• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Stížnosti, pindy, kecy a ostatní slinty

Kdyz nebudes hloupe argumentovat, nebudu se ironicky (pro tebe hloupe) ptat....to dava smysl, ne?

Ok, nebudu na tebe reagovat.
Ty si clovek ktery musi komentovat absolutne vsechno od te doby co ses tady prihlasil,i kdyz vetsinou je to bez nejakeho prinosu...Co si tak pamatuju naposled tak sis chtel nechat poradit jiny olej... @shr3k ti vypsal typy oleju,pote na druhe strance zase pises ze co na to zaruka,ze radsi zustanes u originalu :rolleyes: Tak jo,prispivej dal,abych mohl dale kroutit ocima ;) Howgh
 
...mozna zacni argumentovat, az porozumis psanemu slovu. NIKDE jsem nepsal, ze chci "original" Mazda olej. To, co pozaduji, jsem napsal hned v prvnim prispevku...pokud tomu nekdo neporozumel, tak to bezpochyby nebude moje vina.
 
Možná si přečti svoje odpovědi na většinu vláken kde jsi psal...A co záruka ,bla,bla,bla.
Btw děkuji za přesunuti,ale nemohl jsem si nerypnout,když se do mě zbytečně navezl jen při obecném konstatování že viceválcům nízké otáčky nevadí.
 
Mym VR6 i V6 nizke otacky (rekneme na urovni 1500 rpm) rozhodne vadily, ty agregaty je odmenovaly takovym dunenim, ktere si u R4 neumis predstavit. U te VR to bylo zapricineno nastavenim DSG. Zde byl pocatek me averze vuci soucasnym "automatum". V8 jsem jezdil v Landcruiseru, ale tam si to moc nevybavuji. Ale to jen, aby rec nestala...
 
Výňatek z článku

Máte-li šestiválcový nebo dokonce osmiválcový motor, jsou otáčky těsně nad volnoběhem většinou v pořádku. Víceválcové motory díky vyššímu počtu detonací udrží pravidelný chod i v takovém režimu a není se tedy oč obávat.

Jenže pro čtyřválce totéž rozhodně neplatí. Zejména dieselové, ale i spousta benzínových motorů, si s otáčkami pod 1500 za minutu vyloženě nerozumí.”

Doma máme V6 s automatem už třetí auto a s nízkými otáčkami si to rozumí. Tímto končím protože nemám zapotřebí tady vést žabomyší války :rolleyes:
 
Pane bože. Aj toto máme na cestách. Všimli, volá sa to kick down. Otáčky sa naozaj zmenia. Neviem čím to môže byť. Žeby zmenou prevodového stupňa?
 
Pane bože. Aj toto máme na cestách. Všimli, volá sa to kick down. Otáčky sa naozaj zmenia. Neviem čím to môže byť. Žeby zmenou prevodového stupňa?


Veldik neviem čo ťa vedie k písaniu takýchto odpovedí , len škoda že máš tak slabo vyplnený profil , človek by ťa vedel aspoň pochopiť.
 
Zatiaľ čo vy ostatní ste sa mi tu snažili poradiť za čo Vám veľmi pekne ďakujem , Veldik stratil odvahu a skúsil to inou formou mimo tohto verejného fóra.Však posúďte sami.Mail zo dňa 10.9.2018 :

"Prosím, nechajme to. Ale ten striptíz čo predvádzaš na fóre je zábavný. Takto odkryť svoje limity (duševné) som ešte nikoho nevidel :D"
 
@Floyd , néseš náhodó pražák? ;) ..., podle té konverzace.

edit Vitus: přesunuto z důvodu nerelevantnosti v daném tématu
 
Poslední úprava moderátorem:
@Vitus , ani ne. Leda že by to bylo takové to, že jak se k tobě chovají druzí, tak ty se pak chováš ty k nim. Neříkám, že servis nemůže pochybit (vlastě jsem přesvědčen, že 80% servisů je špatných), ale jestli to kolikrát také není tím, že zákazníci jsou na ně zbytečně nepříjemní či arogantní (nebo si to třeba jen myslí, že ti zákazníci takoví jsou) a pak to dávají najevo situacemi jako že mechanik "uklouzl", nebo že olej byl měněný bez filtru, "omylem" se šroubovákem rýplo do palubky, apod. A pak se vytváří taková ta klasická spirála nevraživostí...., prostě život. Aneb vše má souvislost se vším.
 
@Floyd , néseš náhodó pražák? ;) ..., podle té konverzace.
Zklamu tě, nejsem. Narodil jsem se pod Orlickými horami. Stačí?
Jinak nevím co je na té konverzaci závadného, prostě jen další negativní zkušenost s CarStarem ve správném vláknu.
 
@Vitus prosím o přesun nemístnych poznámek ad hominem do odpadu.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Takže za ni chceš 187 tisíc? (dal jsem si tu práci a ty jednotlivé položky sečetl :p) Páč jsi tu žádnou rozumnou cenu o které by se dalo jednat nenastřelil.
Z mýho úhlu pohledu brutálně utopený peníze v něčem, co možná by snad ani nemuselo projít na STK, nevím.
Možná by to pak chtělo dát pořádnou slevu; uvést něco takového do originálního stavu nebude pro následného majitele zadarmo. :cool:
 
V týhle době, kdy tě na STK buzerují aby sis sundal stromeček ze zrcátka, jinak že neprojdeš, a kdy cena benzínu šplhá ke 40,- Kč/L, tak na tom nevidím opravdu nic bombovýho. A nejsem si zcela jistý, jestli 350 koní na přední nápravě dává trakčně nějaký hlubší smysl u takto relativně lehkého auta.
 
V týhle době, kdy tě na STK buzerují aby sis sundal stromeček ze zrcátka, jinak že neprojdeš, a kdy cena benzínu šplhá ke 40,- Kč/L, tak na tom nevidím opravdu nic bombovýho. A nejsem si zcela jistý, jestli 350 koní na přední nápravě dává trakčně nějaký hlubší smysl u takto relativně lehkého auta.

Tak trochu to není tvoje starost, jestli s tím někdo projde/neprojde STK a za kolik Kč bude tankovat benzín.;)
 
Kazdej ma svou cenu, i zamestnanci na emisich.
Presne tak! Ne ze bych to schvaloval, ale vim jak od nas z práce jezdi delat emise a stkacko...To bylo kecu před par lety ze neprojde auto, které nesplnuje nejake hodnoty...no skutek utek...

A že cena se šplhá ke 40Kč/litr? To MPS neovlivní a na takový výkon jezdít městem za 10 litrů mi opravdu nepřijde nijak hrozné.
Uprimne se biju do hlavy...Nez jsem koupil BMko tak jsem chtěl koupit BLkoMPS...Pak jsem si řekl ze nebudu cepovat drahy benzin(98) do auta...Nakonec stejne cepuju do BMka vervu100 od koupe...
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top