• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Odhlučnění vozidel

Predpokladam, ze hluk od motoru v kabine. Cili vytlumenim kapoty ziskas tak maximalne jeji vetsi hmotnost. Musel bys vytlumit torpedo a pricku mezi motorem a kabinou.
 
Smysl to má, ale moc lidi to dle mě nedělalo a dělat nebude, ptž to znamená odstrojit příčku, čili palubka&spol. dolů. Je tu celé vlákno o odhlučnění, můžeš studovat...
 
Máme tu BF akcie, čo kúpiť na základne odhlučnenie?

Tipujem že minimálne všetky dvere treba spraviť.
 
Tak u japonce a hlavně Mazda, která je na tom stejně jak toyota = vůbec nic + tenký plechy bych jako základ s plným využitím black friday doporučil:
- přední dveře
- zadní dveře
- kufr + zadní podběhy zevnitř
- ( ideálně i přední část podlahy + přední podběhy zevnitř)

Antivibrační materiál - dveře a boky v kufru Cobra, na kufr Onyx 3, na podběhy a podlahu Atom - bude potřeba trochu nahřát horkovzduškou nebo na topení)
Odhlučňující materiál - do dveří a boků Integra, na podběhy, kufr a podlahu Raptor, na tapecy dveří Softwave 15 XL

spotřeba materiálu pro M3:
dveře - cobra 11-12x, integra 6x, Softwave 4x
kufr a podběhy zadní - cobra 2x, integra 2x, onyx 6x (s rovným dnem méně), atom 2x, raptor 8x
přední část podlahy včetně předních podběhů - atom 3x, raptor 3x

Celkem teda pro základní odhlučnění co by mělo u japonce smysl:
- cobra - 14x
- onyx - 6x
- atom - 5x
- integra - 8x
- raptor - 11x
- softwave 15 XL - 4x

doporučuju dobře odmastit ( i když mazda na rozdíl od VW nezasírá dveře voskem), raději i tu cobru ve dveřích a v zadních bocích než na ni přijde integra
 
Vzhledem k tomu, že se téma odhlučnění začalo řešit ve více sekcích, tak jsem tytu příspěvky sloučil do jednoho společného tématu, ať se informace lépe hledají

Trochu se zpoždením, ale info pro:
@wagi65 Jednu CX-60 jsme už tuším v Ahifi dělali
 
Caute mazdari, vie mi niekto popisat osobnu skusenost s odhlucnenim podbehov v BM/BN?
Rozmyslam ci sa na to dat alebo nie.
Zaroven ak ma niekto niekde postup demontu tak budem zan rad.
Vdaka.
 
Určitě velký smysl má. Přední pouze zvenčí a zadní z obou stran. Materiály už si nepamatuji. To poradí někdo jiný

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Však ano. Já myslel jakože polepit ty přední plasty z vnější strany. Tak jako tak je musí demontovat a dávat pozor na tloušťku aby je dostal zpět.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
A já to myslel zevnitř auta odkrýt koberec před předníma sedačkama a nalepit až po sedačku - je to větší plocha udělá to daleko víc
 
Ja premýšľam že to hodím do ahifi na to základne odhlučnenie ten standard

 
@KllR007 jestli ti můžu doporučit, zvol aspoň premium, klidně klukům řekni, že 5. dveře dělat nechceš. Jsou tam daleko účinnější materiály, cenovej rozdíl není tak velkej (cca 3000 Kč bez 5. dveří) a podle mě když už za to dáš tolik peněz, tak proč nezvolit něco lepšího. V tom standardu by nemuselo být naplněno očekávání.

Kdyby záleželo na mě, tak ten standard balíček zrušíme, dělá se snad 1 auto za rok, nikdo to nechce a ve srovnání s Premium balíčkem ty materiály u standartu nemají smysl.
 
Vdaka za postrehy, ma niekto nejake tipy pri tej instalacii na podbehy? Naco si dat pozor a podobne?
 
Pořádně očistit a odmastit, pokud to chceš delat v domácích podmínkách tak nedoporučuju materiál extreme - ten musíš nahrivat v peci. Místo něj použij sgm dual ten se nahrivat nemusi a dělá se s ním dobře.
Já ho montoval v teple - měl jsem ho vedle auta na slunku a to byl hodně měkej, ale jak říkám - jde to s ním i bez nahrivani
 
Vdaka za postrehy, ma niekto nejake tipy pri tej instalacii na podbehy? Naco si dat pozor a podobne?
Podívej to fakt neni zadna raketova veda. Podklad ocistit, poradne odmastit, dle druhu tlumeni nahrat (horkovzduska, fen) , nalepit a dle druhu materialu prejet veleckem, hotovo.
 
Back
Top