• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Nabíječka autobaterií

Autonabíječka ta konkrétně za 499 z Lidlu je celkem v pohodě. Problém je, když baterka padne pod 10V..nabíječka hlásí vadnou baterii,nemá schopnost z důvodů malého nabíjecího proudu baterii dobít.Pokud by někdo před zimou plánoval nějakou šikovnou nabíječku obstarat, tak doporučuji něco, od...https://nabijecky-a-startovaci-boxy...I06f_hJ7f1gIVWIwZCh3E-wk8EAkYASABEgJ51PD_BwE#
Nabíjel jsem právě sousedce úplně vybitou a chytla se. Nejdřív to má pulsní mód, pak se to přepne.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Nabíjel jsem právě sousedce úplně vybitou a chytla se. Nejdřív to má pulsní mód, pak se to přepne.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
To mě se hluboko vybitou baterku s konkrétně touto nabíječkou vspamatovat nepodařilo. Pravdou ale je,že po signalizaci, že baterie je vadná, jsem i přes toto hlášení nabíječku dále připojenou nenechál.Společně k nabíječce pak připojil zdroj a nastavil na 11V.kdy se nabíječka chytla a normálně nabíjela.
 
Poslední úprava:
To mě se hluboko vybitou baterku s konkrétně touto nabíječkou vspamatovat nepodařilo. Pravdou ale je,že po signalizaci, že baterie je vadná, jsem i přes toto hlášení nabíječku dále připojenou nenechál.Společně k nabíječce pak připojil zdroj a nastavil na 11V.kdy nabíječka chytla a normálně nabíjela.
Mě to taky zmátlo, tak se totiž chovala jiná podobná nabíječka, kterou jsem měl, ale nechal jsem to zapojené a po pár hodinách začalo normální nabíjení.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Autonabíječka ta konkrétně za 499 z Lidlu je celkem v pohodě. Problém je, když baterka padne pod 10V..nabíječka hlásí vadnou baterii,nemá schopnost z důvodů malého nabíjecího proudu baterii dobít.Pokud by někdo před zimou plánoval nějakou šikovnou nabíječku obstarat, tak doporučuji něco, od...https://nabijecky-a-startovaci-boxy...I06f_hJ7f1gIVWIwZCh3E-wk8EAkYASABEgJ51PD_BwE#

Máš pravdu CTEK používají i dealeři na udržení aut na showroomech,
Rodiče mají nabíječku CTEK MXS 7.0 ( 7 A ), maximální dlouhodobé nabíjecí napětí 14.7V ( krátkodobě 15.8 V ale málo Amper.
Lidl má 3,8A a dlouhodobé nabíjecí napětí max 14.7V.

Ani jedna ale pro tyto naše " baterky " nestačí k nabití na max.
Informace z dokumentů od shr3k říkají, že baterky potřebují nabíjecí napětí 17V a 10A - 16A po dobu max 6h.
Navíc to má být nepřetržité konstantní nabíjení tímto proudem a napětím.

Na druhou stranu je pravda, že nabíjet 17V a 16A se zapojenou baterkou v autě nemusí přežít elektronika, na což upozorňuje i dokument, 14,7V co dávají běžné nabíječky jsou vpohodě hodnota..
 
Poslední úprava:
Mě to taky zmátlo, tak se totiž chovala jiná podobná nabíječka, kterou jsem měl, ale nechal jsem to zapojené a po pár hodinách začalo normální nabíjení.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Schválně vyzkouším na starší odstavené baterii, kterou mám v garáži.Díky.
 
Třeba to bude někoho zajímat. Na své starší Octávce se mi po delším stání vybije baterka. Ani autoelektrikář nepřišel na příčinu. Zvláště v zimě je to otrava (volat asistenční službu, nebo každý týden dobíjet). Pořešil jsem to koupí solárního panelu. Na e-bay jich lze najít spoustu. Chce to koupit i s regulátorem. Já např. koupil toto: https://www.ebay.com/itm/10w-Solar-...e=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2060353.m2749.l2649 - je větší, 10 W, vešel se mi pod střešní okno. Menší typy se dají připevnit ke sluneční cloně.
 
Koupil jsem si jí minulý rok na takový to domácí nabíjení a funguje super. Líbí se mi že na ní můžeš přepínat mezi 6V a 12V nabíjením (ti co mají doma starou Jawu, tak ocení), a pak samotný režimy 12V dobíjení.
 
Mám baterii 45ah ve starém renoltu a nabije se mi touto nabíječkou za 20hodin,takže super.
 
Jaky myslite, ze je rozdil mezi LIDL nabijeckou za 400,- a CTEK za 2000,- ?
CTEK MXS 5.0 umožňuje 15,8 V/1,5 A a tak i částečné promíchání elektrolytu u EFB baterie (režim RECOND). Na úplné promíchání jako v servisu by musela být nabíječka, co dá 17 V/10 A (samozřejmě u odpojeného a otevřeného akumulátoru, který se následně nechá odstát).
 
CTEK MXS 5.0 umožňuje 15,8 V/1,5 A a tak i částečné promíchání elektrolytu u EFB baterie (režim RECOND). Na úplné promíchání jako v servisu by musela být nabíječka, co dá 17 V/10 A (samozřejmě u odpojeného a otevřeného akumulátoru, který se následně nechá odstát).
-já tohle řešil zrovna minulý týden.Kámoš elektrikář mě preventivně změřil baterii-měla 12.3V a tak mě doporučil ji pro jistotu oživit a dobít.Soused mě půjčil tuhle nabíječku z Lídlu-měl jsem ji zapnutou v kuse 3 dny a stále svítilo červené světýlko a nedobilo to naplno.Baterie měla po třech dnech 12.4V.
https://www.aztechnika.cz/hecht-201...MIk-qx8KLL2QIVhhbTCh2thQADEAQYAiABEgLz5PD_BwE
-tak mě zapůjčil tuhle tu a během 6 hodin to bylo ok.
https://www.euronics.cz/navod/nabijecka-autobaterii-einhell-blue-bt-bc-10-e-blue-ein1050850/p195978/
-jeho brácha koupil tuhle v auto kelly v akci a je také spokojený.
https://www.autokelly.cz/Product/DO...MIpO-V-6PL2QIVQWYbCh1anQm_EAQYASABEgIokPD_BwE
 
Nevím jakou máš baterii, ale Lidlbíječka má režim AGM, který jde na standardních 14,7 V/3,8 A, tzn. jako kdyby to bylo v autě. Provařit EFB baterii ale neumí.
 
Ahoj,
přemýšlím, jakou pořídit nabíječku aku? Podmínkou je přípojení na aku namontovaný v autě (a tedy i zimní provoz) a aby to umělo ty, co se aktuálně montují (AGM).

Přemýšlel jsem o CTEk MXS 5.0....
 
Back
Top