• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Snizeni podvozku

Auto jsem převzal, snížit ? Proč ne, vesměs plno SUV je snížených. Nerad chodím s davem, ale proti. A taky chci mít lepší jízdní vlastnosti.
 
Sorry, ale snižovat crossover je nějaká zvrhlost :eek:, uniká my smysl pořídit si vyšší auto a snížit ho :confused:
Abys auto mohl snížit(při zachování komfortu), musíš je mít napřed vysoko. A proto jsem tento krok přeskočil a místo CX-3 koupil rovnou M2.
Ale přesně jak píšeš, snižovat, co je schválně zvýšeno, je zvrhlost. :D Ale mě to vůbec nepřekvapuje, lidi dělají převážně samé zvrhlosti.
 
Taky mi to přijde jako zvláštní nápad. Já jsem vždycky považoval hlavní výhodu SUV a crossroadů v tom, že mají vyšší stavbu ať už kvůli pohodlnějšímu nastupování, nebo kvůli vyšší světlé výšce. Takže snížením podvozku se z mého pohledu hlavní výhoda auta potlačí. V takovém případě je pak rozumnější koupit si běžný hatchback, sedan nebo kombík, které jsou obvykle praktičtější i levnější. Ale proti gustu... :)
 
:DD ''zvrhlost'' :DD Ano je to fajn, origo si nechám a vždy můžu vyměnit. Snížené vypadá líp :D a nemá to ani zdaleka dobrý úhel nájezdu ze předu, když ani po poli se s tím nedá jet. Kdy by se někdo koukl výše a přečetl proč co a jak, tak ví že jiné řešení není a ani nechci.
 
Zanikne mi záruka na auto i když si nechám sportovní pružiny přehodit v autorizáku kde jsem ho kupoval? :)
 
Ahoj, já se zeptám trochu jinak: nevíte o nějakých méně tvrdých pružinách na CX-3? Žádný sporťák do zatáček to stejně není, tak bych rád větší pohodlí na typicky českých silnicích. Nemáte zkušenosti?
 
Back
Top