• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Benzín - výfuk duplex

Nebyl jsem u toho, on ty trubky mezi V a tlumičem nějak rozrizl a natvaroval prej se s tím docela zasekl aby to sedělo, dost nadával
 
Supr srovnání. Já už mám ulter taky doma, tak snad s tím mechoš nebude mít taky takové problémy s tím spasováním o_O
 
Emek 891: Zdar, na mem GH kombi musím rovněž řešit výfuk. Přišel ti Ulter s evropskou homologací? Já psal na stranky ultersport.cz a tam docela těžká domluva a ve finále to prodejce korunoval suchým sdělením, že na kombi to homogolované není. Ještě čekám na odpověď Spei Olomouc, psal jsem jim, že bych to u nich nechal i namontovat právě kvůli různým botám a dopasovávání, ale zatím bez odpovědi.
Velice vážně uvažuji o Spei Olomouc, pokud dodají s homologací tak i s výměnou u nich, pak přemýšlím nad Foxem a vnitřně se peru s ebay, kde se dá za 10t sehnat i se střední téčkovou tyčí výrobce FENNO(homologace by měla být).
Originál výfukové tlumiče a střední tyč u Mazdy mám nabídku za 28t bez práce.
Mám kontakt na polskou Mazdu, kde tlumiče v originále pošlou za 7500kč a 7100kč plus doprava. Střední tyč pak asi od Bosal. Takže také varianta.
 
Co sa týka zvuku - s Ulterom spokojnosť, oproti origu ma výrazne krajší sportovejsi zvuk, keď ide človek pod plnym plynom palbu. Ked ide napohodou s ľahkou nohou, tak rozdiel takmer žiadny. Pri ustalenej rýchlosti a otáčkach vyfuk napr na diaľnici nepočuť. Ozve sa len pri zrychlovani. Ešte je rozdiel v tom, že Ulter viac duní pri klesaní otáčok, napr, ked človek brzdí motorom pred križovatkou, najviac okolo 1500/min, ale to už človek aj tak radí na nižší stupeň.
 
@no_hits ta původní Y trubka se proste řízla těsně před rozdvojením a chytlo se to svorkama. Nic se dovařovat nemuselo naštěstí. Tak jsem to myslel.
 
Ahoj, chystam se davat Ulter na GH wagon. Kdo to montoval. Kde presne se to rizne a jsou jeste potreba nejake brousici rezaci prace? Na obrazku jde vidět, ze těsně u rozdvojeni je shora nějaký krytka a samotne Tecko je take zesilene. Osobne to asi riznu za tim lehkym ohybem a nastavim to trubkou prumer 55mm s rozsirenim a dopojim sponou 58mm.Mam tu trubku u Tecka docela zrezlou a jak je ta horni krytka, mam tam shora nejake svary po stranach. Moc se mi to nechce vybrusovat..
IMG_20210601_162912.png
 
Ahoj, chystam se davat Ulter na GH wagon. Kdo to montoval. Kde presne se to rizne a jsou jeste potreba nejake brousici rezaci prace? Na obrazku jde vidět, ze těsně u rozdvojeni je shora nějaký krytka a samotne Tecko je take zesilene. Osobne to asi riznu za tim lehkym ohybem a nastavim to trubkou prumer 55mm s rozsirenim a dopojim sponou 58mm.Mam tu trubku u Tecka docela zrezlou a jak je ta horni krytka, mam tam shora nejake svary po stranach. Moc se mi to nechce vybrusovat..
Zobrazit přílohu 35111

Výfuk je na autě a montáž jsem provedl výše popsaným způsobem. Ten T kus jsem musel ještě malinko roztáhnout, pže to bylo moc blízko k prolisu pro rezervu a hrozilo, že to do něj bude ťukat. Koncovky tlumičů moc pěkné, zvuk je hodně hluboky, návykový a líbí se mi,ale za mě by mohl být malinko tišší. Hlavně pokud tahám delší stoupáky, ozývá se na můj vkus trošku více.
Pokud někdo nechce moc laborovat, nechávám odkaz na zástupce výrobce výfuků FENNO. Hodně jsem o něm přemýšlel, je to dvouplášť s oboustranným pozinkem, kvalita by měla být lepší než Bosal. I s dopravou chtějí 420euro za dva tlumiče a středovou trubku. info@cpo-handel.de

1.jpg 2.jpg
 
zdárek,
než se začnu ptát, rovnou říkám, že jsem četl všech 12 stránek, češtinu ovládám jak mluvenou, tak také psanou formu a porozuměl jsem všem příspěvkům v jejich obsahové formě:)))). Nicméně vůbec tady nepadl ( nebo jsem přehlédl) jediný příspěvěk o klasické druhovýrobě. V případě, že nechci ,,laděný" výfuk od Fox, nebo od Ulter, jsou vlastně nějaké možnosti obyčejné druhovýroby? Nejde ani tak o to, jestli se mi zvuk líbí, nebo ne, ale výhledově tzn. do dvou let zvažuju prodej mé 2,5i a teď vysypu 18+práce za Foxe a nový majitel mi řekne, že to nechce třeba? Nebo to vezme s normálním výfukem třeba? Nebo další alternativy, kde by mi mohl dělat tento ikdyž decentně, ale přesto laděný výfuk problémy, který pojďme si říct spoustu lidí na autě nechce? Jednoduše neexistuje nějaká klasická, kvalitní druhovýroba bez ladění zvuku? Jako po zadání do googlu mi vyjely eshopy, kde nabízejí ,,obyč" výfuky, ale byl to třeba jen tlumič zvlášť, obchody a výfuky bez recenzí atd.... Já potřebuju oba včetně propojení a svedení pak do jedné trubky ke katu, nebo jak to tam je. A takto v kompletu jsem to našel právě jen u Foxe, nebo Ulteru.... Kupoval nakonec někdo z Vás obyč. klasiku? Děkuju za odpověďi:)
 
No jedině polskej Polmostrow, ale počítej že cena 3500 Kč za celej střed + dva konce se projeví a já bych měl strach i z toho že se motor bude "dusit".
Teď jsem přijel po 9 hodinách s ulterem do Itálie a úplně bez problémů
 
MTS na GH nedělá, resp zalistovany v katalogu jsou ale nevyrábí, jinak bych bral
 
Aha a uz jako dlouho, nebo jen ze IT a covid nedostupne? To jsi nejak zjistoval? Na GG to prave take v shopech maji nekde i s cenou, ale ze nedostupne nebo 0 ks skladem. Takze jsem nasel, az prijde cas, cinsky nerez koncaky od Jap Parts.
 
Pasři, tímto všechno jsem prošel. Ano, píšou na 2.0 ale na 2.5 sedí. Taky jsme komunikoval jak přímo s UlterSportu tak se Spei. Příkladám komunikaci. Jinak mám za sebou technickou kontrolu kdy jsem ji dělal v Listopadu. Nic na to neřekli a jim vadí kde co. Říkám ptejte se odpovím.

Zobrazit přílohu 33136 Zobrazit přílohu 33137
Ahoj, jakej ten ulter jsi presně objednal. kazdej ma jiný koncový číslo (116-305/90RS UL7, UL8,...)a na 2,5 combi jsem nenašel, tak si myslim, ze úplně stejny to nebudou. Diky za odpověd.
 
Back
Top