• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Auto roku 2019

Tady z fora mam pocit, ze vlastne to stesti (teda v opacnem gardu - smula) promlouva i do toho koupeni treba i noveho auta. Jsou tu lidi, kteri maji s autem mnoho problemu, prestoze spousta jinych se stejnym modelem tyto problemy nemaji.

Samozrejme takove lidi pak tezko presvedcovat, ze Mazda stoji za neco. Fakt mam jen pocit, ze proste meli smulu na konkretni kus. Ted jsem myslel lidi jako @Sikyl nebo @king dave apod..


Kolik jsi s nim vlastne najezdil Ty pri recenzovani? Ja jsem se povozil cca 500 km.
I pred 20 lety se obcas konkretni kus auta nepovedl. Kdyz se to stalo u zavedene premiovky, dala zdarma novy a hluboce se omluvila. Dnesni poruchove tanecky BMW s porizovackou nad 2 mil/ks a kecy automobilky Ford nad rozbitym motorem Focusu RS byly " tenkrat na zapade" nemyslitelne.
Takze dneska kolo stesti a ja zrovna vyhral, hm.
 
To je jako se bavit o rezivění Mazdy, což je v každém druhém článku a v podstatě ve všech se následně dočteš o Mazdě 6 z let 2002 - 2007 apod. Já bych chtěl přitom vědět, jak jsou na tom Mazdy z let 2012 a dále. To, že dvanáct let zpátky Mazdy rezivěly, víme všichni. Ale jak moc rezivějí teď, to už se nikde nedočteme.
Je to jednoduché viz. ;)
2008 - Naturalova 6 GH Lilac Silver :cool:

2013 -
12378-88750cbebbee976de5b5baa6be54aaac.jpg
 
No Robine, to já beru, ale Ty jsi extrémně pečlivý majitel. Totéž @shr3k a hodně dalších lidí tady. Ale jak se říká, "jedna vlaštovka jaro nedělá". ;) Když se podíváš na články, které srovnávají, jak moc jednotlivé značky rezivějí, Mazda skutečně bývá dost často nahoře. Jenže prakticky pokaždé kvůli první generaci Mazdy 6. To je jako se dnes trefovat do problémů Škodovky třeba kvůli Felicii. Škoda, že se zatím nikdo nepokusil zjistit, jak jsou na tom současné Mazdy po pěti, osmi letech provozu. Samozřejmě auta bez dodatečné ochrany podvozku. Sama Mazda by měla mít zájem stav ověřit, jinak se nálepky rezivějícího vozu jen tak nezbaví. Nějaká malá zmínka na konci podobných článků, že současné Mazdy jsou na tom už lépe, nestačí.
 
Jak píše @tommas, anketa Auto roku by měla být opravdu o vozech, které jsou něčím inovativní a posouvají vývoj někam dál. Já se tady celkem zbytečně :) dohaduji s @M3grey o Fordu a každý máme úplně jinou zkušenost. Pointou ale bylo, že Focus nepřinesl nic nového. Nerozumím tomu, proč se stal autem roku? Jestli mi to někdo vysvětlí, budu rád.

Obecně tyhle ankety už dlouho nechápu. Myšlení motoristických novinářů mi uniká, možná nám o tom něco prozradí @Lubos1. ;) Hlasování veřejnosti a novinářů se taky téměř nikdy neshodne, co si tak pamatuji. Nechápu například, proč se neprosadí Tesla? Vždyť to je značka, která nastartovala vývoj elektromobility. Nemyslím u nás, protože tady se oficiálně neprodává, ale ona neboduje ani jinde ve světě. Nechápu, proč minulý rok neuspěla Kia Stinger, obrovské překvapení od Korejců. Nechápu, proč neuspěl ani Mercedes třídy A, který má v této třídě doslova revoluční infotainment. Nejčastěji vyhrávají mainstreamové vozy, které vypadají, jakoby je tiskli na 3D tiskárně. Podesáté to samé v bleděmodrém.

Já vím, že tu jsou výjimky, ale je jich strašně málo. Od odborníků bych čekal, že volí s větším nadhledem. Jenže mám dojem, že volí spíše rozumem, podle cenové dostupnosti a jestli má auto perfektní motor, skvělé jízdní vlastnosti nebo unikátní technické řešení, to moc neřeší.
Zrovna ty.. co se v tom denne pohybujes, nechapes..ze vsemu je dnes nadrazeno marketingive PE. Navic trzni ekonomika, ktera ma dobeh mnoha let dle predchoziho vnimani znacek(napr. reznouci Mazda z pred 15let) jsi toto brime sebou stale tahne dal.

Proste jiz davno to neni o kvalite a spolehlivosti vyrobku. Je to take hodne o politice v tomro jeste hur.

Ruzne ankety jednoho ci druheho obcas dopadaji protichudne, dle toho kdo si to zadava.. cti "plati"

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
To by mně zajímalo, kolik Slováků si ten Stinger za rok 2018 koupilo. U nás se jich prodalo 48, takže žádnej zázrak to asi nebude.:confused:
Ale to je presne ta chybna predpojatost..to auto je kvalitni, povedene, dobre se ridi a jeste je relativne levne ve vsech svych variantach.. Pokud si podrzi spolehlivost..je jen chybou ridicskych zamerenych lidi, ze si vuz nezqkoupili. Navic porad bude mit punc ojedineleho vozu, ktereho bude na silnicich jako safranu.

