• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika FORscan - programování

jo to je přesně ono, kupovaný z ALi , ale není to originál ELS27, ten toho údajně umí víc ale taky stojí víc a nejde tuším poslat do česka
 
Zdravým
Chcel by som sa pozrieť na tlaky kolies pomocou forscanu,len neviem kde to hľadať?
Snáď sa nájde nejaká dobrá duša,kto mi odpíše kde to hľadať!
Ďakujem
 
Obávám se že jednotka GH takovej údaj na diagnostice není schopna vypsat
 
Ahoj. Pomocí ForScanu a excelového souboru se mi podařilo deaktivovat i-Stop a nastavit zamykání dveří po rozjezdu. Do dalších "funkcí" mám jistý respekt sáhnout, vlastně si nejsem jistý, jaké další možnosti nastavení pro GJ ještě jsou. Uvítám každou radu, info od zkušenějších... Díky!
 
Mas nakej duvod na to, abys to delal kabelem? Ten kabel dost omezuje pohyb, a kdybys snad chtel neco sledovat pri jizde, bude se ti plandat kolem nohou. Ja bych sel radsi cestou obd2/bt nebo obd2/wifi adapteru. Zejmena ty od OBDLink-u maji tak malou spotrebu, ze je muzes klidne nechat v zasuvce...
 
Ešte mám zažitú vedomosť/skúsenosť, že pri programovaní/upravovaní nastavení RJ je optimálne použiť kábel, pretože pri prerušení spojenia napr. pri BT to môže mať veľmi nepríjemné následky. Zároveň BT adaptéry sú ešte o 30% drahšie, teda pokiaľ sa nebavíme o ELM327 - ten mám a je to skôr taká hračka, ktorá cez FS toho veľmi veľa nedokáže.
 
Důvod pro kabel je třeba i rychlejší spojení a tím pádem větší kapacita logování (frekvence i počet PIDů).
 
A taky daleko menší riziko chyby při ukládání (např vlivem výpadku spojení u bezdrátu)
Osobně používám ELS27 kterej umí číst obě sběrnice bez nutnosti instalace přepínače (na rozdíl od klasickýho ELM327)
 
ahojte,

skusal niekto uz vypinat piskanie nezapnutych bezpecnostnych pasov na 6 GL ?
Mne sa to podarilo vypnut na 3BN (nezapnuty pas nepiska, ikonka na palubovke svieti no to mi nevadi), na 6GL som pri rovnakom postupe nepochodil. Tam mi to piska dalej, no ikonka nesvieti.

Vdaka.
 
Zdravím pánové. Zaujal mě tento příspěvek že s Forscanem by mělo jít upravit velikost průměru kol a tedy i vliv jak auto lže s rychlostí na tachometru.

Po připojeni VlinkerFS na notebook jsem ale nenašel žádnou takovou možnost jako ukazují na videu s Fordem. Co mi Forscan nabízí tak hážu dolů do printscreenu.

Zajímalo by mě, jak třeba takový @shr3k deaktivuje žárovku TPMS na palubce. To se dělalo také přes Forscan? A jestli ne, jakou to je cestou a zda by nešlo podobně napovědět ECU, že má počítat s větším průměrem kol. aby reálná odchylka tachometru vs reálná rychlost nebyla skoro 10% jako mám teď na GH předface.
Díky

1.png
 
U GH se velikost pneu nenastavuje. Shr3k používá pro úpravu dat více aplikací ale forscan to není. Forscan je hlavně diagnostika + možnost měnit některé položky konfigurace - celá konfigurace možností u auta jsou AS Build data - u GH nejsou téměř vůbec prozkoumaný a vzhledem ke stáří auta a taky k tomu že se teď řeší funkce a dekódování novýho protokolu (kódování) od r 2021 se GHčkem už nikdo zabývat nebude
 
Tak to bychom měli důvody proč to nejde a teď by mě zajímalo jak by to jít mohlo :) (sorry, musel jsem)
 
Zdravím pánové. Zaujal mě tento příspěvek že s Forscanem by mělo jít upravit velikost průměru kol a tedy i vliv jak auto lže s rychlostí na tachometru.

Po připojeni VlinkerFS na notebook jsem ale nenašel žádnou takovou možnost jako ukazují na videu s Fordem. Co mi Forscan nabízí tak hážu dolů do printscreenu.

Zajímalo by mě, jak třeba takový @shr3k deaktivuje žárovku TPMS na palubce. To se dělalo také přes Forscan? A jestli ne, jakou to je cestou a zda by nešlo podobně napovědět ECU, že má počítat s větším průměrem kol. aby reálná odchylka tachometru vs reálná rychlost nebyla skoro 10% jako mám teď na GH předface.
Díky
To bude tím, že Ford používá jiné moduly, než Mazda. TPMS lze deaktivovat také pomocí ForScanu, know-how bych si s dovolením ponechal.
 
Back
Top