• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Mazda WÁGNEROVÁ - Tábor

Zkušenost se servisem Mazda WÁGNEROVÁ v Táboře mám

  • jen pozitivní

    Hlasy: 31 77,5%
  • převážně pozitivní

    Hlasy: 5 12,5%
  • neutrální

    Hlasy: 3 7,5%
  • převážně negativní

    Hlasy: 0 0,0%
  • jen negativní

    Hlasy: 1 2,5%

  • Celkem voličů
    40
Taky se zde přidám s pozitivním hodnocením. Perfektní komunikace, jak přes email, tak telefonicky. Poradí a navrhnou rozumné řešení. Ceny mají taktéž příjemné.
 
Předevčírem provedena první garanční prohlídka. Velmi příjemný přístup, perfektní komunikace, nebyl problém s vlastním olejem. Rád se tam budu vracet. Jednoznačně doporučuji.
 
Předevčírem provedena první garanční prohlídka. Velmi příjemný přístup, ....
Ahoj zeptám se, ptal ses na vlastní olej dopředu a jak dlouho? a jaká byla cena cca? Mě čeká koncem Srpna tak plánuji oslovit ADJihlava,Auto CB a Mazda Vágnerová
 
S vlastním olejem není vůbec žádný problém, myslím, že ani není třeba se předem ptát. Garančka mě pak vyšla na necelých 2800,-, ale nechával jsem si i dezinfikovat klimatizaci a změřit geometrii, takže bez toho by to bylo cca o 1000 míň.
 
Ahoj zeptám se, ptal ses na vlastní olej dopředu a jak dlouho? a jaká byla cena cca? Mě čeká koncem Srpna tak plánuji oslovit ADJihlava,Auto CB a Mazda Vágnerová
Oslovil jsi ty servisy? Já CB AUTO a Wágnerovou před asi třemi týdny formou e-mailu a dodnes se neobtěžovali odpovědět.
 
Ahoj kontaktoval jsem je emailem a všichni se ozvaly,ale u Wágnerky jsem komunikoval přes FB
 
Do CB Auta na Horákovce to mám autem cca 3 minuty, ale nechci je živit. Ani se neobtěžovali mi odpovědět na mail.
 
Ahoj,
vrtá mi už delší dobu hlavou, jakým právem si servis (autorizovaný, jinam zatím nejezdím) pokaždé svévolně přidá do faktury kontrolu stavu karosérie, ačkoli si zákazník takového neobjednal. Zkoušel se někdo proti tomu ohradit? S jakým výsledkem? J
 
Ahoj,
vrtá mi už delší dobu hlavou, jakým právem si servis (autorizovaný, jinam zatím nejezdím) pokaždé svévolně přidá do faktury kontrolu stavu karosérie, ačkoli si zákazník takového neobjednal. Zkoušel se někdo proti tomu ohradit? S jakým výsledkem? J
Třeba proto, že je to výrobcem předepsaná součást servisní prohlídky?
 
Back
Top