• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Vrzganie niekde od prednej napravy

Jo, Yaris. Asi je teď právě čas se jej zbavit. Ve 100k km a nějaké drobné zahlásí poruchu na vstřikovačích. Samozřejmě, že tam žádná porucha fyzicky nebude, ale pokud to "servisně" neopravíš, tak prostě dál nepojedeš. Ale zase kdo bude chtít koupit Yarise, tak toto má už dávno pozjišťované. Ani Toyota nezůstala ohledně kurvítek pozadu, všichni si chtějí zajistit svůj servis. Říkám ti, nezkurvené nové auto prostě nekoupíš. (a ne jen auto, pračku, lednici, cokoliv...) Nakonec to dopadne jak u tiskáren Canon a mobilů Samsung, kde ty starší měly naprogramován chod na dobu 2 let a 2 měsíců. Vlastně Nokia s tím začala, tam byli přímo dokonce samotní prodejci varováni, že nesmějí vkládat baterie do telefonů při ukázání zákazníkovi, jen pokud to doopravdy koupí. Teď už možná doba pokročila..., dají se přikupovat záruky na další roky. Vůbec si nedělám ani sebemenší iluze o tom, že se tato chytrá elektronika včas dozví o tomto kroku kupujícího a spuštění svých kurvítek patřičně poupraví.
Jinými slovy, ať dnes koupíš jakékoliv auto, nikdy to nebude dobrá volba. Ale u Mazdy si koupíš alespoň auto, které se jízdně podobá autům z devadesátých let. Ale jen opravdu vzdáleně podobá. Ekoteroristi vládnou všem.
 
Prechodem jinam si nepomuzete. Mame doma jeste Ford v porizovacce slabe pres 1mkc. Kupovali jsme ho novy, nyni ma 2 roky a - predni adaptivni svetlo KO (vymena), zadni LED svetlo - akvarko - vymena, ostrikovace - vymena, loupajici se chrom lista - vymena. No a nyni ve 40tkm zdechnul klimakompresor. A rozhodne to neni stylem - uznavame zavadu, zitra to dovezte na vymenu. Kolik dohadovani to stalo, casu, nervu....

...a to si clovek rikal...koupim nove auto, bude to v zaruce a bez starosti. Akorat tak h.vno!
 
Co to bude za značka to teda nevím,ale třeba otec má Yarise 2003 do ted a žádné problémy s ním neměl,nikdy nic nevrzalo, neklepalo ,žádná reklamačka. Vše šlapalo jak má dnes má najeto nějakych 90.000km mění jen náplně prostě běžná udržba,nikde žádná koroze a to nemá ani nástřik spodku.Tomu říkám kvalita první baterka měněná po 9 letech atd.A za novoty to taky nebylo s těch levnějších malých aut.A já jsem si koupil novou M2 za 350.000 kč a očekával jsem japonskou kvalitu.A zatím jenom reklamačky a vidím že nás není málo.Za měsíc mi už skončí záruka a už nebudu mít co reklamovat.Takže pokud se něco posere tak si to holt zaplatím. A člověk si přece kupuje nové auto, at má klid od poruch a ne at řeší nějaké problémy,nové auto má jezdit v pohodě.To si člověk za ty peníze může koupit starší, větší,s lepším motorem a problémy bude řešit taky.
Bývalý kolega měl Yarise 2006 taky od nova. Auto super až na to že ve 20000km mu praskla ojnice a motor totální devastace na výměnu. Ti co si koupili třeba takovou Toyotu s motorem D-4D nebo D-CAT a nestihli najet v záruce aspoň 150000km aby se jim ta hlava motoru (těsnění pod hlavou) rozsypalo ještě v záruce si pak taky šli vzít půjčku na opravy. Všude na každým autě každý automobilky se něco najde, ale raději přežiju ťukající zavěšení nebo horní uložení (Honda je na tento pazvuk úplný expert) a časem si ho za rozumný peníz vyměním (až vyjde upgradovaná verze) nebo si ten křupající plast v interiéru podlepím (na to jsou zase experti žabožrouti) než aby se mi někde takhle vysypal motor a další věci díky kterejm auto vůbec jede po silnici a oprava není v tisících, ale v deseti někdy i stotisících
 
S těma kurvítkama je to trochu schizofrenie, tiskárnu Canon mám snad deset let a furt funguje, to samý mobil Samsung 4 roky a vpoho, akorát do toho nestahuju kdejakou pítchovinu......
 
