• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Tady jen odkazy pro další členy, kteří budou hledat více info:
 
Jen takový dotaz. Když půjdu na nahrání toho updatu proti vybíjení baterie, budu muset pak znova upravovat na Stage1 1?
 
Tak jsem si dneska užil svou první krizovku s 3jkou. Bylo venku hezký, tak sem si řekl že si umyju auto ručně a nepojedu do myčky. A jak asi tušíte skončilo to úplně vymlacenou a mrtvou baterií. To je to auto vážně tak blbé?? Jak to řešíte vy?
Po odomknutí diaľkovým ovládačom a potom keď sa priblížim k vozidlu, tak počujem "cvakanie" a "bzučanie". Je to aktivovanie vozidla do "prípravneho stavu" pre stlačenie tlačidla ŠTART. Pravdepodobne si mal v dosahu diaľkový ovládač, ktorý aktivoval automobil do "prípravného stavu" pre stlačenie tlačidla ŠTART. Postačí ak je diaľkový ovladač mimo dosahu vozidla, 10 metrov je postačujúce. Druhá možnosť, ak je auto v servise alebo si necháte nalepiť fólie a je potrebné odovzdať diaľkový ovladač, tak pred odovzdaním diaľkového ovladača si môžete zapnúť "funkcia úspory energie". Potom môže byť diaľkový ovladač aj na sedadle a tlačidlo ŠTART nenaštartuje motor. Alebo sa mýlim?

Aktívna funkcia inteligentného systému diaľkového ovládania je funkčná, iba pokiaľ je vodič vo vozidle alebo v operačnom dosahu a má pri sebe štartovaciu kartu.

Snáď nezabudnem aj ja pri čistení interiéru vozidla na odloženie diaľkového ovladača mimo operačného dosahu vozidla alebo na deaktivovanie funkcie inteligentného systému diaľkového ovládania, aby som predišiel vybitiu batérie. 🤔
 
Tak to je potom jasné. Stačí mít klíč v autě což jsem měl a problém je na světě. Jakékoliv otevření dveří udržuje auto v aktivními stavu a baterka trpí. Příště raději uspím ten klíč. No snad se mi auto samo nezamkne. 😂
 
Tak to je potom jasné. Stačí mít klíč v autě což jsem měl a problém je na světě. Jakékoliv otevření dveří udržuje auto v aktivními stavu a baterka trpí. Příště raději uspím ten klíč. No snad se mi auto samo nezamkne. 😂
Nemusíš mať otvorené dvere. Postačí ak sa pohybuješ pri dverách. Ja som si to všimol pri vykladaní tovaru. Mal som otvorené zadné dvere, zobral som nákupnú tašku a vzdialil som sa asi 4 metre od vozidla na asi 10 možno 15 sekúnd a vtedy som počul "cvakanie a bzučanie" teda vypnutie "pohotovostného stavu". Potom som išiel zobrať ďaľšiu tašku s nákupom a samozrejme som mal vo vrecku diaľkový ovládač a zase som počul "cvakanie a bzučanie". Neviem čo všetko sa aktivuje. Napríklad palivové čerpadlo si pripraví palivo na stlačenie tlačidla ŠTART pre naštartovanie motora, atď. Možno to tu poniekto bude vedieť, ja nie som až taký odborník. Poradím iba máličko, len to čo viem.
 
Manželka vozí děti každý den na trénink a často sedí třeba 2 hodiny v odemčeném autě s klíčkem u sebe a čte knížku. A auto se zatím nikdy nevybilo. Tak snad to tak i vydrží.
 
Takhle jsem taky seděl v autě a čekal na někoho a nic se nestalo. Ono po nějakém čase dojde k uspání a pokud nevylezes ven nebo neotevres dveře tak si myslím že se autu nic dalšího neděje. Během uklízení k uspání nedojde páč se pořád něco děje a baterka živí všechny systémy.
 
Takhle jsem taky seděl v autě a čekal na někoho a nic se nestalo. Ono po nějakém čase dojde k uspání a pokud nevylezes ven nebo neotevres dveře tak si myslím že se autu nic dalšího neděje. Během uklízení k uspání nedojde páč se pořád něco děje a baterka živí všechny systémy.
Ale i tak by měla autobaterie vydržet , když jsem řešil ten problém tak jsem měřil odběr ve stavu než se autu uspali úplně všechny jednotky a i když bylo v pohotovostním režimu tak mělo takový odběr , že by měla autobaterie vydržet , teď už přesně nevím ,ale bylo to 8-10 hodin. Pomohla výměna baterie a od té doby mužů okolo auta blbnout jak chci a je jedno jestli mám klíč u sebe nebo ne.
 
