• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Odhlučnění vozidel

Predpokladam, ze hluk od motoru v kabine. Cili vytlumenim kapoty ziskas tak maximalne jeji vetsi hmotnost. Musel bys vytlumit torpedo a pricku mezi motorem a kabinou.
 
Smysl to má, ale moc lidi to dle mě nedělalo a dělat nebude, ptž to znamená odstrojit příčku, čili palubka&spol. dolů. Je tu celé vlákno o odhlučnění, můžeš studovat...
 
Máme tu BF akcie, čo kúpiť na základne odhlučnenie?

Tipujem že minimálne všetky dvere treba spraviť.
 
Tak u japonce a hlavně Mazda, která je na tom stejně jak toyota = vůbec nic + tenký plechy bych jako základ s plným využitím black friday doporučil:
- přední dveře
- zadní dveře
- kufr + zadní podběhy zevnitř
- ( ideálně i přední část podlahy + přední podběhy zevnitř)

Antivibrační materiál - dveře a boky v kufru Cobra, na kufr Onyx 3, na podběhy a podlahu Atom - bude potřeba trochu nahřát horkovzduškou nebo na topení)
Odhlučňující materiál - do dveří a boků Integra, na podběhy, kufr a podlahu Raptor, na tapecy dveří Softwave 15 XL

spotřeba materiálu pro M3:
dveře - cobra 11-12x, integra 6x, Softwave 4x
kufr a podběhy zadní - cobra 2x, integra 2x, onyx 6x (s rovným dnem méně), atom 2x, raptor 8x
přední část podlahy včetně předních podběhů - atom 3x, raptor 3x

Celkem teda pro základní odhlučnění co by mělo u japonce smysl:
- cobra - 14x
- onyx - 6x
- atom - 5x
- integra - 8x
- raptor - 11x
- softwave 15 XL - 4x

doporučuju dobře odmastit ( i když mazda na rozdíl od VW nezasírá dveře voskem), raději i tu cobru ve dveřích a v zadních bocích než na ni přijde integra
 
Vzhledem k tomu, že se téma odhlučnění začalo řešit ve více sekcích, tak jsem tytu příspěvky sloučil do jednoho společného tématu, ať se informace lépe hledají

Trochu se zpoždením, ale info pro:
@wagi65 Jednu CX-60 jsme už tuším v Ahifi dělali
 
Back
Top