• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný BOŠINA servis Břežany - Kolín

Zkušenost se servisem BOŠINA servis Břežany mám

  • neutrální

    Hlasy: 0 0,0%
  • převážně negativní

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkem voličů
    27
Ahoj Ter Leeloo II,

taky mi dnes přišel tento mail. Psal jsem si z jedním z bývalých zaměstnanců. Opravdu všichni až na jednoho odešli! Ten, co posílal tento mail, neuměl v prosinci 2020 se mnou vyřídit ani telefonát :).

Já si auto zničit nenechám. Čeká mě velký servis na 60.000 km za cca 7.000km. Kde pojedu? Než dát auto do rukou někomu, kdo tomu nerozumí a bude ze mě tahat zbytečné peníze, tak to jej raději po roce a půl prodám a koupím si Francouze, nebo Němce ve své třídě! Nezažil jsem tristnější zastoupení značky, jako je Mazdy v ČR- alespoň v mém blízkém dosahu! Buď nemají dobré mechaniky, nebo nevědí co by si řekli (podložka pod výpustný šroub za 50Kč ;) ).
Tak nevim, me dnes prisel email ...
Ahoj, a je z toho mailu jednoznačně poznat, že se bude jednat stále o Mazdu?
 
@Sikyl píše, že majitel zůstává a odchází personál, @shr3k zase, že to nemohli utáhnout finančně. Takže informace jsou rozporné, asi budeme muset počkat. Btw. dejte do placu, kdo byl stávající majitel (podle IČ na faktuře se dá najít v ARESu).
 
Tady je účetní uzávěrka za rok 2018 sestavená k 18.6.2019 a zveřejněná na ARESU (veřejný zdroj). Je tam info o majitelích, podílech, majetku servisu atd. Možná se z toho dá predikovat co s tímto servisem bude dál... Určitě to může zajímat všechny co do tohoto servisu jezdili. Dávám to sem jen proto, protože zrovna sedím u PC (jako vždy) a čtu si tady :). R.
 

Přílohy

  • priloha_686618115_0_ucetni zaverka k 31.12.2018 - cast ke zverejneni.pdf
    72,2 KB · Zobrazení: 39
Tímhle přiloženým mailem jasně Mazda ČR potvrzuje má slova. Pan Malínský má telefon +420 602 203 190 po p. Hyšplerovia a mail po p. Vaněčkovi. Na stránkách Mazdy ČR https://bosina.mazdadealer.cz jsou u dealera uvedeni kluci, kteří už u Bošinů nepracují :cool: . U p. Ptáčka je uveden telefon, který měl p. Hyšpler a teď jej má dle mailu p. Malínský. Trochu zamotané ne? Kdyby alepoň Mazda ČR si dala své stránky do pořádku ;).
 

Přílohy

  • Nový servisní tým v Bošina servis.pdf
    150,5 KB · Zobrazení: 40
Já byl několikrát velmi spokojen ale v roce 2020 už přišly nějaké nepříjemné (a drahé) zkušenosti. Přelití oleje o 1 cm, bylo to nejmenší. Jezdím tedy už jen do Tábora.
Dobrý den, chci se zeptat na zkušenost s Táborem? Jezdil jsem k Bošinovi,ale teď jsem se objednával na servis a pan Malínsky ani nevěděl jak dokoupit prodlouženou záruku a že to neumí zařídit. Takže nemám moc valné mínění o další kvalitě tohoto servisu
 
Pan Hyšpler nám poslal následující zprávu:
Dobré odpoledne všem Mazďákům, jmenuji se Hyšpler Josef, byl jsem zaměstnancem Bošina servisu 18 let, u značky jsem 25 let.
Ukončení naší činnosti bylo důsledkem neshod - rozdílné názory na fungování s majitelem p. Bošinou Jiřím - vždy jsme se snažili odvádět dobrou práci pro zákazníky a být dobrým dealerem - aspoň po servisní stránce.
Snažil jsem emailem rozeslat novoročenky a kontakt 720506694, všem Vám moc děkujeme, pracuji na STK.
 
Dobry den,
Radi bychom Vas informovali, ze Auto Hüttl nove prebral Autorizovany servis Bosina Zlate slunce u Kolina. Pokud jste majitelem vozu Mazda dale u nas v ramci zaruky muzete vuz servisovat bez ztraty zaruky.
Nove jsme rozsirili sluzby servisu a oprav na vozy vsech znacek. Delame servis na pockani, kdy si muzete zkratit chvili v nasi coffe zone s free wifi.
Vice informaci jiz brzy na nasich strankach www.autohuttl.cz
S pozdravem
Tym
Auto Hüttl
 
Čeká me 4 servis ! Nevim kam Mazdu soupnout ! Bosina nebo pragl pocernice !
 
Ahoj, sice s křížkem po funuse, ale právě jsem zjistil, že Bošina servis v moment přechodu na nový tým po panu Hyšplerovi, udělal kardinální fuckup a můj pravidelný servis z listopadu loňského roku nezanesl do elektronické servisky. Zjistil jsme až po akci objednání se do Autoprofi v Příbrami, kde mi bylo řečeno, že poslední záznam je tam z května 2020. Takže varování všem, kdo byli v říjnu/listopadu 2020 na servisu v Bošině - to bylo evidentně kritické období, kdy vázla administrativa, panovala horká krev a docházelo k chybám. Momentálně řeším věc s paní Bošinovou, protože pán z Autohuttl od toho dal ruce pryč. Je to celkem problém, protože dle informace, kterou jsem dostal, má servis 10 dní na zápis a pak 15 dní na změnu - poté se systém uzamkne. Čili jediná cesta je kontaktovat zastoupení Mazda ČR a požádat o otevření systému, což může udělat jen a pouze servis, který práce prováděl a ten jaksi už neexistuje. Budu doufat, že paní Bošinová něco vyčaruje...
 

Podobná vlákna

Back
Top