Já taky v práci nechávám auto odemcene s klíčem uvnitr a stojí tak 8 hodin a v pohodě a nic se neděje
 
Já taky v práci nechávám auto odemcene s klíčem uvnitr a stojí tak 8 hodin a v pohodě a nic se neděje
Z toho čo píšete sa asi po zopár minutách aktivuje spánok a zníži sa odber z baterie. Čo hodnotím ako pozitívnu zmenu a to je super.
 
Tento návod mám stiahnutý z webu mazda podľa VIN môjho vozidla. Možno niečo zle robím, ale nepodarilo sa mi zatiaľ zapnúť "funkcia úspory energie":
Ak zapnete funkciu úspory energie na štartovacej karte, vypne sa funkcia inteligentného diaľkového ovládania a funkcia štartovania motora bez vybratia štartovacej karty z vrecka alebo peňaženky/kabelky a zároveň sa zníži spotreba energie z batérie štartovacej karty.
Funkcia diaľkového ovládania stlačením tlačidla na štartovacej karte bude zachovaná aj pri zapnutí funkcie úspory energie. Indikačná kontrolka diaľkového ovládania však nebude svietiť ani blikať.

Dva postupy pre "Zapnutie funkcie úspory energie"
postup číslo 1.
Zatlačte na tlačidlo na zamknutie na štartovacej karte 4-krát v priebehu 3 sekúnd. Indikačná kontrolka sa rozsvieti.
postup číslo 2. Podržte stlačené tlačidlo na zamknutie aspoň 2 sekundy, pokým indikačná kontrolka svieti. Výstražné svetlá bliknú raz a zaznie 1 zvukový signál, funkcia spory energie je zapnutá.

Dva postupy pre "Vypnutie funkcie úspory energie"
postup číslo 1.
Zatlačte na tlačidlo na zamknutie na štartovacej karte 4-krát v priebehu 3 sekúnd. Indikačná kontrolka sa rozsvieti.
postup číslo 2. Podržte stlačené tlačidlo na zamknutie aspoň 2 sekundy, pokým indikačná kontrolka svieti. Výstražné svetlá bliknú raz a zaznie 1 zvukový signál, funkcia úspory energie sa vypne.

Funkcia "Zapnutie funkcie úspory energie" je neprístupná pre mazda 3 BP?
Skúšal som opakovane ráno a s odstupom času aj večer, ale nič. Súsil som postup číslo 1 aj postup 2. Zatiaľ nič. Kľúč mám aj naďalej vo vrecku a naštartujem. Viete mi prosím poradiť čo robím zle? Alebo čo ešte urobiť pre "Zapnutie funkcie úspory energie"?
 
Ono to nejsou dva postupy ale jeden dohromady. Nejprve 4x stlačit až se rozsvítí dioda a pak podržet na 2 sekundy dokud nezhasne. Hotovo. U mě funguje. Mám tak uspaný druhý klíč ať zbytečně nežere baterku v klíči.
Kdyžtak se podívej na YouTube je tam dost videí.
 
Ono to nejsou dva postupy ale jeden dohromady. Nejprve 4x stlačit až se rozsvítí dioda a pak podržet na 2 sekundy dokud nezhasne. Hotovo. U mě funguje. Mám tak uspaný druhý klíč ať zbytečně nežere baterku v klíči.
Kdyžtak se podívej na YouTube je tam dost videí.
a jejej, ďakujem, vyskúšam

Řeknete mi k čemu to je dobre tohle?
dlhšia výdrž batérie a nižšia spotreba
 
Díky za info. Ale nemyslím si ze nějaký úsporný režim ani nevím čeho ušetří nějaké velké množství paliva.
A když už mám ty funkce a je skoda se jich zbavovat ne?
 
Díky za info. Ale nemyslím si ze nějaký úsporný režim ani nevím čeho ušetří nějaké velké množství paliva.
A když už mám ty funkce a je skoda se jich zbavovat ne?
šetrí to baterku v kľúči, nie palivo. Taktiež kto nechce keyless, tak si aktivuje úsporný režim a má "klasiku"
 
Nikdo nic neřeší. Jde o to že když ti dojde v jednom klíči tak je jistota že ten uspaný nebude vybitý taky. 😉
 
Back
Top