Ja s nim take na jare pujdu seznamit:)

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Za rok v tuhle dobu si povíme, jak dopadla další anketa. Dnes si můžeme jen tipnout, jak si asi povede Mazda 3 s motorem Skyactiv-X, i kdyby byl sebe-revolučnější a sebelepší, proti Škodě Scala? :cool: Moc šancí jí nedávám...
Presne tak. Jinak k te Scale, ta se opravdu povedla po vsech strankach.. A myslim, ze se bude prodavat hodne dobre a sebere velky kus prodeju Octavii. Uvidime jestli ji nezabiji cenou.. tipuji rozsah ceny od 400 az po 800tis za top verze.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Ale to je presne ta chybna predpojatost..to auto je kvalitni, povedene, dobre se ridi a jeste je relativne levne ve vsech svych variantach.. Pokud si podrzi spolehlivost..je jen chybou ridicskych zamerenych lidi, ze si vuz nezqkoupili. Navic porad bude mit punc ojedineleho vozu, ktereho bude na silnicich jako safranu.

Ja s nim take na jare pujdu seznamit:)

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
U nás v čr stojí od 1 - 1,5 mega, to mi na 370 korejskejch koní přijde docela dost, to bych asi radši šel do Mustanga za 1,2 mega.:cool:
 
Mám za to, že tohle fórum je o osobních vozidlech Mazda pro osobní využití, přestože taky přispívají kluci z profesionální zkušeností. Mám stovky kkm naježděných v rámci pracovních úkonů a o ekonomické optimalizaci firemních flotil a leasingových firem bych mohl referovat vyčerpávajícím způsobem, ale to sem nepatří.
Výběr auta pro "naší" osobu je tak individuální, že není ani teoretická možnost se shodnout na "nejlepším" názoru na cokoliv. Já třeba potřebuji, abych měl občas zážitek z jízdy a moc mě nebere, jak moje auta působí na ostatní a jestli kopírují módní tedy proměnlivé trendy.
Každý to může mít jinak a nikomu neberu a nehodnotím jeho pocity.
NIKDY ale nepřistoupím na demagogii, která pronikla do současného autoprůmyslu. Například nemůžu přijmou lež, že pěstování příměsí do paliv, je pro naší planetu ekologičtější, než naopak. Ekoteroristé od kancelářského stolu donutili výrobce lhát v (naivně vymyšlených) testech a natlačili je do produkce lichého počtu válců v motoru. Součástí této strategie je viditelný tlak na zrychlení obrátky pořizování aut a opouštění od garančních principů výrobce na cokoliv, takže jednou skončíme jako uživatel MS Windows 10. Přes noc nám dálkově přendají volant na druhou stranu s odůvodněním, že je to lepší pro nás. A v poslední fázi nám zakážou řidit, protože už dnes je jasné, že "elektronický řidič" NIKDY nedokáže odhadnout lidské reakce a možnosti. Pouze elektronické opice navzájem budou jezdit předvídatelně a bezpečně. A bude po řidičské svobodě.
A to mě štve.
P.S. V jednom autě mám 6 počítačů výkonnějších než výpočetní modul, s kterým přistáli američané na měsíci. Odvádějí skvěle svoji práci. Ale nemusím je přeci milovat. Naštěstí se dají částečně i vypnout.
To je presne moje rec. Pro kazdeho je idealem neco jineho.
Za me to vseobecne bude temer 5m dlouhe auto, dobre riditelne s vahou do 1800kg s dobrou spotrebou a vybornou spolehlivosti..do ktereho se nakladam s rodinou vzdy a vsude.. a neni nutno aby to bylo SUV. Rozpoctove do 1mio Kc za nove, ci max zanovni auto

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Zrovna ty.. co se v tom denne pohybujes, nechapes..ze vsemu je dnes nadrazeno marketingive PE. N

Já to chápu, ale odmítám uvěřit tomu, že motorističtí odborníci se tím nechají ovlivnit. A už vůbec nechci spekulovat o uplácení apod. Nemám tyhle konspirační teorie rád, i když tomu mnohé nasvědčuje, hlavně opakované vítězství Škodovky u nás. Jsem přesvědčen, že i letos by vyhrála Scala, kdyby si v MB trochu pospíšili s uvedením na trh.
 
Já to chápu, ale odmítám uvěřit tomu, že motorističtí odborníci se tím nechají ovlivnit. A už vůbec nechci spekulovat o uplácení apod. Nemám tyhle konspirační teorie rád, i když tomu mnohé nasvědčuje, hlavně opakované vítězství Škodovky u nás. Jsem přesvědčen, že i letos by vyhrála Scala, kdyby si v MB trochu pospíšili s uvedením na trh.
Souhlasim, dle prvnich dojmu se mi to jevi jako velmi dotazene auto.. kord ve srovnani s puvodnim rapidem. Kdyby dostala veskere technologie a motory.. hrave prevalcuje i Golfa..aspon za me. Ale hlavni soudy si nechame az projeti s 1,5TSI.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Ona to je beztak takova jeho trosku demagogie. Pouzit necenikovou cenu u Mustanga o aute za cenikovych 1 399 000 prohlasit, ze je za 1.5 mega ;).

Tim ale netvrdim, ze je Stinger lepsi jak Mustang.
 
Ona to je beztak takova jeho trosku demagogie. Pouzit necenikovou cenu u Mustanga o aute za cenikovych 1 399 000 prohlasit, ze je za 1.5 mega ;).

Tim ale netvrdim, ze je Stinger lepsi jak Mustang.
To jsou ceny z s-auto, 370 koňovej stinger je tam za 1 489 000, 460 koňovej mustang za 1 150 000.:cool:
 
Back
Top