Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
OK, diky za uvedeni faktu, ktere jsou vcelku pozitivni. Ale proste Octavie s R3 1,0 se mi prici. U malych aut (nakupnich tasek) do mesta a okoli s tim zadny problem nemam, ale stejne bych koupil radeji napr. M2 s 1,5i
Peugeot bych dal na dno všech žebříčků za ten jejich nesmyslný i-cockpit - jel si v tom někdy?
Jak jsem psal, ST-line povazuji v soucasnosti za jedno z nejhezcich aut ve sve tride.
Moje slova! Se spolužákem na srazu gymplu jsme se před lety v hospodě trumfovali, kdo byl s 307 r. 2002 víckrát v servisu....Ja by som osobne nesiel do nicoho od PSA. Po davnych skusenostiach s Peugeotom 307...
Mazda 3 - mam ji pul roku a resil jsem zrezle zadni sedacky a mlatici tlumice, ktere budu zrejme reklamovat znovu. O radiu, ktere poradne nenaladim uz snad ani psat nebudu...stejne jako o prevodovce, co M neumi vyrobit.
Já bych teď také volil jinak,
Rezavé sedačky - má je každá M3 HB vyrobená v Mexiku. U SDN nevím.K sedačkám a tlumičům - slyším prvně, ale dejme tomu. Ale nadávat na luxusní manuál od Mazdy, to je tedy smůla. Měl jsem 2 M6 GH s manuálem a bez jediného problému, pár jiných služebních aut a aut z půjčoven jsem jezdil a všechny horší. A mj. tlumiče po 9 letech ježdění a stání venku tlumily jako nové. A automat u M6 GL taky super. Fakt velká smůla...
Já mám převodovku z Mexika a řadí krásně i teď v zimě se stuhlým olejem, tlumiče jsou taky v cajku a zadní sedačky byly samozřejmě rezavý, ale opravili je během dopoledne v záruce grátis.Jako nové jsem myslel poněkud s nadsázkou. Měla najeto jen 135 tis. Ale pořád ještě jsem měl v létě jistější pocit na klikaté okresce ve staré GH než v nové GL. Hluk od děr a příčných zlomů je ovšem v GL o dost menší. Nějak ten podvozek až příliš zkomfortněli.
A převodovku pro M3 dělají taky v Mexiku? Jinak mě to hodně překvapuje. O M3 jsem taky uvažoval, ale ten prostor a zejména kufr mě odradil. Nenapadlo mě, že může být rozdíl i v převodovce. Takže asi přece jen výroba v Hirošimě dělá fakt hodně.