• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Odhlučnění vozidel

Tak ono to "komplet" odhlucneni vazi jen asi okolo 20kg ;)
Silent Coat váží 3kg/m2 + AeroWave 0,7kg/m2 . Na předních dveřích je to znatelně při zavírání o kousek těžší a i těch pár kousků, co jsem dal do víka kufru vyžaduje při otevírání víko zvednozt až nahoru, protože pružiny jsou nastavené na nižší váhu.... na D1 by se určitě hodilo odhlučnit i podlahu a všecko ostatní :D
 
kdo stále váhá zda vytlumit auto, pak říkám že určitě ano. Pocit z jízdy i z poslechu muziky je znatelně lepší i s odtlumenými předními dveřmi......
 
jako ne :) Je s tím taková jebačka, že bychom to nestihli a navíc by mi nevyšel materiál .... v další fázi
 
Dnes jsem u nového vozu instaloval Gladen Aero Neoprene na plastová nadkolí a dále pak Gladen Aero Multi na plechovou část podběhu mezi kolem a kabinou. Ještě jsem to neprojel, ale pevně doufám, že to bude znát, neboť konvenční odhlučnění od podvozku je naprosto tristní (na druhou stranu M3 absolutně vůbec nezaostává za např. Golfem VII - ten jsem si též projel s 18" koly a tragedie).

V dalším kole (až bude čas) přijdou na řadu dveře - když na to člověk "v originále" zaťuká, je to jakoby klepal na vyjezenou plechovku od sardinek...:(
 
Dnes jsem u nového vozu instaloval Gladen Aero Neoprene na plastová nadkolí a dále pak Gladen Aero Multi na plechovou část podběhu mezi kolem a kabinou. Ještě jsem to neprojel, ale pevně doufám, že to bude znát, neboť konvenční odhlučnění od podvozku je naprosto tristní (na druhou stranu M3 absolutně vůbec nezaostává za např. Golfem VII - ten jsem si též projel s 18" koly a tragedie).

V dalším kole (až bude čas) přijdou na řadu dveře - když na to člověk "v originále" zaťuká, je to jakoby klepal na vyjezenou plechovku od sardinek...:(
Ty nadkola moc znat nepujdou, ja udelal taky prvni jen nadkola a rozdil tam byl minimalni, nejvic rozdil udelaji dvere !
 
Ja sa len chystam vytlmit kufor, podblatniky, dvere a motorovu prepazku. Chcem zacat tym lahsim a to kufrom a podblatnikmi. Dvere rozoberat bude asi tazsie tak ak to uz niekto robil mohol by tu popisat naco si dat pozor respektive ak a fotky z toho to by bolo super.

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
Ja sa len chystam vytlmit kufor, podblatniky, dvere a motorovu prepazku. Chcem zacat tym lahsim a to kufrom a podblatnikmi. Dvere rozoberat bude asi tazsie tak ak to uz niekto robil mohol by tu popisat naco si dat pozor respektive ak a fotky z toho to by bolo super.

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
Vim ze na mazdaclubu je to pekne nafoceno, krok po kroku jak ty dvere rozebrat...

Ja mel jen podbehy a moc rozdilu jsem si nevsiml, tedkom jsem nechal udelat dvere,kapotu a ten prostor pod steraci a rozdil je uz hodne znat. Jen musim doresit to foukani od oken...
 
Ty nadkola moc znat nepujdou, ja udelal taky prvni jen nadkola a rozdil tam byl minimalni, nejvic rozdil udelaji dvere !
Neboj, v dalsim kole budou dvere, pak mozna kufr a podlaha. Jen jsem dodelal material, co mi zbyl z minuleho auta...par kousku uz mam za sebou, tak +- vim, co muzu cekat ;)
 
Podívej tak úspěch je, že ty dveře vevnitř nejsou zatím rezavý, jako ty zadní sedačky. A tou fialovou fixou mi mexikáni počmárali i motor ......:mad:
 
Takze dneska jsem udelal zadni dvere (mam to jako serial) a opet ani sebemensi stopa po vosku. Cili, vazeni Mazdari, doporucuji si zkontrolovat vase kocary a pripadne nechat osetrit. O znacky, jehoz predchozi modely nebyvale trpely korozi, me tento slendrian dosti prekvapuje!
 
