HonzaZJapancars
výkonný člen KLANu
- 226
Ono bude dost záležet na stylu jízdy a taky na tom, kde s tím člověk jezdí. Když jsem jezdil M6 121kW okresky klidnou jízdou kolem 90kmh, dostával jsem se i pod 5l. Kolega jezdí v Praze z kopce, do kopce, na nohu cihlu a jezdí asi za 9,5 nebo tak nějak.No já bych si s tou spotřebou nebyl tak jistý. Zrovna nedávno se to tu řešilo. Někdo si koupil GJ v 2.0 namísto 2.5 a byl dost nešťastný, za prvé mu to žralo průměrně o 1-2 litry víc a ten výkon je k poměru váze vozu nic moc. Zvaž sám, jestli ti to za to trápení stojí.. Jezdím denně cca 80km dálnici 40 tam a 40 zpět. Když chci jezdím za 6.5 ale taky i za 7.2.
Co se týká dravosti, já přecházel z M3 BM 2.0 G165 ještě jsem tam měl Stage 1 od Shr3ka a ano M6 je v "defaultu" 2.5 línější ale jen proto, že je prostě těžká. Když si ale zapneš sport a nebo tomu podřadíš pádlama dolu o stupeň až 2 tak jede moc hezky. Furt je M6 rodinný auto a né žádný závoďák.
Možná přehnaně nastavená očekávání v porovnání s dnešními "oturbenými" auty. Pokud je to auto technicky v pořádku, problém ve zdánlivě malém nájezdu a dvou majitelích bych vůbec neviděl. Někdo mění auta jak ponožky, vím o lidech, co si od nás koupili M3 121kW, M6 2.5 revo a ty auta jim nevydržely ani rok a chtěli něco silnějšího. S autama nic nebylo, M3 nakonec prodával Horňák jako výběrové auto, byl tam taky druhý majitel, 2019 najeto asi 60 a je to tak půl roku zpět.Zdravím všechny, vrátím se k původnímu nazvu vlákna, tj. 2.0 vs. 2.5. Koukal jsem různě na webu a nevím, co si myslet o nabídkách ojetin M6 wagon se skyactive 2.5, r.v. od 2019, nemají najeto ani 50000, nebouraná a jsou za slušnou cenu, ale jsou tam už 2 předchozí majitelé. Podobných nabídek jsem našel hned několik. Tato auta si předpokládám nikdo nekupuje jen tak na sezónu a na pohádku o dvou předčasné zemřelých duchodcích nevěřím...Zde na fóru je všeobecně 2.5 v podstatě motor 1. volby. Napadá vás, co tam může být za problém?