• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Mazda 3 BM/BN spotřeba - pochlubte se za kolik jezdíte

Jak vas tak posloucham, budu to muset reklamovat, ja se pod 8 skoro nedostanu. I kdyz je fakt, ze manzelka umi i za 6,5.
 
BN G165 - průměr 8,7 l. jezdím 80% času město a 20% okresky, kde nejdu pod 4000/ ot. ( ostatně ve městě taky ne :) )
 
Tak já to tu taky podpořím.
Já jezdím za 8 rovných podle palubáku, realita je tak 7,5.
-40% Krátká trasa přes město, 50% okresky, a dálnice.
Mám auto teprve pul rok - a spotřeba jde dolu, baví mě co to umí v nízkých otáčkách - ale ty střední mám nejraději, škoda že nahoře je poněkud stejno : )
 
G165? Snad G120,ne? Silnější se sbírá pěkně odspodu. Bohužel slabší varianta je mdlá. Hodně to dělá dlouhatánská převodovka...
 
@P3Ci Zajímavé. Co já si pamatuju, tak G165 neuměla v nízkých otáčkách skoro nic :)

Já to myslel, spíš jako že to fakt umí jet podle palubáku občas. Ne že bych to při 1200 otáček zašlápl a sprintoval...

Je škoda že to od 4000 nezačne pumpovat jako starý atmosféry, ale i tak s tim jde jet svižně... ale jsem z celko pořád spokojenej.
 
Je škoda že to od 4000 nezačne pumpovat jako starý atmosféry, ale i tak s tim jde jet svižně... ale jsem z celko pořád spokojenej.

Ona je totiž G120 okolo těch 4000 softwarově oříznutá, jinak je to stejný motor jako G165. Když pohledáš tady na fóru, tak najdeš odkazy na poláky z DISItune, kteří tenhle omezovač umí zrušit. Někdo tu tuším i postoval výsledky z brzdy, kde bylo krásně to oříznutí výkonu vidět.
 
Pro G120 budu mít cca za 14 dní řešení na G165. Resp. v závislosti na svodech a ŘJ. Zůstanou jen ty dlouhé kvalty.
To zní výtečně - Já bych hrozně chtěl odblokovat, ale zároveň se trochu bojim právě kvůli vysokýmu kompresnímu poměru -> svody.
Na druhou stranu kdyby byla možnost, klidně otestuju (samozřejmě že bych chtěl a chci) do polska se mi jezdit úplně nechce.
 
Pro G120 budu mít cca za 14 dní řešení na G165. Resp. v závislosti na svodech a ŘJ. Zůstanou jen ty dlouhé kvalty.
Ano a proto, pokud je někdo klidny ridic, tak mu staci ta dlouha převodovka...Pokud by mel někdo ambice na sport jizdu, tak si veme tu G-165 verzi, která je btw perfektni...
 
Trojky BM a BN mají všechny 4-2-1 svody a stejný kompresní poměr, tam se to neliší, rozdíly jsou u malé platformy 2/CX-3.
 
Ano a proto, pokud je někdo klidny ridic, tak mu staci ta dlouha převodovka...Pokud by mel někdo ambice na sport jizdu, tak si veme tu G-165 verzi, která je btw perfektni...
Já jí sháněl, ale pak jsem narazil na "Mývala" s nájezdem 30000 za 350k.. tu jsem nemohl pustit.
 
Back
Top