• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Vyplatí se počkat si na kus, který se ti bude zamlouvat. S nějakýma orezlinkama bych u před FL aut počítal, ale jsou i pěkné kusy:)

přesně tak, vyplatí se hledat. Benzínů se lidi moc nezbavují, takže kdo si počká - ten se dočká ,-)
 
Právě, je to nějaký moc levný, pokud tam enbude někde něco špatně... Podobně mi z toho výpisu nesedí ani těch 130k za MPS...
 
Tak je to 2.3, to je pro většinu lidí velký objem. Navíc najeto přes 200tis. km . Jak to není kokta v 1.9TDI se 123000 km, tak o to málokdo zavadí. Výbava super, ale být to v oktě, tak je tam jiná cena.
Ta MPSka už jako MPSka nemusí jezdit ( turbo v loji, utahaný motor, případně spojka s dvouhmotou v háji nebo načaté vstřiky) , to auto tam možná čeká na sponzora, který ho uvede na původní výkon. Můžu se však plést a auto může jezdit v pohodě, jen má 300tis. km na hrbu.
 
To jsem neřekl, že je bez chyby:). V tom filtru má taky každé auto najeto skoro o 100tis. km míň, kromě teda toho modrého kombíku.
 
Na fotkách vypadá každý auto pěkně, ale na vlastní oči je všechno jinak, tohle jsem viděl naživo (už jsem tady o něm psal):

http://autobazar.autojarov.cz/nabidka-autobazaru/mazda-6-2-3-122-kw-2847135.html

Realita: pečlivě jsem prozkoumal stav laku / koroze a nic moc - lemy blatníků snad OK (= budou přestříkaný), ale konce prahů, spodní hrany dveří, plechy kolem předních tlumičů, všude se objevuje koroze, navíc je vidět, že to někdo zamazával (nic proti, to je spíš dobře, ale ten lak nemá jednolitej odstín a rez už zpod něj zase vylejzá).
 
Tak lak už může být zašlý věkem, nicméně ta cena neodpovídá. Až to budou nabízet za 40-50 tisíc, tak je to prodejné, takto to nikdo nekoupí. Zvlášť pokud je to ve stavu, jaký popisuješ.
 
No, zhruba tak jsem si to ocenil i já ;) Je to tam pár dní, tak to zkoušej, slevit můžou vždycky.

EDIT: Jinak proč furt řešíte výbavu? Já bych od auta chtěl, aby a) nebylo rezavý a b) nemusela se do něj vrazit hromada peněz. Obojí může být u mazdy problém, když si přečtu nějaký článek na téma "mazda 6 ojetina", tak se dozvím, že rezne a že podvozkový díly stojej dost a u auta s 200-300 tisíci km pravděpodobně nebude podvozek jako z továrny. Plus že motory někdy žerou olej (nejvíc 2,3i).

Výbavu má smysl IMHO řešit u novýho auta, kde si naklikáš v konfigurátoru, co tě napadne a na co budeš mít, ale u 10 letý ojetiny?
 
Poslední úprava:
proč furt řešíte výbavu
tebe nezajímá, jestli budeš točit švihadlama nebo budeš mít navigaci? :) Budeš v tom přece jezdit stejně jako bys jezdil novým autem ...... a zkrátka, výbava ovlivňuje cenu auta.....
 
Mazda 6 se švihadlama vepředu neexistuje. Stejně tak mazda 6 bez klimatizace. To jsou jediný dvě věci, který v autě chci.

Navigace vestavěná v autě je na prd, typicky to neumí česky, má to starý mapy a nový by stály víc než nějaký garmin z prvního elektra, do kterého vlezu. (A právě takového garmina mám.)

Neumim si představit, že bych našel auto, který by mělo lak v top stavu, motor v super kondici, málo najetých km, navíc ověřených serviskou a pak bych ho vyřadil kvůli tomu, že vzadu má švihadla nebo že nemá vyhřívaný sedačky.
 
Ale pak existuje se švihadlama vzadu, manuální klima, výhřevy sedaček jsou šikovná věc, stejně jako tempomat. Xenony jsou u některých modelů pomalu nutností... Pak záleží například na tom, jak "úchylnej" je třeba na hudbu apod :)
 
Přesně takový auto teď mám, bez xenonů, bez vyhřívaných sedaček, s manuální klimou a švihadlama vzadu. Jediná věc z extra výbavy je vyhřívaný čelní sklo, ale to asi Mazda 6 první generace nemá nebo se bude hrozně blbě hledat.

Jak jsem psal, neumim si představit, že bych našel auto v dobrým stavu a nekoupil ho jenom proto, že má vzadu švihadla. (A vyhřívaný sedačky mi v autě vždycky spíš vadily, protože to někdo, kdo tam seděl přede mnou, nevypnul a mě najednou něco pálilo do prdele.)
 
Však já mám taky u Xedose halogeny xenony tam rvát nebudu, ale GG/GY s halogenama svítí tristně, nevim jak ostatní modely, proto řikám že u některých modelů. Taky záleží na použití, autem jezdim jenom já, takže co si jak nastavim/zapnu/vypnu, tak mám podle sebe. Při střídání je to taky o něčem jiném. Sedačky neni nutnost, jen se to hodí, el okna vzadu sině pomáhaji s vyvětráním přes léto než k autu dojdu, takže mě to pak neflákne :) A vyhřejvaný čelní sklo je paráda, to bych si nechal líbit :)

Řekl bych spíš, že nejde o to našel/nenašel, ale jakej bude cenovej rozdíl mezi autem s a bez výbavy, zase jich neni tak málo, aby se dobrý kousky nenašly, si myslim. Ale to jsem si sám teď vyvrátil, když jsem známému hledal BL, po FL, 2.0 benzín a našel jsem 2 kusy :-/ Takže záleží jak co, M6 je zrovna docela dost
 
Podívej nevim, M6 je dost, ale když si člověk zúží výběr na benzínovej motor 1.8/2.0 a rok 2007, tak se nabídka smrskne. A když to pak objíždíš a po pátým rezavým střepu už tě to nebaví, tak radši vezmeš první slušný auto, výbava nevýbava, než shánět auto dalšího půl roku... (Mazdu 6 jsem zatím naživo viděl jednu a nic moc, jinak spíš sonduju inzeráty, abych měl přehled, auto bych měnil až někdy během příštího roku. Ale cca před 3 lety jsem si sháněním ojetýho auta prošel (i když ne pro sebe), tak vím, co mě asi tak čeká; ale focuse jsem vlastně před 6 lety sehnal docela rychle, na druhou stranu s odstupem času nevím, jestli to byl dobrej kauf...)
 
Back
Top