• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Ale Mazda určitě líp řeže zatáčky;) Dvoulitra jsem měl taky a docela s tím autem dobře hýbal.
 
Byl jsem se jen tak ze zvědavosti (šel jsem kolem) podívat na tohle auto: http://autobazar.autojarov.cz/nabidka-autobazaru/mazda-6-2-3-122-kw-2847135.html
Mazda 6 r.v. 2003, 2,3l 122kW, 339 000 km, cenovka 74 000 Kč. (Předchozí majitel byla žena.) Auto je opravované po nehodě a rezavé o trochu víc než moje současné (a to je o rok mladší), už to někdo na pár místech přestříkával, zřejmě víckrát. Zajímavá závada: na autě jsou halogeny a mají tam být xenony (ty jsou uložené v kufru), takže to bez opravy neprojde STK a má to nefunkční ostřiky světel.

Pro zajímavost, auto už zlevnili na 59900 Kč. Možná se nakonec dostanou i na těch 40000, na kolik jsme to ocenili ;)
 
Zdravím všechny,
právě jsem se čerstvě zaregistroval na foru a potřeboval bych poradit. Delší dobu vybírám auto a jsem pevně rozhodnut o pořízení Mazdy 6, je to prostě krásné auto a už mi to nikdo nerozmluví.

Po přečtení všech možných diskuzí a názorů zde na foru jsem dospěl k závěru, že by neměla být starší než 2006 (koroze atd...). Rád bych ji v kombíku a jestli nafta nebo benzín, to si nejsem jistej.

Každopádně jsem si vyhlídnul jeden autobazar v Brně, kde v současné době mají rovnou 5 zajímavých kousků (nafta 2.0, jedna 89kW, ostatní 105 kW). Jsou dotažené z německa, uvádějí k nim i VIN, bohužel nevím, jak podle něj ověřit zmiňovanou kompletní servisní historii u Mazdy. Výbava je u všech podobná

Chtěl bych vás poprosit o názory na inzerované kousky, popřípadě tipy, na co dát pozor až se na ně pojedu podívat.

http://www.tipcars.com/mazda-6/mazda-6-14742162.html - 2007, 193 tkm , 117 000, 89 kW
http://www.tipcars.com/mazda-6/mazda-6-14742150.html - 2006, 187 tkm, 127 000
http://www.tipcars.com/mazda-6/mazda-6-14742163.html - 2007, 193 tkm, 133 000
http://www.tipcars.com/mazda-6/mazda-6-14742146.html - 2007, 184 tkm, 147 000
http://www.tipcars.com/mazda-6/mazda-6-14742164.html - 2007, 167 tkm, 155 000

Díky moc za jakoukoliv reakci
 
bohužel nevím, jak podle něj ověřit zmiňovanou kompletní servisní historii u Mazdy.
Kup kávu/flašku, podle toho k čemu máš blíž a zkus skočit do nejbližšího autorizáku a tam by ti měli podle VINek ukázat historii těch aut. Případně se domluv že se jim ještě ozveš příště s dalšíma číslama.
Jinak po rychlém prohlédnutí tvých odkazů bych rovnou zamomněl na tu poslední modrou-kvůli tomu volantu. Je fakt dost podřenej, respektive jsem nic podobného na M6 nikdy neviděl.
 
Základní kontrolu si můžeš udělat na japancars.ru, po zadání vinu ti vyjede specifikace toho vozu, takže si můžeš udělat představu o tom, zda třeba auto nemá jinou barvu nebo interiér, což by byla známka razantní změny, pro které většinou nejsou důvody. Jinak volant u té poslední je podle mě jen maličkost, evidentně předchozí majitel používal dost agresivní krém na ruce (je olezlá i řadící páka), což může být jen estetický prvek, jinak auto třeba bude v pohodě. Teď na srazu jsem viděl nově potaženej volant s červeným prošíváním a perforovanou hovězí kůží, krásnej. Když třeba uhádáš slevu, tak můžeš mít pak volant ještě hezčí než sériovej :)
 
evidentně předchozí majitel používal dost agresivní krém na ruce (je olezlá i řadící páka), což může být jen estetický prvek, jinak auto třeba bude v pohodě.
Ty si běžně mažeš ruce krémem před tím než někam jedeš? já teda ne.... :D
Samozřejmě že to může být jen estetický problém, ale zatím se mi osvědčilo dát na první dojem-a ten u této není moc dobrej. Není to MPS, kterých je třeba jen pár na prodej, takže tu je větší prostor pro prvotní třídění.
Každopádně si vybral auta ve stejném bazaru, takže se na ni může mrknout-třeba i jen pro porovnání s ostatníma...
 
První 2 nemaji roletu, to je věc, na kterou bych si dal už bacha. Já koupil auto bez a shánět byl docela i boj. Nová stojí 18k a starší je sázka do loterie. Naštěstí se mi jí pak podařilo sehnat kolem 3k bez dokladu...

