Ja porad nesouhlasim. Samozrejme ho clovek furt tim plynem koriguje, jinak bych ho nemohl pouzit skoro nikdy. Ale muset ho korigovat plynem je proste dalsi kompenzace. Musim skoro pokazde zacit postupne pridavat v momente, kdy se adap. t. neceho lekne nebo zacne zpomalovat... napr. pri velmi plynulem predjizdeni na dalnici, kdy se samozrejme potrebuji k vozidlu pred sebou priblizovat a zaroven pomalu vybocovat (a ano, v urcity moment nemam rohem sveho vozu od rohu vozu pred sebou rozestup 2s... ale taky nemam temer zadny prekryv). Stejna situace je, ze jedu v levem, nekdo mi tam v dalce vjede, a ja vidim, ze i zase stihne predjet/uhnout, ale adaptivni tempomat uz brzdi, a cim clovek jeden rychleji, tim hur se odhaduje, kdy zacne brzdit...
Jak uz nekdo napsal, mozna je to o tom, po jak plnych silnicich se s tim clovek pohybuje. Ja si opravdu vazne neumim predstavit jet nekdy rano D8 smerem na Prahu a pak libovolny usek prazskeho okruhu nebo tunelu plne na adaptivnim tempomatu bez stejneho poctu zasahu, nez by vyzadoval manualni tempomat, ale zaroven s nutnosti se naopak vic soustredit na to, proc/jestli auto brzdi, proc/jestli zrychluje apod.