• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný BOŠINA servis Břežany - Kolín

Zkušenost se servisem BOŠINA servis Břežany mám

  • neutrální

    Hlasy: 0 0,0%
  • převážně negativní

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkem voličů
    27
Ano, byl tam na návštěvě covid u jednoho zaměstnance. :p

Každopádně dnes jsem tam byl na servisu a už by měli normálně fungovat.
 
Ještě bych doplnil aktuální zkušenost s tímto autorizovaným servisem. Měl jsem konkrétně zájem o instalaci zadní parkovací kamery (originál Mazda). Nejprve jsem si nechal práci a materiál nacenit v Car Star Praha, kde mi byla telefonicky řečena cena cca 16 500 Kč s DPH (a to již navíc po zohlednění slevy 20% na práci a asi 7% na kameru) s povinným složením zálohy na montovaný díl.

Když jsem nezávisle na tom zjišťoval cenu u Bošiny, cena byla 13 400 Kč s DPH, záloha vyžadována nebyla. Rozdíl ceny mezi Car Starem a Bošinou byl tedy více jak 3 000 Kč (s DPH). Dal jsem to do Bošiny a vše proběhlo OK. Když jsem mé auto vyzvedával, nebyla hotová faktura. Vrátil jsem jim náhradní auto, odjel s mou Mazdou a pak čekal na zaslání faktury, kterou jsem následně zaplatil. Se vším jsem byl maximálně spokojený (komunikace, termín, etc…) a neměl bych vůbec problém tady nechat dělat i ostatní servis mé Mazdy.
 
Ještě bych doplnil aktuální zkušenost s tímto autorizovaným servisem. Měl jsem konkrétně zájem o instalaci zadní parkovací kamery (originál Mazda). Nejprve jsem si nechal práci a materiál nacenit v Car Star Praha, kde mi byla telefonicky řečena cena cca 16 500 Kč s DPH (a to již navíc po zohlednění slevy 20% na práci a asi 7% na kameru) s povinným složením zálohy na montovaný díl.

Když jsem nezávisle na tom zjišťoval cenu u Bošiny, cena byla 13 400 Kč s DPH, záloha vyžadována nebyla. Rozdíl ceny mezi Car Starem a Bošinou byl tedy více jak 3 000 Kč (s DPH). Dal jsem to do Bošiny a vše proběhlo OK. Když jsem mé auto vyzvedával, nebyla hotová faktura. Vrátil jsem jim náhradní auto, odjel s mou Mazdou a pak čekal na zaslání faktury, kterou jsem následně zaplatil. Se vším jsem byl maximálně spokojený (komunikace, termín, etc…) a neměl bych vůbec problém tady nechat dělat i ostatní servis mé Mazdy.
Na kolik vyšlo půjčení náhradního auta?
 
Správná otázka. :) Právě, že půjčení náhradního auta je jen za 99 Kč bez daně a plus si platíš spotřebované pohonné hmoty (resp. dotankuješ plnou). V mém případě jsem dal na servis šestku a dostal jako náhradní zánovní trojku v dieselu.

No a když si vezmeš, že na stejné silnici asi 30-35 min od Bošiny je Car Star, tak bych se na místě Car Staru začal obávat, zda někteří zákazníci od Car Staru neodejdou. Mně právě ve srovnání s Bošinou u Car Staru zamrzelo, že mi Car Star neuměl nabídnout lepší cenu. Přitom jsem tu šestku v Car Staru kupoval a jezdil na všechny pravidelné prohlídky, dokoupil si u nich další příslušenství a ne zrovna za málo (zástěrky, alu kola, gumovou vanu do kufru a další...). A pak přijdu poprvé do Bošiny jako člověk z ulice a dostanu na to samé výrazně lepší cenu. Za stejně odvedenou práci a stejný materiál. Tak asi je někde v tomto případě chyba, ne? Ale ne u Bošiny. :joy:

Samozřejmě pro Pražáka nemusí být vždy Bošina alternativa, ale upřímně mně už je jedno, jestli jedu půl hodiny do Car Staru nebo hodinu do Bošiny. To už si musí každý zvážit sám, jestli se mu to vyplatí a jaký bude rozdíl v penězích a času pro ten který konkrétní servis auta. :cool:
 
Ahoj, zdravím všechny!
Druhá návštěva v Bošině, opět velká spokojenost. Tentokrát přední brzdy, olej, nějaké drobnosti a příprava na zimu. Cestoval jsem zdaleka, takže domluven servis "na počkání". Čekal jsem cirka 5 hodin, takže jsem si tam udělal kancelář a v pohodě mohl pracovat díky pohodlným sedačkám a rychlému internetu. I kávu jsme několikrát dostal:) Cena mile překvapila, jako vždy. Teď ta horší část: schyluje se tam k velkým restrukturalizačním změnám a excelentní pan Hyšpler (a část jeho zdravého jádra) bude končit, což není vůbec dobrý. Jestli Mazdám někdo v ČR fakt rozumí, tak je to on. Vůbec nevím, co bude dál. Jen se modlím aby pokračoval třeba někde jinde a byla možnost za ním dál jezdit.
 
