• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Vrzganie niekde od prednej napravy

Hezký den, jako velice spokojený majitel CX3jky a profesionální kopyto co se týče jakékoliv údržby vozu :) prosím o technickou podporu - řeším problém s pískáním od přední nápravy - většinou je to až po delší jízdě - již jednou jsem to měl v servisu a tam zjistili že mi údajně vyteklo nějaké mazivo z "tisícihranu" - doplnili ho a vše bylo v cajku.. až do teď.. nyní je to zpět.. když jsem volal do servisu zda by mi opět mohli zkontrolovat to mazivo a případně doplnit.. řekli že mají nový systém a veškeré poznámky k vozu již nemají - přesto jsem jim to tam dal.. ale na nic nepřišli.. nemáte někdo zkušenost s tímto problémem? Je to prý někde u přední nápravy na pravé straně - mám CX3 r.v. 2016 v AT pohon jen na předek, benzin 2.0L. (samozřejmě vrzání přední nápravy mám taky.. ale to pískání mi přijde větší problém).

Děkuji za jakýkoliv tip.

Ed.
 
Zdravím, chtěl by taky přidat moje zkušenosti s vrzáním a bouchanim (bouchalo to jen když bylo teplo a sucho) od přední i zadní nápravy. Mám mazdu cx3 2018 pohon předek najeto cca 20000 km. V servisu dali návlek na přední pružiny, ale moc to nepomohlo. Tak jsem zkusil jiný servis a tam vyměnili na přední nápravě vrchní uložení tlumičů . Na na zadní nápravě vrchní uložení rozdělali a vyčistili a namazali. Zatím vypadá, že to bude v pohodě.
 
Je to horní uložení ,taky s tím mám problém a když se dají tužší pružiny který mají menší dosedací plochu na ložisko,tak dochází k jeho nerovnoměrnýmu dosedání na horní gumu uložení a pak vznikají ty rány. Buď to chce koupit už vylepšený horní uložení nebo jak jsi napsal to vymazat hodně hustou vazelínou mezi držák/gumu a ložisko. Občas se tohle taky stane špatnou montáží, protože nový Mazdy umožňujou uchytit horní uložení do misky v různých polohách a pokud je tam to horní uložení X let a pak se tam dá jinak tak to taky začne bouchat.
Problém je prostě ve špatný dosedací ploše mezi číslama 34-381B a 34-390 (viz obrázek)
Zobrazit přílohu 15657
Zdravím všechny, mám zřejmě stejný problém na Mazda 6 2015 po faceliftu. Vozidlo pořízeno v 80tis., servisováno od začátku v autorizovaném servisu. Hned od pořízení se ozývá jakési "křupání" od nápravy především při otáčení volantu a zároveň stání nohou na brzdě z kopce, kdy jsou kola zatížena na předek. Pokud ve stejné poloze sundám nohu z brzdy a zapnu ruční elektronickou brzdu, zvuk přestane a je klid při otáčení volantu. Někdy to "křupání" je slyšet při zatočení a i přibrždění do zatáčky. Po pozorování více lidí se zvuky ozývají z vrchního uložení tlumičů z obou stran. Vyměněno ložisko vzpěry SKF, na pružině jsou "návleky" již od dřívějšího majitele nebo možná z výroby. Bohužel tato oprava nepomohla. Je tu prosím někdo, kdo s tím má reálnou zkušenost i opakovaně a problém vyřešil? Díky.
 
Chtěl bych přidat svůj poznatek k danému tématu. Problém vrzání přední nápravy, pouze ze strany řidiče jsem po ujetí asi 6000 km na CX-3 řešil se servisem IVOS Fryšták, kde ten samý problém shodou okolností pár dní přede mnou také řešili, a tak jsem se objednal, dali mi naobě pružiny gumové návleky a je po problému, zatím. doufám že trvale. Zatím najeto 9000 km a ticho.Paráda. Nejprve mi tvrdili sice že ty návleky tam dávají už ve výrobě, potom až je tam dali tak zase že je tam nedávají, tak trochu zamtené informace,nevadí. V rámci záruky a reklamace bezplatně vyřízeno. ještě tam prý zrovna preventivně měnili i nějaké manžety v brzdových třmenech, prý se to také začíná často objevovat.
Jsou ty návleky vidět? Mně Autopalace Brno najednou říká, že je tam loni dali, ale loni o tom nemluvili. Tak jestli se to dá pohledem na pružinu ověřit?
 
Po celém rozsahu by to nemělo smysl. Podle mě je to jen v horní části kde se to opírá o horní uložení.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Chtěl bych přispět k této diskuzi. Tak po výměně vrchního uložení na přední nápravě a vyčištění zadního uložení bylo pár měsíců klid. Ale problém se vrátil ,klepání po přejezdu retardéru je zpět. Prodloužená záruka se na podvozek nevztahuje a záruka na díl taky nic. Tak jsem demontoval přední tlumiče i s uložením a promazal uložení, dál jsem promazal vše na stabilizátoru a na uložení nápravy. Klepání je pryč, tak jen doufám, že na pořád. ?
 
Tak ke konci prodloužené záruky Autopalace Brno konečně vyměnil horní uložení předních pružin. Zatím je ticho, ale ono je dost vlhko, a za mokra to nikdy neklepalo. Tak jsem zvědavý, jestli to vydrží. To staré uložení mělo jen axiální vůli, kterou vymezoval tlak pružiny, tak nechápu, jak to mohlo klepat.

F5A166B6-D5C2-4C07-B74C-D5789A4DBB71.jpeg A9CEFD48-AAB7-4241-B497-5D9040A692B2.jpeg
 
Velké díky každému, kdo sem píšete co se vyměnilo a zda to zabralo, pač většina diskuzí končí ve chvíli, kdy dotyčný má problém vyřešen a na fórum jednodušše zapomene.
 
Ahoj, řešil jste někdo odpor ve volantu při jemném zatáčení? Například při rovné jízdě po dálnici, kdy při jemném zatočení volant zůstane v křivé poloze, a to na obě strany? V USA je dávno svolávačka na vadné elektromotory posilovače řízení, tady výměna za desetitisíce :D


 
Back
Top