Taaak, pripajam skusenost po vytlmeni v Ahifi Brno... obavy z rozobratia a nasledneho zlozenia tapacirungu som nemal, lebo M 6tiek tam mali uz velmi vela.
Auto tam bolo cely den od 9:00-17:00 a robili vsetky 4 dvere, cely kufor do vysky "po roletku" a predne podbehy (balik Medium).
Prvy znatelny rozdiel je samozrejem pri poklepani dveri z vonku, uz to nie je plechovy zvuk, ale tlmeny, bez rezonancie. Taktiez je poznat rozdiel pri zatvarani.
Rozdiel pri jazde je najzasadnejsi na lepsom asfalte, kde auto stichlo, ale na hrubom asfalte je zlepsenie len male. Specialne u nas na SVK je rychly pruh na dialnici s drsnym asfaltom,tam auto huci dost a vyrazne stichne po zaradeni spat do praveho pruhu. V mojom pripade to vsak moze byt aj pneumatikami Toyo od vyroby, ktore uz su pred vyradenim. Uvidime na dalsi rok, ako sa zmeni hlucnost s novymi tichsimi pneu.
Najvacsi progres je v hudbe. Tam sa to zlepsilo o dost i ked to pre mna nie je az tak podstatna zalezitost.
Od chalanov som vypytal nejake zvysky, odrezky Gladen Aero Neoprene, je to akurat hrube na nalepenie pri B stlpik, ako bolo v prispevkoch vyssie. Tak to tam skusim nalepit.

 
Ahoj. Můžu mít prosím dotaz ať získám názor s více stran ....
Mám si i odhlučnit kufr ve Wagonu, koukal jsem že tam je jenom holý plech ? No ale připadá mi to jako vyhozené peníze, když je tam kryt na podlaze kufru do půlky hrubý více jak centimetr a pak ten co se otevírá je půl cm a na bocích je tapecírunk a vlastně je to ještě od kabiny odděleno sedadly do půlky a u Wagonu pak ještě roleta. Už se mi ani nechce moc nechávat zadní dveře u děcek ... nejraději bych jen podběhy, dveře přední, kapotu a pak ještě prostor nad kapotou mezi kabinou a motorem jak jsou stěrače (je tam ta plastová celá lišta), no a myslím si že hodně pomůže pod nohama řidiče a spolujezdce. No ale zadní dveře asi všichni řeknou že jo ... ale zajímá mě ten kufr.
Díky za případný komentář.
 
Ahoj,
mám M6 Wagon GL 2.5 Je téměř celá odhlučněná a vytlumená. Obecně se to rozhodně vyplatilo. Tím víc, že GL má dvojitá skla. Výsledek byl znatelný. Po roce můžu říct, že bych do toho šel znovu. Některé části vozu bych ale vynechal. Přikládám přehled tlumení s pocitovým výsledek a názorem, jestli opakovat nebo ne.

Vytlumeno/ odhlučněno:
Přední podběhy
- určitě ano a přidal bych :)
Kapota - rozdíl pro mě malý, přesto znatelný, ale mám 2.5G, u 2.2D může být víc
Podběhy uvnitř a část podlahy - určitě ano a přidal bych :)
Prostor pod čelním sklem - vynechal bych
Všechny dveře - rozhodně ano a opravdu všechny - vytlumit i odhlučnit - rozdíl je znát když:
1) fouká vítr - neslyším, že fouká a slyším ticho
2) při vyšších rychlostech, plechy nevibrují tzn. nehučí - super
3) při hlasitější hudbě nevibruje tapec
4) otvírám a zavírám dveře - neduní
Kufr - porovnával jsem rychlou jízdu po dálnici před a po vytlumení. Rozdíl mi přijde minimální. Navíc v kufru není basák, takže to nevylepší ani zvuk. Jinak vyplatí se podběhy ze strany kufru, ale celý kufr bych už nedělal.
Porovnání - u předchozího auta byl rozdíl v kufru obrovský. Kufr měl extrémně tenké plechy, absolutně žádný polep a podlaha kufru a její okolí bylo maximálně levné. Jízda po dálnici se sklopenými sedačkami lehce nadlimitně byla otřesná (auto Citroen C-Elysée :D -> ještě že už mám Mazdu :cool:)

Vynecháno:
Podlaha
- na rozbitých cestách nebo hlučnějším asfaltu by se hodilo mít podlahu celou, zvážil bych
Střecha - leda v Anglii, kde neustále prší. Originál tlumení je v pohodě. (u předchozí neMazdy jsem měl i střechu, po vytlumení byl stav jako u Mazdy v základu :) )

Jinak v Brně a okolí / nebo v Olomouci se můžeme domluvit a porovnat v reálném čase. Platí samozřejmě i pro ostatní ;)
 
Back
Top