• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Mazda WÁGNEROVÁ - Tábor

Zkušenost se servisem Mazda WÁGNEROVÁ v Táboře mám

  • jen pozitivní

    Hlasy: 31 77,5%
  • převážně pozitivní

    Hlasy: 5 12,5%
  • neutrální

    Hlasy: 3 7,5%
  • převážně negativní

    Hlasy: 0 0,0%
  • jen negativní

    Hlasy: 1 2,5%

  • Celkem voličů
    40
Je to možné. Potom by solidní servis měl předem upozornit zákazníka, že mu bude účtováno něco, co nechtěl, a kolik ho to bude stát navíc. Jinak jde o porušení zákona na ochranu spotřebitele (neobjednané plnění). Už byl někdo v servisu takto předem upozorněn? Ve kterém? J
 
Ahoj,
vrtá mi už delší dobu hlavou, jakým právem si servis (autorizovaný, jinam zatím nejezdím) pokaždé svévolně přidá do faktury kontrolu stavu karosérie, ačkoli si zákazník takového neobjednal. Zkoušel se někdo proti tomu ohradit? S jakým výsledkem? J
Při placení je už pozdě, musíš to hlásit dopředu, že nechceš kontrolu laku karoserie.
Já taky čučel jak puk, když jsem chtěl v pneuservisu na discích již obutá zimní kola jen vyvážit a zrovna i přezout. Borec naklusal, otevřel kapotu, oddělal víčko od expanzky a kontroloval do kolika mínus mám chladící kapalinu (to mu samozřejmě nevycházelo a tak musel do něj kolega dloubnout, že to má odebrat přímo z chladiče). Pak vočíhnul ostatní kapaliny v autě včetně hladiny oleje (samozřejmě to okolo pokapal), zkontroloval prachovky na tlumičích, jestli drží nadkolí a jak je na tom baterie s kapacitou. A na pokladně pak 460,- Pozitivní na tom bylo, že jsem měl auto stále na očích. Negativní, že komunikace byla na bodu mrazu, ani žádná informace předem, co hodlají dělat.
Takže se očividně vychází z toho, že co není zakázáno, je povoleno. Pro nějaký blondýny, co ani neví jestli tankují naftu, nebo benzín..., oukej, tam to beru. Ale z tohoto počínání jsem byl hodně rozhozenej a naštvanej.
 
Je to možné. Potom by solidní servis měl předem upozornit zákazníka, že mu bude účtováno něco, co nechtěl, a kolik ho to bude stát navíc. Jinak jde o porušení zákona na ochranu spotřebitele (neobjednané plnění). Už byl někdo v servisu takto předem upozorněn? Ve kterém? J
Pokud vím, tak ti servis musí (měl by) sdělit odhad ceny předem. Pokud si objednáš servisní prohlídku, tak je asi kontrola karoserie její předepsanou součástí (tedy jsi ji objednal) a máš možnost aktivně ji buď nechtít, jak říká @xPet nebo diskusovat o ceně té kontroly.
 
Ahoj,
vrtá mi už delší dobu hlavou, jakým právem si servis (autorizovaný, jinam zatím nejezdím) pokaždé svévolně přidá do faktury kontrolu stavu karosérie, ačkoli si zákazník takového neobjednal. Zkoušel se někdo proti tomu ohradit? S jakým výsledkem? J

Tohle dělají automaticky při garanční prohlídce. Je to v rámci záruky povinnost. Záruka na karosérii je12 let. Můžeš to odmítnout, když jim to řekneš před prohlídkou, ale automaticky tím přijdeš o tuto záruku. Takže je to jen na tobě, jestli je pro tebe tato záruka přínosná. ;)
 
Rozumím a je to logické. Zbývá se zamyslet, jestli ze záruky na neprorezavění karosérie můžu mít v budoucnu nějaký užitek. Karosérie zrezavět může, ale zmíněná záruka se zásadně vztahuje jen na neprorezavění zevnitř. Posouzení je na autorizovaném servisu, který asi nebude zrovna vstřícný. Když věc odbude tím, že došlo k prorezavění zvenku v místě, kde byl lak poškozený vlivem mé špatné péče, těžko mu to vyvrátím. Slyšel někdy někdo o plnění z titulu této záruky nebo jej dokonce sám obdržel?
 
