sedadla oproti zemi u modelu cx3 a cx5 a eventuelně -nevím jestli nechci moc modely 2 a 3. Děkuji velice a nezlobte se - toto se nikde neuvádí a pro mě je to rozhodující.
 
Nejlepší zajít k prodejci a auta si vyzkoušet, něčí popis a zkušenost ti moc neřekne. Třeba me CX3 vyhovuje, měřím 177 cm a uz jsem taky stihl operaci kolen. Chce to fakt zkusit, protože např. světlou výšku ma M6 vyšší než CX3
 
Zdravím. uvažuji silně o koupi cx3 co se auta jako takového nemám pochyb ale mám jeden dotaz ohledně komfortu nastupování a vystupování z vozu vzhledem k mému problému s kyčlemi a již několikerému zklamání z vozů označených crossover prosím o upřesnění výšky sedadel řidiče a zpolujezdce. Vysvětlím - většina vozů označených jako malé SUV či CROSSOVER či téměř všechny mají výšku sedadla která v žádném připadě nedosahuje pohodlí nastupování do vozů SUV bohužel oproti tzv. klasickým vozům se jedná max o pár cm. Mohl by mi někdo tedy napsat porovnání mezi výškou sedadla oproti zemi u modelu cx3 a cx5 a eventuelně -nevím jestli nechci moc modely 2 a 3. Děkuji velice a nezlobte se - toto se nikde neuvádí a pro mě je to rozhodující.
Asi tak ! Poohledni se jinde ! ASX, Vitara, Qashqai, Karoq atd atd a za mě CX5 ! CX3 je nejnižši ze všech SUV či Crossoveru !!!
 
5CB2B080-308B-4D7D-892F-19E7CA14BA58.jpeg Cx3 vs ASX ! IX35 taky obr oproti CX3 !!! Ale CX3 je ze vsech suv a crossoveru nejhezči :)
 
Ahoj, taky uvažuji o nákupu auta s vyšším posezem s cenou 450 – 500 tis. Další podmínkou je i atmosférický motor.V úvahu tedy přicházi CX3, ASX nebo Mokka. V jedné tabulce Světa motorů byly míry sedáku od země.
U ASX 630 mm, Mokka 695 mm a CX3 680 mm. Proto mě zaráží, že CX3 je nejnižší.
Můžete mě někdo potvrdit jaká je vzdálenost sezení u CX3 od země. Za mě totiž CX3 je na prvním místě . Díky za info.
 
Ahoj, taky uvažuji o nákupu auta s vyšším posezem s cenou 450 – 500 tis. Další podmínkou je i atmosférický motor.V úvahu tedy přicházi CX3, ASX nebo Mokka. V jedné tabulce Světa motorů byly míry sedáku od země.
U ASX 630 mm, Mokka 695 mm a CX3 680 mm. Proto mě zaráží, že CX3 je nejnižší.
Můžete mě někdo potvrdit jaká je vzdálenost sezení u CX3 od země. Za mě totiž CX3 je na prvním místě . Díky za info.
svetla vyska je nejnizsi ale posez nikoliv ! Chce to vyzkouset i sedadla aby ti sedeli sedak bocni vedeni atd atd
 
Poslední úprava moderátorem:
Tak já jsem přesedlal z Yetiny,je cx-3 o něco nižší,ale záleží jak si zvedneš sedačku atd.Mi to vyhovuje a ten motor a auto vůbec je prostě mazec a neměnil bych.ASX jsem zkoušel když jsem bral Yetinu,ale odradila mě cena a výbava.
 
Dnešní foto po přezutí na zimní disky a montáži střešních nosičů.
 

Přílohy

  • IMG_20180214_081622.jpg
    IMG_20180214_081622.jpg
    703,6 KB · Zobrazení: 53
  • IMG_20180214_081631.jpg
    IMG_20180214_081631.jpg
    829,4 KB · Zobrazení: 54
  • IMG_20180214_105448.jpg
    IMG_20180214_105448.jpg
    737,8 KB · Zobrazení: 55
  • IMG_20180214_105518.jpg
    IMG_20180214_105518.jpg
    641,2 KB · Zobrazení: 54
Ahoj, taky uvažuji o nákupu auta s vyšším posezem s cenou 450 – 500 tis. Další podmínkou je i atmosférický motor.V úvahu tedy přicházi CX3, ASX nebo Mokka. V jedné tabulce Světa motorů byly míry sedáku od země.
U ASX 630 mm, Mokka 695 mm a CX3 680 mm. Proto mě zaráží, že CX3 je nejnižší.
Můžete mě někdo potvrdit jaká je vzdálenost sezení u CX3 od země. Za mě totiž CX3 je na prvním místě . Díky za info.
Ahoj ASX jsem měl cca půl roku a v porovnání s Mazdou je to nebe a dudy, klidně ho z výběru vyškrtni , motor 1.6 je líný, výbava dost zastaralá a celkově je to nezábavný auto. Pro přesun z bodu A do bodu B postačující, ale pokud se chceš na svezení pokaždé těšit tak rozhodně jednoznačná volba je CX3. Mám jí dva roky a pořád mě baví a design - to je kapitola sama pro sebe ;) ten pohled na ní mě prostě ještě neomrzel :)
 
Děkuji všem. Zaráží mě jen toto - poohlédni se jinde. CX-3, na kterou jsem si opravdu myslel, je nejnižší - no ono se moc poohlédnout nejde, pokud by to mělo být nové auto. Takové stonicy, arony, prostě jak píše stejně uvažující uživatel výše toto nesplňují - já bych i skousl přeplňovaný motor, ale nemůže to být litrový tříválec, vyloučeno a pokud je limit půl mega, tak už nevím. Pojedu se na tu CX-3 podívat a vyzkouším posez, uvidíme.
 
Poslední úprava moderátorem:
to fakt musíš zkusit, ale při limitu půl mega fakt není asi lepší volba, možná ještě můžeš zkusit Suzuki S-Cross tam je celkem slušná výbava + 4x4 a ve verzi Premium je to kolem půl mega, ovšem motor 1.4 BoosterJet a design - nekomentuji :eek:
 
Back
Top