• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Koupě Mazdy 6 s motorem 2.0 SKYACTIV-G vs. 2.5 SKYACTIV-G

Rozhodně bych šel do 2,5 model 2017 (výroba od poloviny roku 2016), už jen kvůli špičkovému bezproblémovému motoru. Pokud se nebráníš dovozu, mrkni na auta ve Švédsku:
https://www.car.info/en-se/mazda/6/6-wagon-25-skyactiv-g-10767686
Já si ho tady taky našel a oslovil firmu co se specializuje na dovoz ze Švédska. Poslal jsem jim odkaz na auto a požádal o vyčíslení konečné ceny pro mne včetně přihlášení. Firma vše zařídila na klíč včetně českých reg. značek. Za 3 týdny od oslovení firmy jsem si jel do Prahy pro auto. V případě zájmu pošlu kontakt.
 
Poslední úprava:
Da se sehnat nějaký slušný 2.5l do 400 tisíc? Nebo lepší posetrit na novější?

Taky si myslim, ze sance je spis miziva. Take Mazdy uz nejsou takove jednoduse postavene drzaky, jako driv (ted myslim hlavne modely z 90. let), takze bych nepodcenoval chovani predchoziho majitele, tim myslim jeho ridicske navyky a chovani k autu, a servisni historii...

Primovstrikove motory se daji docela dost znicit spatnym palivem (a neni to jen v CR, myslim ze nejake zeme na zapade maji vetsi mnozstvi bioslozek, ktere taky skodi; ideal je tankovat aditivovany nebo vysokooktanovy bez bio), jezdenim kratsich vzdalenosti s vymenou oleje az po 20 tis km, automat pri velkem najezdu na puvodni olej taky asi nebude to prave orechove...

Ja bych take rozhodne doporucil prisetrit 100 tis+ a shanet v roce 2020 nejakou ctyrletou, tj. 2016, ideal konec roku, aby to uz byl modelovy rok 2017. Ideal od prvniho majitele, nevadi i pokud byla koupena bez DPH, ridil bych se spis typem majitele, Mazdy si (dle mych informaci) casto kupuji uspesni zivnostnici nebo male firmy, ktere jsou platci, ale pritom se k autu chovaji mnohem lepe, nez kdyby bylo ve flotile nejake korporace; takze to firemni vlastnictvi neni tak odstrasujici, jako u popularnejsich aut.

Ty postupne upravy pri faceliftech odstranovaly predchozi problemy a pridavaji pomerne uzitecne funkce, hlavne z pohledu do budoucna. Ve 2017 uz treba funguje perfektne Android Auto/CarPlay navigace z mobilu, vcetne zkratek do jednotlivych casti z ovladaciho kolecka, coz treba ve 2016 jde jen castecne; a spolehat na navigaci od Mazdy moc nejde, ta je spis nouzova, navic jsou updaty map jen prvni 3 roky. Palubni system na displeji je taky s kazdou generaci auta o spetku stabilnejsi a rychlejsi, ac vizualne vypada stejne. Barevny headsup je prehlednejsi a umi cist znacky, vyhrivani volantu za mrazivych dnu velmi uzitecne...

Taky bych pocital s tim, ze pokud to nekdo bude inzerovat treba za 550, urcite pujde jeste o nejakou tu korunu smlouvat. No a nakonec pokud to bude ctyrlete auto s perfektni peci v autorizovanem servisu a zcela jasnou historii (serviska moc nestaci, ta neni moc detailni, ideal je moznost nahlednout do faktur k jednotlivym navstevam servisu), nebude nutne do nej po koupi dat ani korunu, na rozdil od auta, kde by byla nejaka nejistota.

Jeste je u tech novejsich dobre zjistit, zda ma prodlouzenou zaruku na 5 let a/nebo 150 tis km, ktera sice nepokryva vsechno, ale zasadni a potencialne drahe veci tam jsou. Ta zaruka stala par tisic, obcas ji clovek ke koupi dostal zadarmo, je bezproblemove prenosna, takze je sance najit auto s ni... a ctyrlete auto by tak bylo jeste rok kryte.
 
Poslední úprava:
Ahoj.Mám celkem podobný problém.. Jen spíš hledám čiště jen 2,5i 141kw..

