• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Mazda WÁGNEROVÁ - Tábor

Zkušenost se servisem Mazda WÁGNEROVÁ v Táboře mám

  • jen pozitivní

    Hlasy: 31 77,5%
  • převážně pozitivní

    Hlasy: 5 12,5%
  • neutrální

    Hlasy: 3 7,5%
  • převážně negativní

    Hlasy: 0 0,0%
  • jen negativní

    Hlasy: 1 2,5%

  • Celkem voličů
    40

luciash

člen KLANu
95
Zkušenosti se servisem, pište pouze konkrétní poznatky a příslušně ohodnoťte hlasování v anketě, svůj hlas můžete později měnit podle toho, jak se vaše zkušenosti budou případně vyvíjet.
 
Ja mam zkusenosti se servisem "pasivni". Kdyz jsem si chtel proverit auta o ktere jsem mel zajem, bez vahani odpovedeli s informacema a servisni historii vozu. Z doslechu mam take jen kladne reference. Tot me hlaseni :)
 
Bál jsem se, protože to je přece "autorizák". Navedl mě tam soused, který měl GW a teď má M5. Od té doby jsem jinde nebyl, pokud jsem to nezvládnul sám. Není problém i jakýkoliv díl (v elitu/kelly nesehnatelné těsnění apod.) bez problémů našli a objednali. A ceny taky supr. Za mě absolutní spokojenost :)
 
Po nemilej skúsenosti v AutoPalace Spořilov, som chcel skúsiť iný servis tak som trochu googlil a našiel Wagnerova Tábor.

Mal som trochu naponáhlo lebo som potreboval za pár dní nato cestovať na SR. Vo všetkých pražských servisoch mi nekompromisne povedali, že som sa mal objednať tak dva - tri týždne dopredu, že inak ma nevezmú. Takže smola bez akejkoľvek dohody.
Následne som volal do Tábora, kde mi taktiež zdelili, že majú dosť natesno, ale ak mi to teda tak veľmi urguje, tak že sa pokúsia niečo pozisťovať a následne mi zavolajú.
O pár minút telefón, že teda pozajtra ráno preložili jednu pani na iný termín, tak možem dosjť. Skvelá správa, auto stihne prehliadku pred dlhou cestou :)

Kedže som šiel Praha-Tábor-Praha tak som to chcel na počkanie, čo opať nebol problém. Ochotne mi ponúkli servis na počkanie. (ak sa teda neobjaví nič nečakané...v tom prípade je tiež možnosť požičiať mazdu 2 za 250kč/deň a odísť pohodlne domov). Usadili ma medzi časopisy a vystavené mazdičky takže som sa za tu hoďku a pol nestihol ani nudiť. :)

Servis sa týkal výmeny oleja a filtrov + klasická prehliadka vozidla. Ešte mi servisný technik na v priebehu a aj na konci poreferoval stav doštičiek, tlmičov, prevodovej reťaze a pod. a tiež doporučil kedy by sa to malo cca v budúcnu meniť.

Celkovo som bol teda nad mieru spokojný s ochotou a jednaním aké v tomto servise mali. Oproti Spořilovu a prístupu nemenovaného pána Dědiča bol Tábor nebe a dudy :)

Keď som si na konci porovnával náklady so servisom v Autopalace tak aj po zohľadnení PHM na cestu do Tábora a spať som zostal bohatší tak o 2 - 2,5tis.
 
Tady jsem popisoval jak jsem s panem Reitmajerem realizoval dovoz mojí M6 GH - v tomhle ohledu naprosto perfektní zkušenost s Mazda Wágnerová Tábor.
 
Ja som komunikoval s pánom Jordákom, ktorý ako som spomínal mal profesionálny prístup a hlavne bolo vidieť, že sa po technickej stránke vyzná. Na jeseň tam plánujem ísť znovu :)
 
Není mi úplně jasný, proč tlačíš na přednostní služby u běžného servisu (kdyby byla nějaká porucha, tak bych to pochopil). "Dlouhá cesta" na Slovensko? Srandisto...;)

Vo svojom popise som chcel priblížiť svoje skúsenosti so servisom. Od toho ten topic predsa je :). Poukazoval som na to, že aj napriek plným termínom ma boli ochotní a schopni niekde "natlačit". Dovod mojho urgoavnia nebol vzhľadom k topicu podstatný, no kľudne ti to objasním.

Priznám sa, že čo sa týka aut tak po technickej stránke sa takmer vobec nevyznám, tak budem písať laicky, snaď to bude zrozumiteľné.

Vo svojej krásavici mám motor 2,2 D 110kw čo mimo iné znamená prítomnosť DPF. Tento filter sa každých 250-300 km regeneruje a pri tomto procese sa motorový olej "riedi" s naftou ktorá sa tam dostane a spolu s ňou aj nejaký ten drobný bordel. (podrobnosti neviem).

Ak v období medzi výmenou oleja dochádza k častejšej regenerácii DPF než je nastavená servisným technikom v riadiacej jednotke, znamená to vačší pomer nafty v motorovom oleji, než je odporúčané, čo samozrejme znižuje mazacie schopnosti oleja a vzniká riziko poškodenia motora.

