• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Nízká cena?? 300 tis. Kč za 7 let starou M3 G120 s nájezdem 136 tis. mi jako "fakt nízká cena" nepřijde ani náhodou😁 Rok výroby 2017 i na mě dělá dojem zánovního auta, ale už máme rok 2024, letí to😉
On se trh totiž zbláznil, a za téměř 300 tis. se pořád prodávají i BM starších ročníků 😅 takže pak tohle někomu může přijít málo za BN, při tom srovnání..
 
Většina BN stojí cca 350 - 400 000.
Nedavno jeden z členů prodal svou BN za 400tisic.
Takže ta cena je rozhodně nízká až podezřele.
Je úplně jedno jak je na tebe staré apod ale jak se pohybuje na trhu, stav a výbava.
Máš spousty aut která jsou starší a mnohem dražší.
Ale tak to prostě je.


Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Já koupil teď svou za 400+, ale doloženejch 50 Mm a plná palba (a barva a ne bílá jak z firemní flotily ;) ). Jestli jsem blb to nevím, bylo to víc, než jsem si maloval, ale čím víc jsem v tom ležel, tím míň jsem chtěl řešit kompromisy a hlavně jsem nechtěl bp (sorry kolegové :cool: ). A ano, trh se úplně posral - za to co jsme koupili CXku v roce 2020 se dnes prodávají prakticky ojetý... Problém je, že s tou inflací se nedá nic jinýho, než se smířit.
 
Ty mas Revolutin TOP?

Daval jsem v lete 2018 za funglovku G165 Revo neco kolem 520. Jako prodat ji o 5,5 roku pozdeji za 400 +, to je dost ulet. Ale evidentne jsou jedinci schopni to dat.

Tak kdo ma BN, tomu se do BP nechce a vi proc. I kdyz vyjimky i zde existuji.
 
Ano. Kromě automatu a střešního okna to má asi vše, co může mít, ale je to G120 (chtěl jsem kvůli převodovce).
U mě to bylo čistě z estetickejch důvodů, takže jsem ani moc technický věci kolem BP nezkoumal. A po mild-hybridu jsem taky netoužil.
 
Já nevím co furt někteří řešíte na té ceně. Ano. V době uvedení na trh byla BN celkem levná. To jest třeba 550 tisíc za novou s vyšším stupněm výbavy. Po pár letech tohle auto sedí na cenovce 400 tisíc protože tohle auto dává smysl a trh ho tak cení. Mazdy prakticky nepadaji na ceně. Já osobně jsem auto zlepšil o dalších 70 tisíc investic a asi ho nikdy neprodám pač pro vás bych chtěl nesmysl. Vždyť se stačí podívat kolik stojí bazarové CX3. Ty nepadaji vůbec pod 400 tisíc a přitom za mě je rozhodně zajímavější volba právě M3 BN. A když si dáte vyhledat další auta za 400 tisíc tak co tam najdete lepšího? Hmm?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
On se trh totiž zbláznil, a za téměř 300 tis. se pořád prodávají i BM starších ročníků 😅 takže pak tohle někomu může přijít málo za BN, při tom srovnání..
Jj, trh se naprosto zbláznil. Když jsem se před nějakou dobou jen tak pro zajímavost podíval za co se prodávají 4 leté Vitary s mým nájezdem, nestačil jsem se divit. Ony se v průměru prodávaly za cenu jen o 20 tis. Kč nižší, než jsem ji koupil před 4 roky v novotě 😂. M3 (BM) 165G Revolution jsem v loni koupil jako 7 letou a nájezdem 119 tis. za 12 tis. éček, což při tehdejším kurzu dělalo nějakých 297 tis. Kč. Ale kupoval jsem přímo od majitele. Prodal mi ji za podobnou cenu, co mu nabídly ve výkupu áčka. Takže podle mých zkušeností za 7 letou BN G120 s podobným nájezdem bych rozhodně víc než 300 tis. Kč nedal 😉.
 
Poslední úprava:
.... a pak sem nekdo da Mazdu za relativne normalnejsi peniz a vy z toho hned udelate slepenec 3 aut a z prodejce zlodeje a podvodnika. Radeji si priplatite kilco, abyste ten pocit nemeli. Fakt absurdni.
Když vidím, co za pekla se dneska prodává za ceny, který se blížej 300tisícový hranici, tak mi to absurdní vůbec nepřijde. Ležel jsem v tom poslední měsíc. Pár aut mi zmizelo pod rukama (za což jsem rád, protože jsem měl víc času vyprofilovat líp svou definitivní představu) a světe div se, hodně (na mě) podezřele působících aut (za atraktivní cenu) zůstávalo stále v nabídce po celou dobu co jsem se v tom patlal.
Ale trh tvori i kupujici, ne?
Trh asi tvoří vzájemnej vztah nabídky a poptávky. Když kupuju auto, kupuju ho hned, takže těžko budu čekat na stav, kdy se poměr nabídky a poptávky dostane do veselejší úvratě, protože to může trvat půl roku, nebo taky roky dva...
 
