• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
Spíš takhle ne? http://infosoud.justice.cz/InfoSoud...cnik=2017&typSoudu=os&autoFill=true&type=spzn
Heh, najednou už jsem "p Shr3k" a ne ředitel importu? Už jsem ti psal asi stokrát, že kdybys měl od těch tvých slavných pilin v oleji poškozené písty, kroužky a válce, dávno by byla totálně v pr*eli obě turbodmychadla i posilovač brzd. Máš už posudek od znalce? Nemáš. Soud jsi projel, poplatky a palmáre Auto Jeremiášova zaplatil a tak je to správně. ;) Stejně tak dopadne i to odvolání, pokud nezvolíš jinou taktiku a nevybereš si jiného advokáta, než toho amatéra jako posledně.
 
Opět lžeš, říkáš polopravdy a mlžíš. Soud jsem neprojel, ten pokračuje. Žádné palmáre ani poplatky Auto Jeremiášova jsem neplatil. Strašíš lidi aby nepodávali žaloby. Ale oni je klidně budou moc podat, i když auto bude po záruce, až se prokáže že se jedná o podvod. Jestli nejsou písty a kroužky, válce poškozeny. tak kde se bere jeden litr opakuji jeden litr nafty v oleji? A neříkej mi kraviny, že je to vypalováním filtru nebo tak něco jako že nafta v oleje nevadí a navíc problém je maskován výměnou měrek. Jak víš že nemám znalecký posudek? Asi myslíte, že jste narazili na někoho kdo žije z ruky do huby? Na to že se jedná o grandiózní podvod mám důkazu už hafo. Teď mě už jenom zajímá kde a koho jste zkorumpovali.

Ja jsem ti vždycky říkal pane Shr3K nebo pane Martine K*** a žádné urážky nebo vyhrožovaní max. tak trolle a to se na 100% potvrdilo. Na začátku jsem netušil o jak velký problém se jedná. Ale můžu tě ujisti že už vím přesně o co jde a žalobou na jedno auto to určitě neskončí to by jste byli vysmátí. .
 
Poslední úprava moderátorem:
@Byvaly Mazdak Lžeš, píšeš paranoidní žvásty a mlžíš. Kde se bere jeden litr opakuji jeden litr nafty v oleji ti jistě řekne znalecký posudek, já ti to po sté první vysvětlovat nebudu. Já jsem na nikoho nenarazil a tvoje trampoty jsou mi úplně fuk. Pokud máš pocit, že jsem já někoho korumpoval, nejbližší policejní oddělení od Kozomína je tady http://www.policie.cz/clanek/oop-kralupy-nad-vltavou-oop-kralupy-nad-vltavou.aspx - hrej si, tu máš koníka. :D
Mno ještě před rokem sis mě pletl s Alexejem Kiriakovským (a to jen díky shodě náhod s nickem nějakého Rusáka) a mimo trolla (tos' taky ještě před rokem nevěděl, co znamená) jsem byl ještě šmejd. :D Podívej buď rád, že tě beru za jako takového maskota MK... ;)
 
Poslední úprava:
Náhodou, já se na pokračování těšil. Ta prázdninová přestávka tohoto seriálu pro mě byla nekonečně dlouhá! :rolleyes::D
A tak jako ve správné telenovele, i tady nám pan @Byvaly Mazdak na začátku každého dílu opakuje, co jsme už znali z minulých částí. :p
Jo je to jako ty Silvestry s Menšíkem, znáš to a stejně se na to zase musíš podívat, co kdyby tam něco změnili.:)
 
Velmi, ale opravdu velmi dobře se bavím. Naposledy jsem se takhle bavil, když si ten Zweistein myslel, ne on to věděl, že Země je placka, doma si z automatky a kyberpohonu z alliexpresu uplácal čelindžr a nechal se vystřelit pořídit selfíčko, že to prostě placka je... největší zabiják... :D

@Byvaly Mazdak ja ti rozumím chlape, ta Mazda je prostě shit shit shit. Ale buď rád, že máš naftu. Tvl kluci co maj benzín, ti jsou teprve v prdeli. Těm to draku dělá normálně samo jen tak v motoru, ten, jak je v tom kufru na druhé straně, carbon. A to je teprve masakr...
Kluci teda z toho začli dělat kapoty a křídla a prodávaj to dál, takže vlastně vydělaj, ale tý práce vokolotoho...

Miluju tohle vlákno, vnáší mi do duše spousty slunce v duši a krásné vlnění bránice.
Dneska je prostě možný vše, vše :D:D:D
Díky kluci...

