Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
V ankete o nejlepsi auto Garaze vyhral cenu (odborne) poroty 3hrnkovy Focus a cenu (laicke?) verejnosti s velkym naskokem Mazda 6. M3 asi neprolezla casovou uzaverkou, neni ani v top 5.
No mě to trochu nadzvedlo, protože Fordy nemám rád. Nejošizenější auta, co znám. Motory jsou už jen špička ledovce, navíc ty jejich tříválce prý celkem ujdou. Interiéry, celkově zpracování a antikorozní úprava, to je opravdu slabota. Vedle Fordu i Mazda bude vypadat, jakoby byla vyrobená z nerezového plechu.
Ale uznávám, že jsem zaujatý. Na Ford mám prostě špatné vzpomínky. Vlastnil jsem jeden a už nikdy více. V pár dalších jsem jel, zcela nové Mondeo a C-Max a obě auta vrzala, jakoby měla najeto sto tisíc km. Celkově ten Top 5 výběr mě nenadchnul. Já bych to viděl spíše na Peugeot nebo Kiu.
A celková antikokorzní ochrana Mazda vs. Ford - to beru jako jako vtip.
Ale stavet Kiu a Pazouta nad Ford .
V Kia/Hyundai udělali dost velký pokrok za poslední dekádu.
Skutečně nechápu, co nový Focus přinesl? Po stránce designu naprosto nic, ani zvenku, ani zevnitř. Vypadá to jako auto z Asie. V nabídce není žádný čtyřválec, jen trojhrnky!
Já bych volil Peugeot za design nebo Kiu za obrovský pokrok, který udělali.
Nejsem zaujaty..vys fakta ktera laicka verejnost nezna a vetsi pulovina radoby ridicu si ty data take nedohleda. A takhle je to dnes se vsim..Schopny a ucinny marketing dnes je mnohem vice dulezity nez produkt..smutna to doba ve ktere to zijem (tedy v tomto smeru.. Jinak vseobecne jsme se nikdy nemeli lepe! )No mě to trochu nadzvedlo, protože Fordy nemám rád. Nejošizenější auta, co znám. Motory jsou už jen špička ledovce, navíc ty jejich tříválce prý celkem ujdou. Interiéry, celkově zpracování a antikorozní úprava, to je opravdu slabota. Vedle Fordu i Mazda bude vypadat, jakoby byla vyrobená z nerezového plechu.
Ale uznávám, že jsem zaujatý. Na Ford mám prostě špatné vzpomínky. Vlastnil jsem jeden a už nikdy více. V pár dalších jsem jel, zcela nové Mondeo a C-Max a obě auta vrzala, jakoby měla najeto sto tisíc km. Celkově ten Top 5 výběr mě nenadchnul. Já bych to viděl spíše na Peugeot nebo Kiu.
Tady ja bych jen dodal.. Jako vseobecne k R3, ze to pri techto vykonech jede pouze do dvou lidi ve voze. Pokud jedou 4lidi bagaz..je to utrpeni s nesmyslnou spotrebou..pokud se jede s davemTaky bych se zastal Fordu, měl jsem Fiestu a potom Focus minulé generace s tříválcem a obě auta bych si koupil znovu. Spousta lidí odsoudí třiválec ale já s ním najel přes 100.000 km a nikdy nebyl problém. Na nedostatek výkonu netrpí a 92 kW/200 Nm je na normální ježdění akorát, spotřeba kolem 6l kombinovaně byla také přiměřená. Jsem přesvědčený, že při normálním zacházení jako je dochlazování turba a pravidelné výměně oleje tyto motory nebudou mít problém dožít se 250.000 km jak proklamuje výrobce. Co bych Fordu vytknul jsou jen prkotiny typu přeplácaný design palubovky, slabší materiálové provedení interiéru nebo kontroverzní vnější design u Focusu minulé generace. Jinak to bylo robustní a bezpečné auto se kterým se mi jezdilo dobře. Když jsem tenkrát vybíral auto tak to bylo dost i o penězích a Focus za 330.000 Kč nabídl lepší poměr cena/výkon než jiné auta nižší střední.
