• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Rozměry kol

Davat cervena kola k cervenemu autu si nese to riziko, ze to zcela urcite bude jiny odstin cervene a to je teda nic moc. Ale je pravda, ze vetsina chlapu moc barvy nerozpozna, co? :D Proto jsem si kola nechal lakovat tak, abych tam mel stejnou cervenou.
 
Slušivá kola k tvému laku, vypadá to dobře i na 17" :)
Brzdy to chce dolakovat :D
 
Slušivá kola k tvému laku, vypadá to dobře i na 17" :)
Brzdy to chce dolakovat :D
to máš recht, teď nejsou prachy, ale mám v plánu komplet renovaci, nový kotouče, destičky a možná i ty třmeny, nevim, minimálně to vypucovat a dolakovat :)
 
Poslední úprava:
Na 17" výborný výsledek. Jen kdo má GH v oku, tak pozná, že jsou kola v podbězích celkově menší, než je obvyklé.
 
Na 17" výborný výsledek. Jen kdo má GH v oku, tak pozná, že jsou kola v podbězích celkově menší, než je obvyklé.
Díky, taky si myslím, že docela sedly. I tou barvou. Bál jsem se aby to nebylo moc tmavý, ale je to cajk.
 
Právě že tmavá je paráda, sam bych chtěl kola v tomto, nebo podobném odstínu...

S brzdami jsem na tom podobně, potřebuji udělat zadek komplet a pořád se k tomu nemůžu dostat :D
 
Mazdar, jak je to s ET, v jakém rozměru je možné ET dát na auto (př. 45-65)? Jde mi o to, že když koupím třeba 7Jx17 s ET47 nebude to třeba dřít o třmeny? Vím, že tu borci dávají ET 45, ale např. na Focuse se mi stalo, že jsem dával ET 52,5 v TP je ET 52,5 a beztak to dřelo a bylo nutný výstupky na třmenech o cca 2mm zbrousit, nerad bych řešil stejný problém u M6. Zháním něco na rezervu a, že bych sehnal něco v ET60 už přestávám doufat.
 
Mazdar, jak je to s ET, v jakém rozměru je možné ET dát na auto (př. 45-65)? Jde mi o to, že když koupím třeba 7Jx17 s ET47 nebude to třeba dřít o třmeny? Vím, že tu borci dávají ET 45, ale např. na Focuse se mi stalo, že jsem dával ET 52,5 v TP je ET 52,5 a beztak to dřelo a bylo nutný výstupky na třmenech o cca 2mm zbrousit, nerad bych řešil stejný problém u M6. Zháním něco na rezervu a, že bych sehnal něco v ET60 už přestávám doufat.
Jak psal na první stránce tohoto vlákna @shr3k , stačí se držet s ET nad 45 a mělo by to být cajk. Já jsem před pár týdny nasadil ET47 a nikde nic nedrhne.
 
Čím menší ET,tak jdou kola ven,tudíž dál od třemů,ale na úkor kol přes blatníky.ET 50 lícuje blatník.Další věc je šíře ráfku vs guma.
 
Ahoj, chci kupovat opravnou sadu na ventilky (co kdyby) a zjistil jsem, že existují dva druhy TPMS, starý typ VDO, kde je ventil propojený ze spodu se senzorem plíškem, který je přišroubován. No a pak existuje další varianta, kdy senzor drží přímo na těle, nevíte jaký typ je u Mazdy 6 GH r.v 2008? Díky
65397-67-Elektronicky-senzor-tlaku-v-pneu-Schrader-200x200.product_main.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Ahoj, chci kupovat opravnou sadu na ventilky (co kdyby) a zjistil jsem, že existují dva druhy TPMS, starý typ VDO, kde je ventil propojený ze spodu se senzorem plíškem, který je přišroubován. No a pak existuje další varianta, kdy senzor drží přímo na těle, nevíte jaký typ je u Mazdy 6 GH r.v 2008? Díky
65397-67-Elektronicky-senzor-tlaku-v-pneu-Schrader-200x200.product_main.jpg
Môžeš mať aj aj, kľudne sa dajú kombinovať. Bez demontáže to nezistíš, ale ak sú ešte origo, tak sú to tie s plieškom.
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top