Tak to je smola, asi to fakt bude výrobná vada. Možno preto tam dávajú ten prorektor na pružiny, nové axiálne ložisko to asi nevyrieši.

Inak lak na nových Mazdách je katastrofa. Ja mám červenú CX-5 a kapota je po zime na zaplakanie. A to som si dával pozor, nelepil som sa na autá predo mnou a aj tak mám kapotu posiatu odreninami. Pritom nevidno žiadne jamky na tých odretých miestach, len zlúpnutý lak, takže to ani nemohli byť nejaké veľké nárazy od skaliek. To vyzerá tak, že ten lak odrú aj muchy...
Nenechám se otrávit, budu reklamovat, dokud problém nevyřeším. Po delším přemýšlení budu reklamovat i lak, už se nenechám odbýt že je to normální. Normální to není, aut jsem měl už hodně ale s tímhle jsem se ještě nesetkal. Všichni spoléhají že si to necháme líbit dá se pro ti tomu bojovat, pokud se tyto věci budou probírat na veřejnosti.
 
Nenechám se otrávit, budu reklamovat, dokud problém nevyřeším. Po delším přemýšlení budu reklamovat i lak, už se nenechám odbýt že je to normální. Normální to není, aut jsem měl už hodně ale s tímhle jsem se ještě nesetkal. Všichni spoléhají že si to necháme líbit dá se pro ti tomu bojovat, pokud se tyto věci budou probírat na veřejnosti.
A ako chceš reklamovať lak? Mňa to tiež riadne šokovalo, keď som videl tie odreniny. A to som autom absolvoval hneď v zábehu diaľkovú jazdu SK-UK, väčšinou po nemeckých diaľniciach, kde bolo v zime plus 10-12 stupňov, takže žiadny posyp a kapota bola po jazde posiata odreninami.

To pukanie a lúpanie pôjdem reklamovať, len musím v okolí Mazda dílera nájsť trasu, kde to bude pukať. Spolieham aj na to, že to uznajú z videa, ktoré som sem zavesil, tam to počuť zreteľne.
 
A ako chceš reklamovať lak? Mňa to tiež riadne šokovalo, keď som videl tie odreniny. A to som autom absolvoval hneď v zábehu diaľkovú jazdu SK-UK, väčšinou po nemeckých diaľniciach, kde bolo v zime plus 10-12 stupňov, takže žiadny posyp a kapota bola po jazde posiata odreninami.

To pukanie a lúpanie pôjdem reklamovať, len musím v okolí Mazda dílera nájsť trasu, kde to bude pukať. Spolieham aj na to, že to uznajú z videa, ktoré som sem zavesil, tam to počuť zreteľne.
Lak pújde reklamovat pouze hromadně, najít co nejvíc stejně poškozených aut, nechat nezávysle posoudit odbornou firmou, je to pouze myšlenka ale nechci se nechat odbývat bez boje, doufal jsem že na těchto stránkách najdu stejně smýšlející lidi, zatím se tu řeší hlouposti v podobě kurvítek a podobně. Nejvíc mě mrzí že atomobilky začínají prodávat auta jako spotřební zboží, čekají až se lidi umoří reklamacema a nakonec si vše opraví na vlastní náklady a nebo auto znechuceně prodají dál.
 
Lak pújde reklamovat pouze hromadně, najít co nejvíc stejně poškozených aut, nechat nezávysle posoudit odbornou firmou, je to pouze myšlenka ale nechci se nechat odbývat bez boje, doufal jsem že na těchto stránkách najdu stejně smýšlející lidi, zatím se tu řeší hlouposti v podobě kurvítek a podobně. Nejvíc mě mrzí že atomobilky začínají prodávat auta jako spotřební zboží, čekají až se lidi umoří reklamacema a nakonec si vše opraví na vlastní náklady a nebo auto znechuceně prodají dál.
No neviem, dnes kvoli eko to lakujú vodou riediteľnými farbami, len krycí lak je iný.
Takže aby sa nestalo, že ti odborná firma za veľké prachy povie, že je vlastne všetko Ok, lebo farba odpovedá najnovším eko-zeleno-enviro normám. A odporučia ti, aby si si na to dal ochrannú fóliu, keď nechceš odreniny...
 