No nevim..ja proste porad vidim zasadni rozdily v designu asisjkych zastupcu Kia/Hu a japoncu Mazda/Sub, Niss..Ad.pokrok KIA/Hnundej: takze je treba je ocenit za to, ze se dostali z doby praveku takrka do 21.stoleti? V cem tedy nyni presahuji konkurenci? Nemyslim tedy nevkusne (nazval bych je debilnimi) reklamy Hnujdeje. Kdyz jsem asi pred cca. 2- 3lety cvicne konfiguroval i30 (OMG, co me to napadlo?!) tak to auto jeste nemelo ani xenony (v dobe kdy uz ostatni meli LED matrix a ti lepsi laser). Ale jo, dnes uz maji led, chvalim...
Co novy Focus prinesl stran designu? To bylo mysleno vazne? No, tak dobre, rekneme, ze je to subjektivni. Jak jsem psal, ST-line povazuji v soucasnosti za jedno z nejhezcich aut ve sve tride. A kdyz clovek, co ma doma dve Mazdy, napise, ze to vypada jako auto z Asie?
Ad.Peugeot ze design: jak jsem psal, je to subjektivni. Mne se ty Peugeoty nelibi a to ani z venku, ani interier.
Tady ja bych jen dodal.. Jako vseobecne k R3, ze to pri techto vykonech jede pouze do dvou lidi ve voze. Pokud jedou 4lidi bagaz..je to utrpeni s nesmyslnou spotrebou..pokud se jede s davem
Ale no tak... Manzelka mala i30 predoslej generacie vo vybave Style (kupenu pred 5,5 rokmi) a xenony tam boli.Kdyz jsem asi pred cca. 2- 3lety cvicne konfiguroval i30 (OMG, co me to napadlo?!) tak to auto jeste nemelo ani xenony (v dobe kdy uz ostatni meli LED matrix a ti lepsi laser). Ale jo, dnes uz maji led, chvalim....
OK, diky za uvedeni faktu, ktere jsou vcelku pozitivni. Ale proste Octavie s R3 1,0 se mi prici. U malych aut (nakupnich tasek) do mesta a okoli s tim zadny problem nemam, ale stejne bych koupil radeji napr. M2 s 1,5iPokud myslíš R3 HTP nebo MPI tak ano, já jsem ale myslel oturbené R3. Absolovoval jsem s tímto motůrkem více cest nad 1500 Km v plném obsazení (myslím tím plné = zadní nárazník u zemi, klasicky dovolená 3 lidi + pes v kempu) a spotřeba byla dieslově směšná 5l až 6l při normální jízdě většinou po dálnici. Při menším obsazení typicky cesta někam na veletrh do Frankfurtu ve 2 lidech a svižnější rychlosti pak byla spotřeba mezi 6l až 7l. Úbytek výkonu ve smyslu "utrpení" a nárůst spotřeby se nekonal, pocitově bylo plně naložené auto akorát houpavější. Ten motůrek má prostě 125 koní a 200 nm takže jede a pokud je to rovina, dálnice a plynulá jízda tak je spotřeba v pohodě. K tomuto tématu jsem se víc rozepsal v recenzi na Moje Auto tady (cesta do Itálie a Chorvatska na konci stránky): http://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html. Kolem těchto oturbených R3 je mnoho předsudků u lidí, kteří s nimi nemají dlouhodobou zkušenost. Nesmyslně se pak očekává vysoký výkon a nízká spotřeba ale zapomíná se, že tyto motory si kupují lidé na běžný rodinný provoz většinou po městě, pár krát na výlety po ČR a k moři s ročním nájezdem kolem 20.000 km což byl i můj případ. V takových podmínkách a s ohledem na pořizovací cenu kombinace R3 a auto nižší střední funguje perfektně. Na vyšší roční nájezdy a každodenní služební cestování s obsazením více lidma jsou určené jiné motory.
Ale no tak... Manzelka mala i30 predoslej generacie vo vybave Style (kupenu pred 5,5 rokmi) a xenony tam boli.