Dnes skvělá zkušenost se servisem při naší první roční prohlídce (po koupi Mazdy jako ojeté přímo na místě). Jsme sice z Prahy, ale řekli jsme si, že to spojíme s výletem a dovezeme Mazdu do jejího domovského servisu, kde ji znají :) Pan Jordák opravdu profík na svém místě, velice ochotný, vše skvěle vysvětlil. Mimochodem oceňuji, že technik mluví rovnou se mnou a ne automaticky s mým mužem, protože ženská :D

Rovnou jsme si zamluvili i originál letní alu disky a na jaře to ještě spojíme s novým ošetřením podvozku a dutin :)
 
Bohužel mám za to, že firma zrušila e-shop. Asi ty ceny někomu vadily. (Chtěl jsem objednat TPMS čidla).
 
Dnes proběhla druhá garanční prohlídka v Táboře. Přístup jako vždy perfektní. Jen se jim trochu nelíbil vlastní olej, prý to nedělají, ale nakonec mi tam ten můj dali. Takže příští rok zase sem.
 
V táboře servisujeme naše Mazdy už od roku 2001 , takže letos je to neskutečných 20 let, a můžu jenom chválit a chválit a chválit.
Vysoce profesionální, lidský přístup ke všem problémům, prakticky všechno vyřeší.
Když do servisu, tak jedině do Tábora ???
 
Dnes výměna oleje v Mazda 6 G194 2021 v 5000 km, na mou žádost, preventivní dřívější výměna. Olej vlastní (Ravenol DXG 5W-30), žádný problém. Vyšli vstříc s termínem, že čistě výměna oleje není problém a objednání v pondělí na středu ok. Dojel jsem v domluvený čas, auto šlo na zvedák do 3 minut od mého příjezdu a ani ne za hodinu jsem odjížděl. Jednání milé, pro-zákaznické, tak to má vypadat. Mám rád budování vztahu mezi firmou a zákazníkem (sám podnikám) a i proto jsem z Brna dojel do Tábora, kde jsem Mazdu kupoval. Nelituji a servis v Táboře budu navštěvovat i dále.
 
Také se musím přidat k pozitivním zkušenostem. Poprvé když jsem auto přivezl (září 2022), tak mi ho asi za 500Kč zkontrolovali. Podruhé jsem zde byl po srážce lišky (listopad 2022) na výměnu nárazníku. Ten objednali dopředu, nabarvili a když byl hotov domluvili návštěvu. S pojišťovnou všechno dořešili. Chválím přijemné jednání p. Jordáka.
 
Taktez musim vyzdvihnout vylozene fajn domluvu i jednani. Ac jsme uz "prazaci", zpet do Tabora (kde jsme stribrmku i koupili) jezdime na servis vicemene pravidlene. Naposledy letos prohlidka & vymena zadnich kotoucu - jak pise insensaty, auto slo na zvedak vicemene hned ac jsme prijeli znatelne drive (zrovna nebyl provoz) a taktez bylo hotove driv. Vse naprosto bez problemu, jeste jsme si popovidali. Takhle si predstavuji idealni servis ;)
 
Tak som prave volal do Servisu Wagnerova, a odbili ma s tym, ze vlastny olej neakceptuju. Clovek si chce dat do auta lepsi olej, a oni takto.
 
V Mazda Tábor auto servisuji a vždy jsem použil vlastní olej - absolutně bez výhrad (prozatím tedy 2x, jedna výměna proběhla s nájezdem 5k km preventivně a druhá již pravidelná výměna po roce - s nájezdem cca 15k km).
 
Má dnešní zkušenost s Mazda Tábor (servisní prohlídka po 4.roce).
Pan Jordák je profík a prozákaznický, že by to mohl vyučovat.
Olej použit můj - ale zn. Mazda. Při soupisu zakázky odmítal použít "vlastní", ale když viděl co je to za olej, tak: "ten samozřejmě použijeme"
Výměna zadních kotoučů - dle stavu mi doporučili i destičky a nabídli varianty - orig. a kvalitní neorig. (dozadu prý klidně i ony kvalitní neorig.)
Na můj dotaz mi vysvětlil, jak pracovat s brzdami, aby se více zapojili i ty zadní a tolik je nežrala rez.
Výměna brzdové kapaliny - dodatečně v průběhu prací s tím přišli, že je ve 4.roce třeba(po 2 letech).
Testovací jízda - protože brzdy - měla 2km, takže ne jen na první křižovatku a otočka.
Čekala na mne příchytka těsnění dveří - dle vzájemné domluvy objednali a vyměnili.
Trvání toho všeho od 7:55 do 11:20
Auto bylo vysáté od veškerého nepořádku ?
 
Back
Top