Nemůže vám být přece vyreklamováno to, co je cílem a účelem firmy na snížení nákladů - myslím teď tu směšnou tloušťku laku. Spousta lidí v Mazdě pracovalo na tom, jak ten lak udělat co nejtenčí při zachování dostatečné kryvosti. Navíc si osobně myslím, že je to geniální myšlenka. Něco jak hlavní světlomety, když už teď nejsou ze skla. A spousta dalších ojebávek, pardon vylepšení nových aut ;). Jezdil jsi s autem? - Jezdil. Může být tedy dané poškození ovlivněno prostředím jízdy? - Může. To, že ty vrypy udělaly mouchy a ne odletující kamínky těžko můžeš dokázat. Respektive dokázat to můžeš znaleckými posudky a expertýzami, ale zároveň není zcela nevylučitelná možnost třeba čtyřnásobné koncentrace hrubého prachu a těch kamínků současně s těmi mouchami.
 
Dnes je opravdu problem neco normalniho nalezt. Bratr ma Civic 2014 a po 90 000km mu nekdy nejde zaradit 1 ani 2. Pak se v kopci rozjizdi na 3-ce. V servisu se zavada samozrejme neprojevila. Matka ma Jazz 2014 a pri 40 000km je prevodovka rozhegana jako na 20letem aute, a predni kapotu nechtejte videt, to jenom prestrikat, sama dirka, oskrabany lak, vypada to jako zasrate vtakama. Mazdu jsem vybral, protoze poctivou atmosferu 2.0 jiz nik jiny nenabizi.
 
Asi vám to moc nepomůže, ale jak už jsem psal v jiném vláknu, tuto středu jsme převzali novou CX-3. Ujeli jsme pár kilometrů a slyším nějaké klepání od přední nápravy, takové lupání nebo jak to nazvat. Jeli jsme hned z prodejny na chatu, kam vede dost rozbitá okreska. Na menších hrbolech bylo vše ok, ale větší výmoly způsobovaly ten pazvuk.

Nemohl jsem přijít na to, co to je. Bylo to jednoznačně na pravé straně od přední nápravy, ale později se mi zdálo, že to jde od polstrování stropu nebo dokonce z výplně dveří spolujezdce. Včera ten samý problém. Divné mlácení odněkud z přední pravé strany. Byl jsem k tomu pořád celkem apatický, protože jsem si říkal, že to budu reklamovat v rámci záruky. Jenže odpoledne jsem jezdil po městě a ve dvou místech bylo to mlácení opravdu děsné.

No a pak jsem na to přišel. Proto píšu, že vám to asi moc nepomůže. Je to ale důkaz, že někdy má smysl prolézt celé auto a začít s banalitami. U mě pazvuky způsoboval mobil vložený pod loketní opěrkou. Udělal jsem fotku, jak jsem si ho tam odkládal. Mám Galaxy S8+ a v CX-3 se tento mobil nevleze do prostoru, kde jsou USB konektory. Takže jediné místo je pod loketní opěrkou, kde jsou tvrdé plasty. No a ten mobil nejspíš nějak lehce poskakoval a přes nějaké vibrace a echo efekty navodil dojem, že klepe přední náprava. o_O Po odstranění telefonu pazvuky ustaly, aspoň doufám. :) Dnes ráno jsem jel stejnou trasu a byl klid.

upload_2018-8-24_8-28-17.png
 
Asi vám to moc nepomůže, ale jak už jsem psal v jiném vláknu, tuto středu jsme převzali novou CX-3. Ujeli jsme pár kilometrů a slyším nějaké klepání od přední nápravy, takové lupání nebo jak to nazvat. Jeli jsme hned z prodejny na chatu, kam vede dost rozbitá okreska. Na menších hrbolech bylo vše ok, ale větší výmoly způsobovaly ten pazvuk.

Nemohl jsem přijít na to, co to je. Bylo to jednoznačně na pravé straně od přední nápravy, ale později se mi zdálo, že to jde od polstrování stropu nebo dokonce z výplně dveří spolujezdce. Včera ten samý problém. Divné mlácení odněkud z přední pravé strany. Byl jsem k tomu pořád celkem apatický, protože jsem si říkal, že to budu reklamovat v rámci záruky. Jenže odpoledne jsem jezdil po městě a ve dvou místech bylo to mlácení opravdu děsné.