A ted když tu čtu ,že mám hledat od konce roku 2016 nejlépe 2017,tak si pořád říkám zda to nevzdám a nezačnu koukat po něčem jiném. Hledám už min 4-5 měsícu a něco co nebude v červené,černé,bílý kůži a rozhodně na odpočet a něco kolem 550 000 s dph a do 100k najeto. A nic,každý den večer projedu sauto,mobiele,autoscount,bazos a jdu spát.Pomalu to mám ,jak pohadku na spaní

sice mám nájezd +-30tisic za rok ,většinou z 75%dálnice,tak i tak ten diesel už nechci ani vidět.
 
Taky jsem hledal skoro rok 2.5 GL za podobnou cenu, s jasnou historií a nájezdem do 60 000 km. Marně. O 100 000 Kč navíc je to bez problému a druhá sada kol a Webasto k tomu jako bonus.
 
Bohužel se dá očekávat převis poptávky po ojetých Skyactive benzínech bez částicových filtrů, kompresorů, vypínání válců a podobných kurvítek. A v bazarech mraky neprodejných dieselů...:rolleyes:
 
...nebo čekat a sledovat určitě i MazdaKlan. Tady na klanu je několik majitelů Šestek, kteří (odpozorováno, odtušeno) mění co dva tři roky, a někteří z nich už mají část té doby za sebou. Na mou předchozí Šestku tady taky jeden "klaňák" asi půl roku čekal :). A třeba moje současná bude volná, když se zadaří a čáp nám přinese třetího potomka... nejpozději půl roku dopředu pak ohlásím záměr, a když to někdo chytí, bude jeho...

Popravdě ale myslím, že dovoz je nejrychlejší cesta, protože těch aut se tu moc neprodalo a soukromí kupci si je nechávají dlouho.
 
...nebo čekat a sledovat určitě i MazdaKlan. Tady na klanu je několik majitelů Šestek, kteří (odpozorováno, odtušeno) mění co dva tři roky, a někteří z nich už mají část té doby za sebou. Na mou předchozí Šestku tady taky jeden "klaňák" asi půl roku čekal :). A třeba moje současná bude volná, když se zadaří a čáp nám přinese třetího potomka... nejpozději půl roku dopředu pak ohlásím záměr, a když to někdo chytí, bude jeho...

Popravdě ale myslím, že dovoz je nejrychlejší cesta, protože těch aut se tu moc neprodalo a soukromí kupci si je nechávají dlouho.

Neznám asi pořádně ted zákon,ale já jako plátce dph,koupim auto v DE bez dph pouze od někoho kdo je též plátce tj. autohaus apod, tomu rozumim,ale ten dovoz? Jako z německa? Nebo z jinýho státu ,kde to též koupim bez dph? díky

Přece jen budu se vozit autem za pul milionu nechci aby nákej týpek mi řekl,že je to ok přitom to bylo rozjebany o ''strom'' a on z toho má jen love..něco jiného je,když si sebou vezmu někoho já. Nevím nechám si poradit
 
Já mám už 4tou M6 a kupoval jsem vždy jen v Německu v autorizáku.Nikdy nebyl žádnej problém.Dovízt auto už není vůbec žádnej problém.U dealera se opravdu nemusíš ničeho obávat.Na Mazda.de je kolonka ojeté vozy nebo na mobile.de a hledat jen u dealerů.
 
Já mám už 4tou M6 a kupoval jsem vždy jen v Německu v autorizáku.Nikdy nebyl žádnej problém.Dovízt auto už není vůbec žádnej problém.U dealera se opravdu nemusíš ničeho obávat.Na Mazda.de je kolonka ojeté vozy nebo na mobile.de a hledat jen u dealerů.

Ahoj. Nepochopily jsme se. Jelikoz delam v Nemecku par let. Tak toto vim jak funguje a pro auto z De si dojedu a vyridim sam,jenze nejsou. Ma otazka mirila na ostatni staty eu.
 
Mohu se zeptat zkušených "dovozců" Mazdiček, zda někoho při koupi odradil fakt, že Mazda 6 byla jeden rok ježděna v německé půjčovně s nájezdem cca 20tis ? Následně auto dle servisní knížky téměr 9 měsíců stálo.

