• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda novinky, koncepty, zvěsti aneb co se chystá?

Tak uz jsou k dispozici i konfiguratory a ceny ;]. Tak kdyby se nekdo chtel podivat ...

3.3 Turbo:

PHEV:

Povidani:
 
Poslední úprava:
Šak jo a proč by taky měla? Je jich jak hub po dešti CX3 CX30 CX5 CX50 CX60 CX70 CX80 CX90 MX30 - opravdu zákazník Mazdy potřebuje 9 modelů SUV aby si byl schopen vybrat?

Polovinu bych škrtnul hned a časem to zúžil na 3 modely - malé větší střední a velké 7 místně. Tečka.

Když v klasických radách Mazda ruší 6 která je navíc jako jediná v provedení kombi nevidím jediný rozumný důvod mít tolik SUV které se jen překrývají.
 
Jo pravda ale myslel jsem ze 60-70 a 80-90 mají víc rozdílů - pokud jen motor pak nechápu proč to neprodávají pod stejným názvem jen v jiné zemi jiná motorizace - Mazdu 3 zde taky nemohu koupit s 2,5l atmosféry ani 2,5L turbo.
CX3 jsem myslel že mají jen výpadek a že se bude ještě nabízet, pokud už ne no co.... za mne 30 a 60 a pak ta 7 mistra verze dost pokryjí poptávku zájemců.

Co opravdu nechápu je ta 6....
 
Ukončit M6 na křivce rapidního sestupu prodejnosti za nelogické nepovažuji. Pro model CX-5, když je prodejnost na vrcholu (a to píše článek), to naopak hodnotím jako dost divoký krok. Snad to bude chvilku trvat a toto je pouze první testovací balónek.
 
Tak ono jde o to…. Jak dlouho je tu 6? Před par lety se ukázal koncept nástupce a dost lidi čekalo na nej. Nikdo asi moc nechce kupovat 10 let starý model…. Proto ten sestup řekl bych.
 
Mikro-pohledem, Mazda kroužek třeba i nástupce vyhlížel, ale makro-pohledem ten všeobecný příklon k SUV zabil i ten zbytek naděje :(
Njn, budeme ten cvrkot sledovat dále : unamused:
 
No jo no. Já se tedy k nákupu SUV nechystám ani v budoucnu.... Takže pokud Mazda nechá v nabídce jen SUV budu hledat jinde.
 
Uz jsem to tu psal, mozna do jineho vlakna, i s nejakymi prodejnimi cisly ruznych drive popularnich vetsich sedanu z USA/Kanady. Extremni sesup se deje pro normalni nizka auta snad vsude na svete, a je uplne jedno, jestli jde o tri roky nebo deset let stary model. Skoro nikdo to nechce, mnohe automobilky ukoncily, ukoncuji nebo planuji ukoncit vyrobu tohoto "tvaru" aut, a prechazi se na crossovery a SUV. Mazda v tom neni nijak unikatni... Kde je C5, Mondeo, Q70, Kizashi, Stinger, i40?
 
Uz jsem to tu psal, mozna do jineho vlakna, i s nejakymi prodejnimi cisly ruznych drive popularnich vetsich sedanu z USA/Kanady. Extremni sesup se deje pro normalni nizka auta snad vsude na svete, a je uplne jedno, jestli jde o tri roky nebo deset let stary model. Skoro nikdo to nechce, mnohe automobilky ukoncily, ukoncuji nebo planuji ukoncit vyrobu tohoto "tvaru" aut, a prechazi se na crossovery a SUV. Mazda v tom neni nijak unikatni... Kde je C5, Mondeo, Q70, Kizashi, Stinger, i40?
Tak pokud vím, Honda i Toyota se sedany/hatchbacky nekončí. Taky je prodávají 10x líp jak Mazda šestku. Ovšem kombíky... tam ten propad, myslím, je u všech výrobců.
 
Skoro bych rekl, ze i na te Honde a Toyote je to videt, ne? Velke sedany mizeji - Honda Legend, Toyota Avalon, z Toyoty Crown je ted take crossover.
 
Tak pokud vím, Honda i Toyota se sedany/hatchbacky nekončí. Taky je prodávají 10x líp jak Mazda šestku. Ovšem kombíky... tam ten propad, myslím, je u všech výrobců.
Accord i Camry v USA klesaji, Accord je na polovine prodeju pred peti lety, Camry o tretinu min... Myslim ze je akorat otazka, kdy to zabijou, nez jestli to zabijou :). Leda by se najednou zacalo nekde shora do lidi tlacit, ze je uplne zbytecny davat o ctvrtinu vic paliva/energie u SUV tvaru aut oproti nizkym a splyvavym... ale o tom v dnesni demagogii mysleni dost pochybuju.
 

Z tohohle mam radost. V patek mi to rikali i v Mazde v Usti, ze sedmimistna CX-80 tu bude, cca za rok. Takze problem pristiho auta je dost mozna vyreseny... jestli to do ty doby vydrzime s Citroenem a Sestkou :). Porodni bolesti CX-60 uz by tam nemusely byt, protoze plno veci bude stejnych a po tech necelych dvou letech od uvedeni CX-60 vychytanych.
 
Back
Top