No a pak jsem na to přišel. Proto píšu, že vám to asi moc nepomůže. Je to ale důkaz, že někdy má smysl prolézt celé auto a začít s banalitami. U mě pazvuky způsoboval mobil vložený pod loketní opěrkou. Udělal jsem fotku, jak jsem si ho tam odkládal. Mám Galaxy S8+ a v CX-3 se tento mobil nevleze do prostoru, kde jsou USB konektory. Takže jediné místo je pod loketní opěrkou, kde jsou tvrdé plasty. No a ten mobil nejspíš nějak lehce poskakoval a přes nějaké vibrace a echo efekty navodil dojem, že klepe přední náprava. o_O Po odstranění telefonu pazvuky ustaly, aspoň doufám. :) Dnes ráno jsem jel stejnou trasu a byl klid.

Zobrazit přílohu 15587
Mobil ani nič iné v lakťovej opierke to v mojom prípade určite nebude, lebo tie pazvuky počuť aj pri veľmi pomalej jazde, keď jedno koleso pri vytočenom volante prejde cez nerovnosť. Auto ani nemusí vôbec nadskočiť, takže v interiéri sa nič nepohne, napriek tomu to lupne kdesi od podvozka.
 
Ludia, mam rovnaky problem z lupanim na vlastnom podvozku od Bilsteinu. Bol som v AutoTipHalfar Mazda servis a mam podozrenie na horne ulozenie alebo jeho lozisko. U CX-3 vraj odchadzaju tie horne ulozenia ako na beziacom pase: nejaka vyrobna chyba. To ulozenie len dodam su dva diely (ulozenie a lozisko). Ja na mojej 3jke som pocitoval problemy v zime pri chaldnych rozjazdoch mi to poskakovalo. A az 4. rok to zacalo aj v lete a na retarderoch a jamach, ako mam uvolnene pruziny na najvyssiu svetlu vysku a odlahcene disky, kde vznika vola medzi pruzinou a loziskom a ulozenim. Predlzena zaruka sa mi na to nevztahuje aj ked ju mam, lebo mam vlastne pruziny, atd. Mazanie moze pomoct ale ak zadrhava lozisko, tak to bude klzat po lubrikante namiesto loziska ... takze u mna typujem chybu na lozisko.
 
Ludia, mam rovnaky problem z lupanim na vlastnom podvozku od Bilsteinu. Bol som v AutoTipHalfar Mazda servis a mam podozrenie na horne ulozenie alebo jeho lozisko. U CX-3 vraj odchadzaju tie horne ulozenia ako na beziacom pase: nejaka vyrobna chyba. To ulozenie len dodam su dva diely (ulozenie a lozisko). Ja na mojej 3jke som pocitoval problemy v zime pri chaldnych rozjazdoch mi to poskakovalo. A az 4. rok to zacalo aj v lete a na retarderoch a jamach, ako mam uvolnene pruziny na najvyssiu svetlu vysku a odlahcene disky, kde vznika vola medzi pruzinou a loziskom a ulozenim. Predlzena zaruka sa mi na to nevztahuje aj ked ju mam, lebo mam vlastne pruziny, atd. Mazanie moze pomoct ale ak zadrhava lozisko, tak to bude klzat po lubrikante namiesto loziska ... takze u mna typujem chybu na lozisko.
Je to horní uložení ,taky s tím mám problém a když se dají tužší pružiny který mají menší dosedací plochu na ložisko,tak dochází k jeho nerovnoměrnýmu dosedání na horní gumu uložení a pak vznikají ty rány. Buď to chce koupit už vylepšený horní uložení nebo jak jsi napsal to vymazat hodně hustou vazelínou mezi držák/gumu a ložisko. Občas se tohle taky stane špatnou montáží, protože nový Mazdy umožňujou uchytit horní uložení do misky v různých polohách a pokud je tam to horní uložení X let a pak se tam dá jinak tak to taky začne bouchat.
Problém je prostě ve špatný dosedací ploše mezi číslama 34-381B a 34-390 (viz obrázek)
aeee34bb2e07bef31634f9ae9586a9f7-604x849.gif
 