Pri náhodnej kontrole stavu oleja tri dni pred cestou som na ryske nameral stav asi tak 1 cm na kriticku hladinou "X" nie "max". Po nabehaných asi 14 000 km od poslednej výmeny som teda uvážil, že tých regenerácii asi bolo viac a že "dlhá cesta" na Slovensko (cca 1 600 km) nebude v takom stave oleja najvhodnejšia a preto je vhodné ešte spraviť servis.

Zvyšok príbehu už poznáš z prvej správy.

Ako by si sa zachoval ty v tomto prípade už necham na tvojom vlastnom uvážení. Ja by som sa k svojej krásavici zachoval znova rovnako.
 
Bol som u nich dnes na servis po 60000km a pristup uplne super, vsetko vysvetlia, vymenene diely ukazu, poradia ... no proste super :)
a ked mi este k tomu povedal ze moja 2.2D uz mam vacky v noveho materialu tak som bol uplne :happy:
stravil som tam asi 2.5 hodiny a vsetci co tam za ten cas prisli boli obsluzeny k ich spokojnosti ;)
absolutna spokojnost :cool:
 
Tak som po 2 rokoch servisovania Mazdičky v inom servise v PH ,skúsil zmenu aj ja. Minulý týždeň som nechal spraviť ročný servis auta u Mazda Wágnerová a hlásim spokojnosť. Príjemné prostredie aj presonál, s prácou som spokojný, takisto s prístupom a aj cenami. Nabudúce to u nich skúsim znovu.
 
Tak jsem v úterý využil služeb tohoto servisu a velká spokojenost. Jednalo se o roční kontrolu s výměnou oleje, pylového filtru, přehrání software. Bohužel nabídka @Max6, přišla o dva týdny později jako jsem objednával, jinak bych využil, ale potřeboval jsem hlavně autorizák, protože prodejce zblbnul mé údaje v servisní knížce a tak jsem potřeboval změnu v zápisu a pohybovat se po Evropě jako bezprizorní nechci.
Pán Jordák všechno vysvětlil a zařídil, nabídl svezení se čím chci, no a mechanik, úplná pohoda - všechno okomentoval, ukázal a vysvětlil, zeptal se zda chci vyměnit, nechal nahlídnout pod auto, vyměnil obsah zavazadlového prostoru když jsem byl připraven si to vše udělat sám. Za 2hodinky jsem odcházel v klidu a spokojenosti.-
Navíc poděkování @Rajty za nabídku i konečnou realizaci změn v zavazadlovém prostoru - nová rezerva i výplně
 
Dalsia garancka za mnou, uplna spokojnost. Spojil som to s rodinnym vyletom tak mi ani dlhsie cakanie na STK nevadilo :) (p. Jordak sa za zdrzanie ospravedlnil aj ked za to nemphol...)
 
Koupil jsem před lety v Táboře ojetý vůz. Perfektní jednání, auto parádní. Bohužel mi po půl roce odešlo DPF, ale ani to nebyl v Táboře velký problém. A nejen oprava, ale hlavně přístup servisu a chuť najít rozumné řešení. V nejmenovaného servisu v Praze mě velmi efektně poslali někam, poté co mi za 4500 provedli diagnostiku a regeneraci DPF a poučili mě, že takhle staré auto se už jenom sere a špiní mechanikům ruce. To jen tak mimo. V Táboře veškeré opravy a údržba bez problémů, ale hlavně přesně tak, jak se domluvíme. Páni Reitmaierové, pan Jordák a jejich mechánové jsou machři, dělají dobrou práci a stačí na to rukoudání, což je dneska spíš výjimečné.
Teď kupuju další auto tamtéž a opět super dohoda.
Za mě 10 z 10 a ten půlden co strávím na cestě Praha - Tábor mi za to prostě stojí.
 
Skoro rok jsem hledal jetou M6 2.5 SDN z roku 2013 na tuzemském trhu, než jsem dostal tip na Mazdu v Táboře. Domluvili jsme se na dovozu z Německa, poslali mi web adresy několika bazarů a pak jsem už jen vybíral a oni prověřovali. Jednal jsem s pány Reitmajery, naprostá spokojenost. Po vybrání vozu jsme sepsali smlouvu, oni vůz dovezli, připravili a zajistili dovozovou STK. Ještě musím podotknout, že jsem z druhého konce republiky, takže věděli, že k nim na servis jezdit nebudu... Firmu dělají lidi a v Táboře mají skvělé lidi.
 
Nevite prosim, zda Mazda Tabor akceptuje pri rocni prohlidce vlastni olej? V CarStar s tim skoncili, coz je velke minus... Auto bylo prvnim majitelem delane v Tabore, tak bych se tam s nim pripadne vratil....
 
Musím servis v Táboře pochválit: bezproblémové objednání na termín, který jsem potřeboval, ochota a rychlá práce. Moc se toho teda nedělalo, jen výměna oleje po zajetí a nový sw PCM (svolávačka). Za 3/4 hodiny hotovo :)
 
V úterý tam jedu,do online objednávky jsem připsal olej vlastní a nic nenamítali.
Třeba až na místě.
Je to moje auto,tak si tam budu lít co chci já!!!!
 
Back
Top