.... a pak sem nekdo da Mazdu za relativne normalnejsi peniz a vy z toho hned udelate slepenec 3 aut a z prodejce zlodeje a podvodnika. Radeji si priplatite kilco, abyste ten pocit nemeli. Fakt absurdni.
Jo a ovce z roku 2016 může stát klidně 400 tisíc. Já nevím, ty máš vždycky ke všemu nějakou připomínku nebo odlišný názor. Já jsem rád že moje auto se drží na vysoké ceně a zbytečně nepadá do cen nějakých vraku. Tak si tu svou G165 prodej třeba za kilo. Mě je to burt. Mě stačí když si vyhledám co a za kolik se prodává a pak mi ta cena dává smysl. Já nevím. Kaslete na tuhle debatu. To nemá cenu..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Jj, trh se naprosto zbláznil. Když jsem se před nějakou dobou jen tak pro zajímavost podíval za co se prodávají 4 leté Vitary s mým nájezdem, nestačil jsem se divit. Ony se v průměru prodávaly za cenu jen o 20 tis. Kč nižší, než jsem ji koupil před 4 roky v novotě 😂. M3 (BM) 165G Revolution jsem v loni koupil jako 7 letou a nájezdem 119 tis. za 12 tis. éček, což při tehdejším kurzu dělalo nějakých 297 tis. Kč. Ale kupoval jsem přímo od majitele. Prodal mi ji za podobnou cenu, co mu nabídly ve výkupu áčka. Takže podle mých zkušeností za 7 letou BN G120 s podobným nájezdem bych rozhodně víc než 300 tis. Kč nedal 😉.
Tak tos koupil dobře, já když sháněla BM G165 2 roky zpět, byly v ČR zhruba za 340k+ 😅 takže mi nezbylo, než koupit G120, protože to bylo dost mimo můj budget..
 
Když vidím, co za pekla se dneska prodává za ceny, který se blížej 300tisícový hranici, tak mi to absurdní vůbec nepřijde. Ležel jsem v tom poslední měsíc. Pár aut mi zmizelo pod rukama (za což jsem rád, protože jsem měl víc času vyprofilovat líp svou definitivní představu) a světe div se, hodně (na mě) podezřele působících aut (za atraktivní cenu) zůstávalo stále v nabídce po celou dobu co jsem se v tom patlal.
Jen podle ceny bych rozhodně auta na dobrá a špatná netřídil. Já na koupi nespěchal. Vybíral jsem cca 3 měsíce, prošel desítky inzerátů, fyzicky prošel a projel několik aut, a to i se švagrem automechanikem. Takže za mě dá se koupit i kvalitní nebourané auto se servisní historií za rozumný peníz. Jen to nechce na koupi spěchat.
 
Za kolik to prodam, preci tebe nemusi trapit, ne? Ale je mi jasny, ze kdyz bych to dal moc nizko, tak se tady zformuje svata inkvizice a bude me chtit upalit jako kacire.

Docela by me zajimalo, kolik vam vyplatí pojišťovna, az tu 6-7 letou M3, kterou si cenite na 400 tkc, rozstrelite? Od toho bych se odpichnul.

To je naprosto stejny, jak se zradlem. Vsichni nadavaj, jak je to drahy. Ale furt maji plne kosicky, pac pupicek preci musi byt plny. Dokud bude na nakupni fronte klid, zmenin se leda prd.

Jo a mivam na veci jiny nazor, evidentne to nektere dost rozciluje :joy:
 
Tak tos koupil dobře, já když sháněla BM G165 2 roky zpět, byly v ČR zhruba za 340k+ 😅 takže mi nezbylo, než koupit G120, protože to bylo dost mimo můj budget..
Jj, za tu cenu (výkupu v bazaru) to byl dobrý kauf. Pokud by se objevila v bazaru, byla by cenovka odhadem o 2tis. éček vyšší, což už se blíží tvým 340K. Jen pro zajímavost, když jsem auto pojišťoval, podle tabulek pojišťovny mělo vloni po koupi hodnotu 350K.
 
Pak mě tedy zajímá k čemu u pojistky slouží naceneni auta? Dost to ovlivňuje cenu. A ano já tam mám naceneno 400tisic pač vím že tu svoji bych za to dokázal prodat. Ale prodat ani nechci..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Jen podle ceny...
A kolik času jsi strávil tím ježděním po naší krásné republice? Máš pravdu, že to je věc přístupu a asi jsi byl odměněn lepší cenou za to úsilí. Mně to přijde v pořádku a spravedlivé ;) Já čekat nechtěl, a navíc kupoval z gauče a tak jsem pravděpodobně utratil trochu víc, než kdybych vyčkával.
 
Jo a ovce z roku 2016 může stát klidně 400 tisíc. Já nevím, ty máš vždycky ke všemu nějakou připomínku nebo odlišný názor. Já jsem rád že moje auto se drží na vysoké ceně a zbytečně nepadá do cen nějakých vraku. Tak si tu svou G165 prodej třeba za kilo. Mě je to burt. Mě stačí když si vyhledám co a za kolik se prodává a pak mi ta cena dává smysl. Já nevím. Kaslete na tuhle debatu. To nemá cenu..

Samsung S22 256GB Tapatalk
400 stát ta ovce může, ale takovou hodnotu prostě nemá a normálně smýšlející kupující tak staré auto za takové prachy nekoupí. Buď počká na lepší nabídku, nebo jezdí v tom co má a na nákup novějšího se vyprdne, samozřejmě pokud už nějaké auto má..
 
Já tedy kdysi projížděl taky vícero kusů a rozdíl v ceně byl většinou jasný. Jednak nájezdy, stav interiéru, drobná kosmetika exteriér, odrbana kola, levné pneu na konci životnosti apod.
Další věc je stav motoru a podvozku. To nemůžeš vědět na první dobrou.
Ale samozřejmě i za těch 300 tisíc může být nakonec zcela vporadku. Prostě tak si to prodejce cení nebo chtějí auto rychle otočit.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Back
Top