Ohledně tý poslední, může to bejt i agresivní pot, tvrdší kůže na rukou atd... Ale když koukám, tak sedačky a tapec u řidiče je v lepším stavu, než jsem měl při nákupu já (kupoval jsem s nájezdem cca 120k). Barvu ani nezmiňuju :p
 
Ondra: Kolik km ročně najezdíš, že potřebuješ diesla? Jestli nechceš hned po koupi sypat prachy do dvouhmot, podložek pod vstřikama,vstřiků samotných a podobných chujovin, tak vem benzín 2.0 .
Btw. opotřebení interiéru nájezdem není moc berná mince. Viděl jsem 6MPS s 270tis. km na budíkách a interiér byl ve velmi pěkném stavu.
 
Díky všem za tak rychlou reakci a rady. :) Pravda, že toho moc nenajezdím (cca 10000km ročně), proto si tím dieslem nejsem úplně jistej... Možná tomu dám čas a počkám na nějakej ten 2.0l v benzínu... Jaké jsou u něj standartní počáteční investice? A taky už je u něj od roku 2006 pořešené to reznutí?
 
S takovým nájezdem se na naftu vykašli hned. Počkej si na benzín. Mazdí benzíny mají rozvody řetězem, takže v 99% případů bude počáteční investice zahrnovat výměnu provozních náplní a filtrů.
 
Při 6000 ročně by se ti nafta nevyplatila, ani kdybys ji měl zadarmo.

Sháněl jsem mazdu 6, resp. jsem chtěl shánět během příštího roku (takový byl plán), jenomže mazda si našla mě, tak jsem ji koupil. Měl jsem podobný požadavky jako ty, tj. 2007, kombi a navíc jsem měl jasno v tom, že chci benzín. Pak jsem ze svejch požadavků trochu ustoupil, protože auto bylo fakt pěkný a s malým nájezdem (110 000km a dá se tomu věřit), takže mám 2005 a liftback.

Kolega mi na dvoulitr benzín řekl, že to hrozně žere, že budu furt na benzínce. Na to jsem mu odpověděl, že beru dvě nádrže za měsíc a kolik jich bere von, pět, šest? On už řek jenom, že bere hodně, protože hodně jezdí. (Má jedničkovou oktávku TDI.)

Obecně bych se pokud možno vyhnul bazarům. Nejlepší je koupit auto napřímo od majitele (ideálně od 1. majitele), protože auto zná nejlíp. Nebo mít nějaký kladný reference na autobazar. Jinak to bývá bída s nouzí, kolikrát ani stav neodpovídá tomu, co píšou na netu. Do bazaru se totiž často lidi choděj auta zbavit, aby s ním neměli starosti.

Taky bývá relativné dobré koupit to od nějakého malého dovozce, tj. od někoho, kdo se živí sháněním aut v Německu apod.

Áčka nebo Esa, to je snad jenom pro masochisty. Tam bych se sám neodvážil, protože autům zas tak dobře nerozumím.
 
Obecně bych se pokud možno vyhnul bazarům. Nejlepší je koupit auto napřímo od majitele (ideálně od 1. majitele), protože auto zná nejlíp. Nebo mít nějaký kladný reference na autobazar. Jinak to bývá bída s nouzí, kolikrát ani stav neodpovídá tomu, co píšou na netu. Do bazaru se totiž často lidi choděj auta zbavit, aby s ním neměli starosti.

Taky bývá relativné dobré koupit to od nějakého malého dovozce, tj. od někoho, kdo se živí sháněním aut v Německu apod.

Jenom bych upozornil - většina lidí, kteří prodávají auto, tak jej nechtějí prodávat napřímo kupujícímu a proč, protože nechtějí nic řešit - čas, kupní smlouvy, případně nějaké reklamace (u ojetého auta záruka není, ale to je asi všem jasné, ikdyž některým kupujícím to jasné není). Proto jdou do bazaru. A hledat auta na bazoši, kde zrovna inzerují ,,soukromníci " - překupníci, tak nevím jestli to je pravé ořechové.

Malý dovozce - ehm doporučoval bych se podívat na mobile.de a srovnat ceny a můžu s klidným svědomím říct, že koupit auto např. D není vůbec žádná sranda. Protože pokud chceš mít jistotu a nekupovat to od turka, rusa či jugoše, tak musíš do autorizovaných servisů nebo velkých bazarů a tam jsou ceny vyšší, tak jak tady. Takže si dejme otázku, kde to ten malý dovozce veme? Z aukce, hmm to asi těžko, než se tam nějaké auto objeví, tak to může trvat pěkně dlouho, má svůj plac a dodavatele, no to v dnešní době taky není tak jednoduché.

Jenom sdělím, že v ojetinách dělám 10 let.
 
Zdravím pánové, tak si zítra jedu vyzvednout jeden tmavě zelený kousek 2.0 104 kw a doufám že bude sloužit :) no těším se jak malej :)

Odesláno z mého Z10 pomocí Tapatalk
 
Back
Top