Poslední úprava:
Je to horní uložení ,taky s tím mám problém a když se dají tužší pružiny který mají menší dosedací plochu na ložisko,tak dochází k jeho nerovnoměrnýmu dosedání na horní misku a pak vznikají ty rány. Buď to chce koupit už vylepšený horní uložení nebo jak jsi napsal to vymazat hodně hustou vazelínou mezi držák/gumu a ložisko. Občas se tohle taky stane špatnou montáží, protože nový Mazdy umožňujou uchytit horní uložení do misky v různých polohách a pokud je tam to horní uložení X let a pak se tam dá jinak tak to taky začne bouchat.
Problém je prostě ve špatný dosedací ploše mezi číslama 34-381B a 34-390 (viz obrázek)
Zobrazit přílohu 15657
Ja som si uz zaplatil vyvoj i K-Tec noveho ulozenia s odklonom, zatial len zaloha a podla predbeznych informacii by to uz malo byt coskoro hotove, cakam uz 6 ty tyzden ... tak som zvedavy.
Akurat mam dilemu ci rovno vymenit aj to lozisko ...
 
Ja som si uz zaplatil vyvoj i K-Tec noveho ulozenia s odklonom, zatial len zaloha a podla predbeznych informacii by to uz malo byt coskoro hotove, cakam uz 6 ty tyzden ... tak som zvedavy.
Akurat mam dilemu ci rovno vymenit aj to lozisko ...
Ahoj , můžeš mi polopatě říct co to děláš ?
 
Je to horní uložení ,taky s tím mám problém a když se dají tužší pružiny který mají menší dosedací plochu na ložisko,tak dochází k jeho nerovnoměrnýmu dosedání na horní gumu uložení a pak vznikají ty rány. Buď to chce koupit už vylepšený horní uložení nebo jak jsi napsal to vymazat hodně hustou vazelínou mezi držák/gumu a ložisko. Občas se tohle taky stane špatnou montáží, protože nový Mazdy umožňujou uchytit horní uložení do misky v různých polohách a pokud je tam to horní uložení X let a pak se tam dá jinak tak to taky začne bouchat.
Problém je prostě ve špatný dosedací ploše mezi číslama 34-381B a 34-390 (viz obrázek)
Zobrazit přílohu 15657
Ahoj Maxi, kde se dají sehnat a jsou pro přední i zadní tlumče? Mam ten problém (asi) na pravé straně (předek i zadek) to auto mne přivede do blázince.
Přidala se i převodovka ...
 
Ahoj , můžeš mi polopatě říct co to děláš ?
Cau Bouu, mam na zakazku objednane horne ulozenie s odklonom od firmy K-tec aby som mohol schovat svoje kolesa bez vytahovania lemov s miernym nastavenim cca 1-2 stupne bol sviznejsi /stabilnejsi v zatackach :)
 
Pri pomalom prechadzani napr. cez retarder, pri dopadnuti prednych kolies z retarderu na cestu pocujem take zvlastne buchnutie, zavrzganie alebo nieco podobne niekde od prednej napravy/tlmicov, presne neviem. Budem to riesit v servise az pri prehliadke na buduci rok, ale chcem sa spytat, ci ma niekto podobnu skusenost. Ak by to bolo nieco vaznejsie, rad by som o tom vedel, aby som to mohol riesit skor.
s
Před rokem jsem koupil Mazdu CX3, po najetí zhruba 2000 km se začalo ozívat kovové cvakání od přední nápravy při průjezdu nerovnosti typu díra. Zajímavé je že při teplotě pod 5 stupňů cvakání zmizelo. Po třech návštěvách servisu a ročním dohadování jsem docílil výměny axiálního uložení (ložiska)na předních pružinách. Náprava ztichla a auto se začalo chovat naprosto perfektně, bohužel po nájezdu dalších cca 2000 km se začíná cvakání ozívat znovu. Na autě mám najeto cca 12 000 km a ptám se jak bude vypadat uložení po 50 000 km. Vše mi ukazuje na nějakou skrytou výrobní vadu, i mě pořád tvrdí že jen moje auto má tento problém. Přemýšlím jak tento problém řešit dál, určitě nebudu čekat další rok a půl až mi vyprší záruka. Mimochodem mám černou metalízu a po první zimě tak posekanou kapotu a přední blatníky že bych zvracel (dle pracovníků mazdy to je normální).
km
Stejné problémy mám i já. Najeto 28000km z toho 2000km do servisu Vrzáni,vrzáni a v laku díry jak po dvaceti letech,hnus.Jak se dočítám,tak nejsem jediný,jak tvrdili
 
Back
Top