• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Mazda 3 BM/BN spotřeba - pochlubte se za kolik jezdíte

eko1980

rodinný člen KLANu
1 621
No kdyby byly pořád tak prázdné cesty jak dnes ráno to by se jezdilo za hubičku :D Nějakých 25 km do práce přes rozkopanou Ostravu. Kdybych jel delší trasu tak není problém pod 5L. M3 G 165.

8DA88253-5303-49A2-BFFD-8F5265F23DF3.jpeg
 
Ani v M2 sekci není nic o spotřebě. :( Dobrá spotřeba @eko1980 . Ale to jsi nejel celou cestu jen po městě, že jo?
 
No kdyby byly pořád tak prázdné cesty jak dnes ráno to by se jezdilo za hubičku :D Nějakých 25 km do práce přes rozkopanou Ostravu. Kdybych jel delší trasu tak není problém pod 5L. M3 G 165.

Zobrazit přílohu 23907
Dlouhe streky od 6,2L do 6,9L kratsi poposkakovani. Dalnice do 7L. Bezne se da jezdit za normovanou spotrebu 6,7L. Pri jizdy na hrane rozumu ..rozumej rychleji uz to nejde..se prumer stale pohybuje do "mizivych" 8,5L na sto..

Sent from my SM-T719 using Tapatalk
 
Dlouhodobá 6,2. Jinak pokud jedu trasu do práce cca 20km "na pohodu" tak se dostanu kolem 5,5. Jednou jsem zkoušel jet dost na spotřebu a ukázalo to 4,4, ale to už je podtáčení a řazení podle PP:)
 
Nuluji trip A po každém natankování plné nádrže a dlouhodobě mám dle PP spotřebu 7,5l/100km s tím, že když si to dopočítávám tak PP něco málo přidává oproti realitě. Jezdím tak 60% město, 30% okresky, 10% dálnice, i-stop permanentně vypnutý. když to stav dopravy, silnice a počasí dovolí, rád se svezu v rámci bezpečnosti, ale 50/90/130 mi moc neříká. Podařilo se mi dát nádrž za cca 6,9l/100km, motor je nejefektivnější pří dlouhých cestách po okreskách. Na dálnicích kvůli krátkých převodům si bere tak cca od 6,8l až 8l dle kopcovitosti terénů a hustotě dopravy.

Ale taky mě občas chytne eko-mód a když člověk využívá plachtění, brždění motorem, dojíždění ke značce obce e jízdou setrvačnosti místo brzda-plyn, tak se dá dostat na pěkná čísla (viz obrázky), ale to mě to úplně nebaví :D

1.jpg 2.jpg3.jpg
 
Ty jo tak na 6,2 az 6,5 jezdim do práce uplne normalne (25km) a nemusim se nejak uklidňovat...To co jsem ukazoval vyse tak byl eko run s G-165, s G-120 to bude urcite uspornejsi...
 
Taky se přidám - s M3 BM G120 jsem najezdil téměř 150tis. km s průměrnou spotřebou 5,8. Obden cesta Zlín-Brno-Zlín, občas Praha. Předvídám, na dálnici s tempomatem 130km/h, úplně na spotřebu nejezdím, mám rád občasnou ostřejší jízdu. Měl jsem potom Hondu Civic 1,5 Turbo (182k), po 60tis km totožná spotřeba. Momentálně mám novou Trojku BP G122, zatím 2tis km, spotřeba 6,1l.
 
@eko1980 jestli budu mít někdy příležitost, rád si pojezdím jinou G165, abych porovnal dynamiku i spotřebu... prostě záleží, jaké trasy kdo jezdí... já to mám do práce cca 18km, polovina okresky, polovina město. A pak případně popojížďky po městě. Nevěřím, že by jakákoliv jiná M3 G165 dala tu samou trasu s menší spotřebou o 1l.

Natankuj plnou, vynuluj Trip-A a dej sem fotku kolik km jsi najel na nádrž a jakou spotřebu na tuto nádrž máš na PP při tvém běžném denním užívání. (aby se nejednalo o cestu na dovolenou, apod.)
 
6,7 po cca 100000km, kazdodenni provoz, G165.
Na dalnici by se ale hodila prevodovka z G120...
 
Já jel přes Alpy, kde jsme byli 1 den, do Itálie a tam se spotřeba za ty 2 dny ukázala 5,7. Pak jsem se vracel zpět, ale v Alpách jsme najezdili víc a i v Itálii pojížďky po městě a celková spotřeba 6,2. Jezdil jsem dle předpisů a na střešě box Thule motion.
Mimochodem, dost mi překvapily origo příčníky, vůbec nehlučí. Měl jsem Mazdu 3 BK a origo příčníky, ty měly jiný profil, a už při 80-ce byly slyšet....spolu s motorem :))) To u BM není, je to tichý a člověk si vychutnává hudbu z Bose repráků :)
Jinak jezdím po Plzni a tam se pohybuju 6,8-7,2
 
@eko1980 jestli budu mít někdy příležitost, rád si pojezdím jinou G165, abych porovnal dynamiku i spotřebu... prostě záleží, jaké trasy kdo jezdí... já to mám do práce cca 18km, polovina okresky, polovina město. A pak případně popojížďky po městě. Nevěřím, že by jakákoliv jiná M3 G165 dala tu samou trasu s menší spotřebou o 1l.

Natankuj plnou, vynuluj Trip-A a dej sem fotku kolik km jsi najel na nádrž a jakou spotřebu na tuto nádrž máš na PP při tvém běžném denním užívání. (aby se nejednalo o cestu na dovolenou, apod.)
Tak ja taky tech cca 25km do roboty jedu pul cesty přes vesnice a pak zbytek přes město. Normalni zrychlovani z vedlejších silnic a křižovatek a dodrzovani rychlostních limitu znamena dojezd do práce s průměrem 6,2-6,5 na 100. Pokud nahodim eko mod tak jsem schopny o litr méně. Kazdopadne ja jsem celkem rychly ridic takze za poslední 2 roky mam průměrnou spotřebu 7,4 na sto dle PP a vzhledem k tomu jak jezdim tak je to pro me luxusni spotřeba.
Offtopic: párkrát jsem si pujcil od brachy Pontiaca 3,7 V6 (plna nadrz) a jen jsem koukal jak mi rucicka palivomeru mizi před očima jen za jediny den co jsem jel do práce a zpet :D
 
Valcianska Dolina -> Praha (pres Zlin pak D1) v noci, rychlost 130 (gps) a skoro porad tempomat ve 3 lidech a bagaz v kufru 6.9/100 :)... At tu mame i nekoho z automatem :D
 
Offtopic: párkrát jsem si pujcil od brachy Pontiaca 3,7 V6 (plna nadrz) a jen jsem koukal jak mi rucicka palivomeru mizi před očima jen za jediny den co jsem jel do práce a zpet :D

Kdyz jsem se svou 3.6 FSI obcas tocil Brno-Praha, tak jsem pred cestou tankoval a po navratu jsem mohl znova :D
 
Tak jsem si řekl, jestli dokážu tu spotřebu taky stáhnout, aniž bych musel podtáčet motor nebo jezdit jako šnek. Zatím po 250km, tzn 5 dní v klasickém denním režimu ( 60% město a 40% okresky) jsem na tom viz obrazek.

4FDDE408-CA2E-44CF-9876-6AEDDCB0DF8B.jpeg
 
Back
Top