• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Možno je niekde nové vlákno na spotrebu. Samozrejme mi môžete presunúť môj príspevok. Ja som si myslel a bol som presvedčený o nižšej spotrebe pri zaradení vyššieho prevodového stupňa a teda aj nižšie otáčky motora. Ale mazda má výbornú funkcionalitu motora na "dva valce". Ja v obci jazdím na 3 prevodovom stupni a spotreba s ľahkou nohou na dva valce mi zobrazuje okolo 4 litre/100km, čo je super spotreba. Trvalo mi zopár tisíc km pokým som sa naučil jazdiť s ľahkou nohou na nižšom prevodovom stupni, kedy je jazda svižnejšia, keďže otáčky motora používam až nad 2000/minútu. Ja som veľmi spokojný s chodom na dva valce. Ak akcelerátor stlačím viacej, tak si zapne 4 valce. Vymysleli a zrealizovali vypínanie valcov super. Ako sa Vám jazdí na dva valce? Využívate jazdu na dva valce? Aké máte skúsenosti?
 
Musím se pochlubit.
Teď jsem si dal 50km po okresce a jak je tma tak jsem se zapřel a vydržel to…. Povedlo se mi jet rychlostí 90km/h - ano skoro jsem u toho umřel nudou, ale přežil jsem a tak se vám teď mohu pochlubit krásnou spotřebou.

4,8l

😍😍😍

Včera jsem si dal tu samou cestu ale rychlostí 105km/h - pár úseků 95km/h takže tak běžně na pohodu a svítilo na mne krásných 5,5l v opačném směru 5,4l

Běžně tu trasu jezdím 120km/h pár úseků třeba 160km/h hlavně při předjíždění a běžnou spotřebu zde mám kolem 6l.

Že půjde jet s M3 2,0 se Stage1 pod 5l při předpisové jízdě jsem opravdu nečekal. Skoro jak Octavia 1,9 TDI 😅 ale nechci se rouhat.
 
Jo dokáže to překvapit.. Natankoval jsem 100-oktan a s ním je můj rekord 4,5 (necelých 50km trasa). S N95 jsem měl nejmíň asi taky těch 4,8. Ale super je právě to, že i když se jede svižně, tak to nevyleze nějak moc přes 6 :)
 
Jo dokáže to překvapit.. Natankoval jsem 100-oktan a s ním je můj rekord 4,5 (necelých 50km trasa). S N95 jsem měl nejmíň asi taky těch 4,8. Ale super je právě to, že i když se jede svižně, tak to nevyleze nějak moc přes 6 :)
Sakra jsi mě naštval chtěl bych zajet ještě míň ale asi to psychicky nevydrzim. Já taky jezdím jen na 100 oktan se Stage 1.
 
Sakra jsi mě naštval chtěl bych zajet ještě míň ale asi to psychicky nevydrzim. Já taky jezdím jen na 100 oktan se Stage 1.
Až tak bych to neřešil. Tohle auto není o spotřebě... Většinou jezdím tak za těch 6. Je třeba si tu jízdu i užít, když to tak pěkně jede :) Mimochodem Stage 1 je ta verze, kdy se musí jezdit jen na 100oktan? Máš nějaké porovnání s tou "klasickou" odemčenou verzí? Stage 0,5 ? To mám teď já, tak si říkám, jestli má význam ještě ta druhá verze :) Líbila by se mi možná ještě trošku rychlejší reakce na plyn :)
 
Jj Stage 0,5 jsem měl taky sice asi jen týden ale stacilo to.
Stage 1 je rozhodně lepší - posílí ti spodek a ten vršek dostane ještě takový ,,šmrnc”
Reakce na plyn jsou lepší a zvednutý volnoběh taky - motor se pak neklepe.
Za mne rozhodne Stage 1 - a ano musíš jezdit na 100 oktan.

Já taky běžně jezdím za 6 ale šlo mi o to vyzkoušet minimální spotřebu ;)
 
Až tak bych to neřešil. Tohle auto není o spotřebě... Většinou jezdím tak za těch 6. Je třeba si tu jízdu i užít, když to tak pěkně jede :) Mimochodem Stage 1 je ta verze, kdy se musí jezdit jen na 100oktan? Máš nějaké porovnání s tou "klasickou" odemčenou verzí? Stage 0,5 ? To mám teď já, tak si říkám, jestli má význam ještě ta druhá verze :) Líbila by se mi možná ještě trošku rychlejší reakce na plyn :)
Stage 0,5 a Verva 100 dostačujici ! Vždyť to jede a tahá ve všech směrech krásně. Na tohle auto optimum a maximum.
 
Já jsem se stage 0,5 taky max. spokojenej a to i na 95 oktan. O to mi totiž hlavně jde, abych mohl tankovat "normální" benzin. Když už teď do dalších třech aut nemůžu... :cool: Když budu chtít trhat asfalt, koupím si jiný auto ;) (jenže já už si spíš hodím dozadu plato vajec a na hlavu klobouk).
 
Podívej na trhani asfaltu to není jen ten silnější spodek ale i lepší vršek a další benefity plus 100 oktan sem tankoval i když jsem měl tovární G122 protože do auta tu biosrajdu proste lejt nebudu 🤗
 
Tak jako kdyby bylo na výběr mezi lihosrajdou a benzinem, tak tomu rozumím, ale ono je na výběr mezi lihosrajdou a menší (vymarketingovanou) lihosrajdou, takže mi přijde přehnaný to tak prožívat (kromě zazimování). Ale je to jen můj subjektivní dojem samozřejmě 🤗
 
Není. Zase aby to tady neznelo že z toho máš jiný auto. Ale prostě ta Stage1 poznat je. Ve středních lehce lépe zatahuje a ta špička je taková více výbušna. Ale nutně do toho jít nemusíš.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Nemuze to byt takovy hop rozdil. Tohle vážně taha jede spodek střed vršek plyn reakce jak kdyby bylo lanko nataženy jak struna proste odezva okamžita.
No a na Stage 1 je to lepší.
Měl jsem z G122 na Stage 0,5 a pak na Stage 1
Z G122 na Stage 0,5 je to tak řekneme 60% a na Stage 1 dalších 40% a když pak necháš nahrát Stage 1 z G122 je to fakt pecka.
 
Tak jsem si dneska užil svou první krizovku s 3jkou. Bylo venku hezký, tak sem si řekl že si umyju auto ručně a nepojedu do myčky. A jak asi tušíte skončilo to úplně vymlacenou a mrtvou baterií. To je to auto vážně tak blbé?? Jak to řešíte vy?
 
Tak jsem si dneska užil svou první krizovku s 3jkou. Bylo venku hezký, tak sem si řekl že si umyju auto ručně a nepojedu do myčky. A jak asi tušíte skončilo to úplně vymlacenou a mrtvou baterií. To je to auto vážně tak blbé?? Jak to řešíte vy?
Mě pomohla výměna autobaterie. A už dva roky mám klid.
 
Mě se ptal i pan Mikuš jestli se mi to už povedlo. Že stačí třeba nakládat do auta věci na dovolenou a vybije to baterku. Auto udržuje všecky systémy připravené na rychlý start a vybíjí to.
 
Jak říká Lubo.
Asi nějaká špatná série. Taky se mi to už parkrat stalo a budu to řešit novou baterkou
 
Back
Top