• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Nedavno som pozeral reportaz z bratislavskeho autosalonu a v rozhovore o novej CX-5 sa zastupca importu zmienil, ze nova technologia pouzita u 2.5 motoru (asi myslel vypinanie dvoch valcov) znizi realne spotrebu o priblizne 16%.
To by pri priemernej spotrebe 8,5 u byvalej CX-5 znamena cca 7.2 u novej. Mozno za cenu znizenia dynamiky, ale bolo by to zaujimave.
 
Nedavno som pozeral reportaz z bratislavskeho autosalonu a v rozhovore o novej CX-5 sa zastupca importu zmienil, ze nova technologia pouzita u 2.5 motoru (asi myslel vypinanie dvoch valcov) znizi realne spotrebu o priblizne 16%.
To by pri priemernej spotrebe 8,5 u byvalej CX-5 znamena cca 7.2 u novej. Mozno za cenu znizenia dynamiky, ale bolo by to zaujimave.
Já bych to prozatím nebral jako relevantní informaci, protože zástupci importu ani prodejci zatím nemají k dispozici žádné technické specifikace motoru, protože jim japonci zatím nic nechtějí sdělit. Takže těžko říct, zda těch 16% je vůbec reálných, nebo je to pouze odhad importéra.
 
Nedavno som pozeral reportaz z bratislavskeho autosalonu a v rozhovore o novej CX-5 sa zastupca importu zmienil, ze nova technologia pouzita u 2.5 motoru (asi myslel vypinanie dvoch valcov) znizi realne spotrebu o priblizne 16%.
To by pri priemernej spotrebe 8,5 u byvalej CX-5 znamena cca 7.2 u novej. Mozno za cenu znizenia dynamiky, ale bolo by to zaujimave.
K vypinaniu valcov, prihodia ešte GPF a uz je to na úrovni problemov skyactiv diesel.
Skvela buducnost ....
 
No ty GPF co jsem tak cetl tak nejsou az tak slozite jako DPF a pry by mely vydrzet po celou zivotnost auta...No ale doufam ze nove Mazdy se obejdou bez techto dalsich blbosti.
 
No ty GPF co jsem tak cetl tak nejsou az tak slozite jako DPF a pry by mely vydrzet po celou zivotnost auta...No ale doufam ze nove Mazdy se obejdou bez techto dalsich blbosti.
DPF nie je komplikovany, iba auta s DPF sa pouzivaju nespravne v mestskej premavke na kratke jazdy.
GPF v meste bude obdobny pripad, aj ked vyrobcovia aut tvrdia nieco ine. Tvrdili to (niektori dodnes tvrdia) aj o DPF :D

Je asi na case, zacat setrit na elektricke presuvadla :cool:
 
Ano, GPF není potřeba nutit k vypalování, vyšší teplota výfukových plynů benzínu k průběžné oxidaci stačí. Ale je to další dusítko ve výfuku, o tom žádná.
 
Ano, GPF není potřeba nutit k vypalování, vyšší teplota výfukových plynů benzínu k průběžné oxidaci stačí. Ale je to další dusítko ve výfuku, o tom žádná.
Napadlo ma :rolleyes:
GPF bude pridany do vyfuk systemu za - pred katalyzator ?
Bude GPF + katalyzator 2 v 1 ?
Bude iba GPF, ktory nahradi aj katalyzator ?
Vie to niekto ?
 
Nedavno som pozeral reportaz z bratislavskeho autosalonu a v rozhovore o novej CX-5 sa zastupca importu zmienil, ze nova technologia pouzita u 2.5 motoru (asi myslel vypinanie dvoch valcov) znizi realne spotrebu o priblizne 16%.

Už nevím, kde to bylo, ale někde se lidi bavili o tom, že Mazda k tomuto kroku musela přistoupit, aby i nadále plnila emise.
 
Nie je to lenive?
Neprijde mi, uz jsem to tu psal... od stredniho SUV necekam nejake sportovani. Mame jako rodinne auto. Bezpecne se da predjet, motor se necha krasne vytacet a jizdni vlastnosti netreba komentovat ;) ale najel jsem zatim velky prd (50km) :joyful: takze casem ...
 
Back
Top