P.S. ta nafta v tom oleji je podle mě z nádrže, ale nechci kecat
 
Vidím ze jsem o nic nepřišel když jsem si dal mazdaka před rokem do ignore listu. Dle komentářů je to pořád dokola :D
 
Jenom taková věcná, není na vačky už udělána komplexní svolávačka? Někde to vyselo (nechce se mi to hledat).
Já jsem o tom problému věděl a v autorizáku jsem se vysloveně ptal na riziko závady i svolávačky. Řekli mi, že u mého VIN závada nehrozí a že všichni, kdo jezdili do autorizáku byli svoláni, takže pohoda (Ale toto mi řekl, člověk, kterého už bych rád v životě nepotkával). Později toto tvrzení ten samý člověk upravil, že mazda toto neřeší, protože se údajně nedá čekat, že by se to stalo všem a čekali, až se to projeví! Pokud se to projeví, pak tedy jsou připraveni věc řešit. Mazda měla připravenou nápravu a nabízela část úhrady škody, pokud člověk dbá na údržbu a "dělal, co má" - i po 3 leté záruce. Ale část opravy byla ve skutečnosti klidně i polovina částky, protože jsem pak odhalil, když nám na firmu poslali omylem fakturu, která patřila pojišťovně, že měli připravené jen opravné sady a celá oprava motoru i turba byla cca za 20 tisíc a ne za 160. Snažili se šetřit, co mohli a zákazníkům tvrdit, že auto je po výměně vačky a turba, ve skutečnosti proběhl nějaký typ repasu a opravy. Auto často regenerovalo, při regeneracích ztrácelo citelně výkon, zhrubnul chod motoru, větší spotřeba a servis dělal, že nic neslyší a že je vše v pořádku. Tak jsem dopadl já, vakuovou pumpu mě nechali zaplatit. Auto potom jezdilo, ale rozhodně nebylo ve stavu, jako by mělo být.

Každopádně na předfaceliftové mazdy byly svolávačky na zadní třmeny a plynové vzpěry kufru - u mě po 5 letech provozu, když už jsem jeden třmen za 9tis zaplatil!!!. Na zahraničních webech se daly stáhnout servisové předpisy (nemůžu si vzpomenout, jak se jmenovaly, měl jsem je stáhnuté - service něco) na opravu větru kolem předních zrcátek a skel, na vibrace řadící páky atd. Mazda o všem věděla a na všechno měla návody pro servisy. Ale autorizák řekl, já nic neslyším, těžko říct, třeba je to vlastnost auta a prostě to nebudeme řešit a td. V těch postupech bylo, že pokud si zákazník stěžuje důrazně a opakovaně, pak se provede fix. Servisy rozhodně nejsou těmi aktivními a hrají se zákazníky šachy.
 
Dobrý den,

Chci se zeptat zda-li problém zadírání vaček motoru+ nafta v oleji (u motoru 2.2,CX-5) přetrvává i po faceliftu 2018 ?
Zvažuji její koupi z důvodu vysokého nájezdu km.

Děkuji za odpověď. J.K
 
Takže proběhla úprava/změna konstrukce od faceliftu ?
Ještě se chci zeptat na interval výměny oleje, je stanoven na 15 000 km, dočetl jsem se že je vhodnější ho zkrátit ?
Jezdím 50/50 krátké a dlouhé trasy (ročně cca 35 000km)
 
Nic se mu nekousnulo, jenom jej štvalo, že si auto řeklo o výměno oleje dříve než je uvedených max. 20000km nebo 12 měsíců. A vadu oznámil až po 2-leté zákonné době. Tak soud nemohl postupovat ani jinak než postupoval. Mazda poskytuje 3-letou/100000km a tam je to na odstranění vad.

Nechci se pana Kamenickeho zastavat, sam jsem ale resil stejnou kauzu a i jsem s nim parkrat komunikoval a vim, ze ma hodne "slozite" jednani. Ale fakt se nejedna u nej ani nejednalo u me o to, ze by si auto reklo o vymenu oleje driv nez za 20.000 km. To delaji auta po faceliftu (nakonec vstricnosti autosalonu se mi podarilo auto s primerenym doplatkem za to po FL vymenit) a s tim asi nikdo nemuze mit problem. Skutecny problem pro uzivatele (ted neresim konstrukci, tomu dostatecne nerozumim) je ten, ze auto si o nic nerekne, jen najednou rozsviti cervenou kontrolku mazani a hlasku, ze hladina ojele je nizka. A podle servisni linky je nutne auto odstavit a nechat se odtahnout do servisu. Velmi prijemne u noveho auta...
 
Takže proběhla úprava/změna konstrukce od faceliftu ?
Ještě se chci zeptat na interval výměny oleje, je stanoven na 15 000 km, dočetl jsem se že je vhodnější ho zkrátit ?
Jezdím 50/50 krátké a dlouhé trasy (ročně cca 35 000km)
Jezdím cca stejně a olejem neměním nikdy dříve jak je předepsáno a když jsem chtěl, tak mi řekli že je to zbytečné, mám GL.
 
Back
Top