S politováním Vám oznamuji, že tento servis v zastoupení zn. MAZDA na konci roku 2020 končí a většina personálu ze servisu odchází! Majitelům servis zůstane :rolleyes:, ale už bez většiny skvělých odborníků na Mazdy a bez zastoupení MAZDY!

Tímto bych chtěl poděkovat všem zaměstnancům za letitou spolupráci ?! (vyjma majitelů)
 
Poslední úprava:
Mozna se zeptam blbe, ale ma nekdo z Vas prosim informaci od pana Hysplera nebo i lidi kolem Bosiny, co aktualne odchazi, jestli nebudou zakladat svoji vlastni dilnu, myslim neco podobneho jako maji kluci ve Zline, konkretne AUTO EFEKT Zlin ( https://www.mazdazlin.cz/ ), ze si zazadaji o licenci autorizovaneho servisu "MAZDA FAIR SERVICE" a budou provozovat vyhradne Mazda servis ? Prislo by mi to logicke, a celkem bych to i uvital.
 
Poslední úprava:
Mozna se zeptam blbe, ale ma nekdo z Vas prosim informaci od pana Hysplera nebo i lidi kolem Bosiny, co aktualne odchazi, jestli nebudou zakladat svoji vlastni dilnu, myslim neco podobneho jako maji kluci ve Zline, konkretne AUTO EFEKT Zlin ( https://www.mazdazlin.cz/ ), ze si zazadaji o licenci autorizovaneho servisu "MAZDA FAIR SERVICE" a budou provozovat vyhradne Mazda servis ? Prislo by mi to logicke, a celkem bych to i uvital.
Snažili se o to dlouho, ale bohužel to nevyšlo. Každý odchází někde jinde a většinou úplně mimo obor. Osobně nechápu zastoupení Mazdy ČR a SR. Jsem z města automobilového průmyslu z Mladé Boleslavi. U nás před pár lety zrušili servis a prodejnu Mazdy, protože nebyli podle „Prahy“ v reprezentativních prostorách a jiné se jim nepodařilo přes veškerou snahu sehnat! Skvělý personál odešel úplně mimo Mazdu. Tak jsem začal jezdit 60 km do Kolína. Opět Mazda nechala odejít lidi, kteří něco umí! Kde mám jezdit teď? Do předražených servisů s neosobním přístupem k zákazníkovi do Prahy? Do Liberce, kde rovněž odešel celý zkušený personál, a nakonec to letos majitelé prodali. Mám třetí Mazdu 6 a je to poslední Mazda! Nezažil jsem tragičtější servisní síť. Nechápu, že to Mazdě JP nevadí. Přijde mi to jako cílené likvidování značky! Jsem z toho osobně tak špatný, že zvažuji 1 ½ roku staré auto prodat jenom proto, že nemám kde jezdit na servis. Myslíte, že zastoupení Mazdy ČR a SR oslovilo bývalé zákazníky z Mladé Boleslavi, teď z Kolína s nabídkou servisování vozů jinde? Ne, je jim to úplně jedno!

Další vizitkou Mazdy jsou aktualizace mapových podkladů. Každý rok byly aktualizaci 2x. V roce 2020 pouze 1x! Co ještě zákazník unese?
 
Poslední úprava:
Ty aktualizace mapovych podkladu bych klidne ozelel, ale dobry servis v Břežanech u Kolina bude hodne chybet. Dle vseho, co jsem z toho vycetl, majitele zustavaji puvodni, a budou se snazit to tahat s novymi lidmi, mozna podobny scenar jako v MB nebo v Liberci. Tezko soudit.
 
Snažili se o to dlouho, ale bohužel to nevyšlo. Každý odchází někde jinde a většinou úplně mimo obor. Osobně nechápu zastoupení Mazdy ČR a SR. Jsem z města automobilového průmyslu z Mladé Boleslavi. U nás před pár lety zrušili servis a prodejnu Mazdy, protože nebyli podle „Prahy“ v reprezentativních prostorách a jiné se jim nepodařilo přes veškerou snahu sehnat! Skvělý personál odešel úplně mimo Mazdu. Tak jsem začal jezdit 60 km do Kolína. Opět Mazda nechala odejít lidi, kteří něco umí! Kde mám jezdit teď? Do předražených servisů s neosobním přístupem k zákazníkovi do Prahy? Do Liberce, kde rovněž odešel celý zkušený personál, a nakonec to letos majitelé prodali. Mám třetí Mazdu 6 a je to poslední Mazda! Nezažil jsem tragičtější servisní síť. Nechápu, že to Mazdě JP nevadí. Přijde mi to jako cílené likvidování značky! Jsem z toho osobně tak špatný, že zvažuji 1 ½ roku staré auto prodat jenom proto, že nemám kde jezdit na servis. Myslíte, že zastoupení Mazdy ČR a SR oslovilo bývalé zákazníky z Mladé Boleslavi, teď z Kolína s nabídkou servisování vozů jinde? Ne, je jim to úplně jedno!