Nebo skutečnost, že auto prodává autorizovaný dealer, jasná historie s potvrzením, že drobné škrábance byly přelakovány by měla kupci dostačovat a nějaké ježdění v půjčovně neřešit ?
Díky
 
Ahoj, není tu někdo S mazdou 6 2015-2017 s motorem 2.0 MT nebo 2.5 AT v okolí Šumperka, případně Olomoucký kraj a zároveň ochoten mě svézt? Už měsíc se nejsem schopný rozhodnout kterou variantu vzít, přečetl jsem absolutně vše co se na netu na tohle téma nachází (3x) a stejně se moje "rozhodnutí" každý den mění, asi je to tím že je vše jen teoretické a jsou to zkušenosti jiných lidí, právě proto bych potřeboval se v obou motorech projet, to je asi jediná možnost jak se rozhodnout. Někdo tvrdí že 2.0 je zábavnější skrz manual, další tábor říká jak 2.0 nejede, další zase že automat u 2.5 je "tupý" a ubírá výkon takže je rozdíl malý, navíc se snaží motory v každé příležitosti podtáčet atd. Původně jsem byl rozhodnutý pro automat, ale dělám s autama a často jezdím DSG (bohužel i stroje jako Audi RS3 atd a tam jsou automaty super, tak mám strach že mě to bude ovlivňovat u pocity z automatu od mazdy.
 
Ahoj, není tu někdo S mazdou 6 2015-2017 s motorem 2.0 MT nebo 2.5 AT v okolí Šumperka, případně Olomoucký kraj a zároveň ochoten mě svézt? Už měsíc se nejsem schopný rozhodnout kterou variantu vzít, přečetl jsem absolutně vše co se na netu na tohle téma nachází (3x) a stejně se moje "rozhodnutí" každý den mění, asi je to tím že je vše jen teoretické a jsou to zkušenosti jiných lidí, právě proto bych potřeboval se v obou motorech projet, to je asi jediná možnost jak se rozhodnout. Někdo tvrdí že 2.0 je zábavnější skrz manual, další tábor říká jak 2.0 nejede, další zase že automat u 2.5 je "tupý" a ubírá výkon takže je rozdíl malý, navíc se snaží motory v každé příležitosti podtáčet atd. Původně jsem byl rozhodnutý pro automat, ale dělám s autama a často jezdím DSG (bohužel i stroje jako Audi RS3 atd a tam jsou automaty super, tak mám strach že mě to bude ovlivňovat u pocity z automatu od mazdy.
Ahoj, je to trochu z ruky (Hradešín u Prahy), ale když počkáš do ledna, tak budeme mít na prodej jak 2.0, tak 2.5 a i 2.2 diesel :D Nebo i M3 2.0 88 i 121kW :D A třeba nakonec s jednou odjedeš ?
 
Já mám už 4tou M6 a kupoval jsem vždy jen v Německu v autorizáku.Nikdy nebyl žádnej problém.Dovízt auto už není vůbec žádnej problém.U dealera se opravdu nemusíš ničeho obávat.Na Mazda.de je kolonka ojeté vozy nebo na mobile.de a hledat jen u dealerů.
Zdravím, uvažuji o koupi 6-ky, jež má 1.registraci v Německu a stále má tovární záruku již po novu 6 let/150.000,- km. Podle tvého postu je to tvůj standardní postup. Chtěl jsem se zeptat, jaká je tvá osobní zkušenost s případnou záruční opravou v našich českých autorizovaných servisech. Mají s tím problém? Funguje to?
 
Zdravím, uvažuji o koupi 6-ky, jež má 1.registraci v Německu a stále má tovární záruku již po novu 6 let/150.000,- km. Podle tvého postu je to tvůj standardní postup. Chtěl jsem se zeptat, jaká je tvá osobní zkušenost s případnou záruční opravou v našich českých autorizovaných servisech. Mají s tím problém? Funguje to?
6 letou zaruku maji vozy vyrobene tusim 2023 mozna 2022 ale starsi urcite ne...takze si budes muset koupit leda nove auto ;)
 
Zdravím, uvažuji o koupi 6-ky, jež má 1.registraci v Německu a stále má tovární záruku již po novu 6 let/150.000,- km. Podle tvého postu je to tvůj standardní postup. Chtěl jsem se zeptat, jaká je tvá osobní zkušenost s případnou záruční opravou v našich českých autorizovaných servisech. Mají s tím problém? Funguje to?
Zdravím, jaký to má být ročník, motorizace, nájezd apod.? Standardně dáváme roční záruku nebo 50tis km na všechna auta (tzn. klidně i rok 2013) a nebude asi problém se domluvit i na nějaké rozšířené záruce v případě zájmu.
 
Back
Top