• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Ochranné fólie na karosérii

Když se vypravíš k míchači laků, tak ti aspoň dvousložku 46V namíchá. Samozřejmě to nebude nikdy jako z továrny, to nebyla ani originál sada 41V.

Byl jsem u všech míchačů co v Brně a okolí (alespoň dle doporučení) jsou a nikomu se do toho nechtělo....tak jsem si na drobné opravy koupil prozatím 41V......na tu kapotu mi dle slov servisu dali ten nejlepší a nejtvrdší krycí lak co existuje a jak to pořádně vytvrdne (prý alespoň měsíc) tak na to dám transparentní ochrannou...no..co už...
 
Vyřízeno - Mazda mi sice neuznala reklamaci na lak kapoty, ale....v rámci goodwill:) mi to přestříkali...
on je totiž problém u 46V v tom, že to je tak složitá barva a postup, že to ještě pořádně nikdo nedělal..a korekční tužka neexistuje..
Mne reklamáciu uznali, už ma "kontaktovali, že ma budú kontaktovať" keď budú mať pre mňa náhradné vozidlo. Ale tiež som hneď požadoval aj cenovú ponuku na fóliu.
 
Mne reklamáciu uznali, už ma "kontaktovali, že ma budú kontaktovať" keď budú mať pre mňa náhradné vozidlo. Ale tiež som hneď požadoval aj cenovú ponuku na fóliu.

Proto smajlík - jaký je rozdíl mezi tím, že uznali reklamaci a zdarma přestříkali v rámci goodwill? Nevidím žádný...náhradní vozidlo mám také k dispozici vždy když je třeba a fólie? Dle slov lakovny musí minimálně měsíc po laku vytvrdnout a fólie až pak...takže..
 
Písalo sa tu relatívne dosť o PU fóliach. Akí sú výrobcovia?
Tipujem, že spomenutý OpticShield (známemu vo Wrapstyle na Imprezu dali cenu vyše 45t bez DPH )
 
Ahoj, mate nekdo zkusenosti s WrapStyle v Brne? Delal si tam nekdo auto?
Diky.
 
Ahoj, mate nekdo zkusenosti s WrapStyle v Brne? Delal si tam nekdo auto?
Diky.
Ahoj, já jsem si nechal dělat minulý rok někdy v létě ve WrapStyle ve Zlíně a byl (jsem) spokojený. Je dobrý podle mě už investovat u tý transparentní do tý dražší "zacelovací".
 
Mám polyuretan už na třetím autě, první se lepilo v roce 2007. Nic než polyuretan nemá cenu, vinyl IMO nic nevydrží, natož aby něco mechanicky ochránil.
Tak co myslis @shr3k-u, zmenilo se za dalsi 4 roky v technologiich neco?

Kdyz jsem byl ted nedavno ve WrapStyle neco ladit a pripravovat se na novy vuz, tak mi skoro prislo, ze me od polyuretanu odrazuji (sice teda spis z financni stranky, ale i tak bych cekal, ze na nem budou mit vetsi marzi).

Trosku jsem uvazoval, zda nezkusit tentokrat celopolem a usetrit si par sramu na zbytku auta (ktere mam dnes). Ale kdyz jsem videl tu krasnou cenovku od @Atronoss, tak me chut trosku prechazi. Samozrejme ikdyz budu delat auto "stejne tridy", tak za SUV bude jeste nejaky pekny priplatek, ze jo :D.
 
Legrace, zrovna na http://www.polepaut.cz/ jsem vcera koukal. Ja se jen bojim k nekomu neznamemu, abych pak nemel porezany lak od olamovaciho noze a kdo vi co. Precejen je potreba, aby to take clovek mel v ruce. Tak to by chtelo nejake reference, dobre zkusenosti.

Jinak treba z diskuzi s Matejem Veprekem vyplynulo, ze ten je vylozene odpurce foliovani, ze to casto poskodi a beztak to zas tak moc nepomuze. Ale samozrejme je treba to brat s rezervou, protoze on proste "zije" z jine technologie ochrany.
 
A co nechat natahnout keramiku? (Offtopic ve foliich.)
Po nekolikanasobne pozitivni referenci citujici vydrz az 2 - 3 roky jsem k tomu dost nahnuty, co se tyka ochrany pred kaminky ci tvrdym hmyzem, tak myslim ze to taky pomuze, protoze z me zkusenosti do nejake miry pomaha i silna vrstva vosku.
 
Keramika jako ochrana před odletujícími kameny?? Ale kdeže..

Je kamen a kamen, stejne jako hmyz a hmyz (uz jsem pod rozemletym flekem parkrat nasel dirku). Rozdil mezi autem, kteremu jsem casto i ob tyden voskoval masku, a autem, kteremu ne, je pri stejnem najezdu velky. Leda by Cx3 mela jinak delanou Soul Red s jiny plast/plech pod tim, nez Sestka.

Ale nepopiram - a uz jsem to psal asi i nekdy driv zde na foru - ze nejakou roli muze hrat i jine proudeni vzduchu a tvar narazniku.

Kazdopadne pokud jde z vosku ci keramiky snadno sundat necistota ci ptaci vykal, neznamena to, ze male kaminky (predstavuju si rozptyleny prach u silnice) se tez zachyti v teto vrstve, a postupem casu se ta vrchni vrstva laku neodira a nezeslabuje? Ne ze bych kdy neco o voscich zvlast zkoumal...
 
Poslední úprava:
Žádná keramika nevydrží 2-3 roky (no vlastně, když auto stojí v garáži, tak ano) a domnívat se, že vrstva v řádu jednotek mikrometrů zadrží mechanické poškození odmrštěným kamínkem, je značně naivní. Ano, někdy se může stát, že to trefí kapotu z natolik šikmého úhlu, že po laku zahlazeném voskem nebo keramikou to sklouzne bez větších následků - viz Horst Fuchs a jeho střílení vzduchovkou našikmo po kapotě natřené jeho silikonovou leštěnkou. U 100 um tlusté PUR fólie se definitivně ale nestane, že bys pod "rozemletym flekem nasel dirku". Ano, i fólie se prosekne, obzvlášť běžný slabý PVC, ale to už se pohybujeme na hraně - to už jsou kamínky s tak ostrou hranou, které by na nezakrytém dílu udělaly velkou paseku, případně už i ďůlek.
Hypotetizovat o proudění vzduchu a tvaru nárazníku je IMO nesmysl, čím větší a kolmější čelní plocha, tím větší pravděpodobnost, že na ní něco přistane. Vliv na to má jen způsob a rychlost jízdy, pokud jezdí člověk defenzivně, udržuje velké rozestupy a všichni ho předjíždějí, chytne max. něco z protisměru (a tam zafunguje ta rychlost - on třeba může jet "defenzivně s velkými rozestupy" 200, ale je pak rozdíl ve výsledku, když z protisměru přiletí něco a srazí se to s autem ve 130). Stejně tak jízda po městě, obzvlášť s udržovanými ulicemi, je rozdíl.
 
Trosku offtopic, ale ne uplne ...

Co myslite, je hezci hruby plast nebo pomerancovy lesk? Lesk teda take cerny (barva laku karoserie by se nedala folii trefit).
20190725_124422-opt.jpg 20190725_124431-opt.jpg
 
Back
Top