• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Skupina Prague Unit - skupina z Prahy a okolí

Za mě ideálně toho 29.1. nebo víkend 1. a 2.2., pak jedu 7.2. pryč na tejden
 
No tak jasny, do ty vany jsem jel teprva po druhe, to neni jen tak si vletet do hromady vody, to se musi umet
DSC_0006.JPG
Tak přesně v této louži u Dlouhé lhoty jsem plasty vespod auta také rozštípal. Jeden z těch plastů nevydržel. Známý automechanik mi tam (nový) plast přidělal mnohem pevněji, než byl původně.

Ale jak to mám projíždět, aby to plasty vydržely, mi nikdo neřekl.

Udělal jsem při projíždění chybu a vymáčknul spojku těsně při nájezdu do vody. Sice jsem to projel úplně čistě, ale auto při jízdě nezahrabalo tak jako by mělo při klasickém aquaplaningu.
 
Poslední úprava:
Zobrazit přílohu 26374
Tak přesně v této louži u Dlouhé lhoty jsem plasty vespod auta také rozštípal. Jeden z těch plastů nevydržel. Známý automechanik mi tam (nový) plast přidělal mnohem pevněji, než byl původně.

Ale jak to mám projíždět, aby to plasty vydržely, mi nikdo neřekl.

Udělal jsem při projíždění chybu a vymáčknul spojku těsně při nájezdu do vody. Sice jsem to projel úplně čistě, ale auto při jízdě nezahrabalo tak jako by mělo při klasickém aquaplaningu.
To znám, taky jsem je tam nechal, konkrétně zadní. Naneštěstí jsem ten samý den odjížděl do Itálie na dovolenou. Řekl jsem si, že vanu už jsem zkusil a tak si to příště odpustím :D
 
Navrhuji dát nějaký sraz během týdne. Co třeba úterý? Jak jste na tom? :) Jinak hezký zbytek víkendu
 
Ahoj, nenašel by se mezi vámi někdo z Prahy či okolí (nejlíp na západ), kdo by dovolil omrknout svou trojku třetí generace, podělil se o nějaké zkušenosti a případně za úplatu i svezl? :blush:

Chystám se v blízké době pořídit 3 BM v sedanu s 2.0 120 PS s výbavou Revolution, takže čím podobnější, tím lepší... :) Případně budu ráda za nasměrování do jiného tématu. Díky!
 
Poslední úprava:
Ahoj, nenašel by se mezi vámi někdo z Prahy či okolí (nejlíp na západ), kdo by dovolil omrknout svou trojku třetí generace, podělil se o nějaké zkušenosti a případně za úplatu i svezl? :blush:

Chystám se v blízké době pořídit 3 BM v sedanu s 2.0 120 PS s výbavou Revolution, takže čím podobnější, tím lepší... :) Případně budu ráda za nasměrování do jiného tématu. Díky!
Ahoj, mám přesně to co si žádáš. Akorát výbava Attraction, ale tam je rozdíl jen v BOSE, KEYLESS i na klikách, předních senzorech a HUD. Jinak mám teda 2.0 88kw (120hp), ale odemčenou na výkon té vyšší verze 165 Hp. Takže kdyby byl zájem, řekni si :) Zatím ahoj všem
 
Bose hraje mizerně a na keyless stejně není spoleh, xkrat se auto po odchodu nezamklo. Senzory parkování jsou v porovnání se škodovkou nepoužitelne. Koroze, lak, vrzající interier atd je společná všem mazdám.

Ahoj, mám přesně to co si žádáš. Akorát výbava Attraction, ale tam je rozdíl jen v BOSE, KEYLESS i na klikách, předních senzorech a HUD. Jinak mám teda 2.0 88kw (120hp), ale odemčenou na výkon té vyšší verze 165 Hp. Takže kdyby byl zájem, řekni si :) Zatím ahoj všem
 
Bose hraje mizerně a na keyless stejně není spoleh, xkrat se auto po odchodu nezamklo. Senzory parkování jsou v porovnání se škodovkou nepoužitelne. Koroze, lak, vrzající interier atd je společná všem mazdám.
No Bose hralo ve stare GG lepe.. to je proste fakt, ale spise je to vinou setreni na tlumicich a vyplnovych hmotach ve dverich i vsude jinde. Jinak keyless me nikdy nevypekl, jen jeho dosah byl mohl byt o pul metrik delsi..kdyz chci obejit auto a zavru se dvere, auto se mi staci zamknout :( Par musek to BMko ma, ale krome mizerneho NVH, nema auto zadnou vetsi ci zasadni vadu. A ty drobne se vlastne vsechny daji doladit. Jeste ceske specifikum..na zdejsi offroad komunikace jsou 17palcove kola max, na 18tkach to fakt neni obcas ono..

Sent from my SM-T719 using Tapatalk
 
16" kola jsou skutečně ideal na pohodlnou jízdu u nás ve střední evropě. Střídám v zimě 16" a 18" v létě. Zima je daleko ale daleko pohodlnější. I po " odhlučnění a vytlumení " dveří začíná repro při hlasitosti 30 samo o sobě chrastit.

No Bose hralo ve stare GG lepe.. to je proste fakt, ale spise je to vinou setreni na tlumicich a vyplnovych hmotach ve dverich i vsude jinde. Jinak keyless me nikdy nevypekl, jen jeho dosah byl mohl byt o pul metrik delsi..kdyz chci obejit auto a zavru se dvere, auto se mi staci zamknout :( Par musek to BMko ma, ale krome mizerneho NVH, nema auto zadnou vetsi ci zasadni vadu. A ty drobne se vlastne vsechny daji doladit. Jeste ceske specifikum..na zdejsi offroad komunikace jsou 17palcove kola max, na 18tkach to fakt neni obcas ono..

Sent from my SM-T719 using Tapatalk
 
Bose hraje mizerně a na keyless stejně není spoleh, xkrat se auto po odchodu nezamklo. Senzory parkování jsou v porovnání se škodovkou nepoužitelne. Koroze, lak, vrzající interier atd je společná všem mazdám.
Porovnávám sice M6ky, ale nemyslím, že to bude takový rozdíl: Bose mi přišlo od začátku taky horší na mé GL než předchozí GH, což si myslím, je způsobeno hlavně absencí subwooferu a tlačením basů do dveřních měničů. Ale po vytlumení dveří se to rapidně zlepšilo, spokojenost. S keyless se člověk musí nejdřív naučit žít a hlídat si, kdy po zavření dveří pípne a kdy ne. Pak zjistí, že zamyká spolehlivě. Parkovací senzory fungují prostě trochu jinak než u některých jiných aut, ale podobně jako u mnoha dalších, zase jen otázka zvyku - dá se jim věřit. S korozí jsem dosud žádný problém neměl, ale jestli to má M3, nevyráběná v Japonsku, horší, to nemůžu vyloučit, vrzání podobně - ovšem rozhodně nelze říci, že jsou to společné kvality všech mazd :weary_face:
 
Back
Top