Další vizitkou Mazdy jsou aktualizace mapových podkladů. Každý rok byly aktualizaci 2x. V roce 2020 pouze 1x! Co ještě zákazník unese?
My si tady můžeme ulevit a postěžovat, ale to ničemu nepomůže. Což takhle aby dotčení mazďáci poslali stížnost Kiriakovskému s kopií na evropské zastoupení?
 
Poslední úprava:
Já jsem slyšel, že v Kolíně končí i s prodejem, že to prostě nemohli utáhnout, stále nové a nové nároky i investice.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Ty aktualizace mapovych podkladu bych klidne ozelel, ale dobry servis v Břežanech u Kolina bude hodne chybet. Dle vseho, co jsem z toho vycetl, majitele zustavaji puvodni, a budou se snazit to tahat s novymi lidmi, mozna podobny scenar jako v MB nebo v Liberci. Tezko soudit.
Pochopil jste to špatně. V Mladé Boleslavi už není žádný servis na Mazdy cca od r. 2013 (2014). V Kolíně mimo jiné přišli o zastoupení značky, takže tam majitelé možná budou mít neznačkový servis, nebo servis jiné značky s novými lidmi. Alespoň co já jsem s těmi lidmi hovořil, tak tam hlavně šlo o mezilidské vztahy... Jen v Liberci je na původním místě zastoupení Mazdy s novými lidmi a novými majiteli. Podstata všeho je, že za celou dobu, co s Mazdami jezdím, tak jí utíkají dobří odborníci, jako lidi z topícího se Titanicu. Ještě jsem si nevšiml, že by nějak pozvedla servisní úroveň Mazdy v mém okolí. Tím ovšem nechci říci, že jsou všichni dealeři a servisy špatní! Pouze to, že v obrovském okolí od Mladé Boleslavi vznikla velmi slušná díra, kde není s vozem zn. Mazda v záruce kam jezdit! ANO do Německa, po otevření hranic! A co na to zastoupení Mazdy ČR a SR? NIC!
A kdyby se opět cítil někdo ze zastoupení Mazdy ČR a SR dotčený, tak mu mohu všechny ty lidi z Mladé Boleslavi, Liberce, Kolína a dokonce i z Prahy, kteří autům rozuměli a odešli vyjmenovat! A není jich málo!!!
 
Neznam duvody, ale neco podobneho se udalo 3 roky zpatky na Podebradske, na Praze 9, AUTO ZEMAN. Taky to nakonec polozil. Nevim jestli to ma neco spolecneho se smerovanim znacky Mazda tady v CR a SR, ale zahadnym zpusobem se vsechny puvodni dealerstvi Mazdy zacinaji parovat se znackou Hyundai :) "dealer partnership". Otazka je jestli z vlastni iniciativy, nebo z externiho podnetu :)
 
Ahoj, aniž bych se chtěl pouštět do dlouhých polemik, podle mne servis Bošina příklad vzorné kvality asi nebyl. Soudím např. podle toho, že při obou mých návštěvách (2018, 2019) mi přelili nový olej nad horní rysku. Poprvé o 2--3 mm, podruhé o 7 mm. To asi nebylo v pořádku, nebo ano? Když ne, tak jakou asi péči věnovali jiným věcem, které si majitel po nich nedokáže tak jednoduše zkontrolovat? Jiná věc je, jestli se mezi autorizáky dá vůbec kvalitní servis najít. Podle Mazdaklanu snad v Táboře, který mám bohužel daleko.
Zastoupení Mazdy na péči o spokojenost zákazníků v servisech Mazda asi opravdu bzuní. Po mé poslední návštěvě autorizáku mi od dovozce vůbec nepřišel mejl s dotazníkem spokojenosti, jako přišel 2× předtím. Nezbývá mi než utěšovat se tím, že jsem si (snad) koupil nadprůměrně trvanlivý vůz, se kterým budu v servisu vzácný host.
 
Já byl několikrát velmi spokojen ale v roce 2020 už přišly nějaké nepříjemné (a drahé) zkušenosti. Přelití oleje o 1 cm, bylo to nejmenší. Jezdím tedy už jen do Tábora.
 
Tak nevim, me dnes prisel email ...
Ahoj Ter Leeloo II,

taky mi dnes přišel tento mail. Psal jsem si z jedním z bývalých zaměstnanců. Opravdu všichni až na jednoho odešli! Ten, co posílal tento mail, neuměl v prosinci 2020 se mnou vyřídit ani telefonát :).

Já si auto zničit nenechám. Čeká mě velký servis na 60.000 km za cca 7.000km. Kde pojedu? Než dát auto do rukou někomu, kdo tomu nerozumí a bude ze mě tahat zbytečné peníze, tak to jej raději po roce a půl prodám a koupím si Francouze, nebo Němce ve své třídě! Nezažil jsem tristnější zastoupení značky, jako je Mazdy v ČR- alespoň v mém blízkém dosahu! Buď nemají dobré mechaniky, nebo nevědí co by si řekli (podložka pod výpustný šroub za 50Kč ;) ).
 

Podobná vlákna

Back
Top