• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Auto roku 2019

Buddha

výkonný člen KLANu
270
V ankete o nejlepsi auto Garaze vyhral cenu (odborne) poroty 3hrnkovy Focus a cenu (laicke?) verejnosti s velkym naskokem Mazda 6. M3 asi neprolezla casovou uzaverkou, neni ani v top 5.
 
V ankete o nejlepsi auto Garaze vyhral cenu (odborne) poroty 3hrnkovy Focus a cenu (laicke?) verejnosti s velkym naskokem Mazda 6. M3 asi neprolezla casovou uzaverkou, neni ani v top 5.

No mě to trochu nadzvedlo, protože Fordy nemám rád. Nejošizenější auta, co znám. Motory jsou už jen špička ledovce, navíc ty jejich tříválce prý celkem ujdou. Interiéry, celkově zpracování a antikorozní úprava, to je opravdu slabota. Vedle Fordu i Mazda bude vypadat, jakoby byla vyrobená z nerezového plechu. :D

Ale uznávám, že jsem zaujatý. Na Ford mám prostě špatné vzpomínky. Vlastnil jsem jeden a už nikdy více. V pár dalších jsem jel, zcela nové Mondeo a C-Max a obě auta vrzala, jakoby měla najeto sto tisíc km. Celkově ten Top 5 výběr mě nenadchnul. Já bych to viděl spíše na Peugeot nebo Kiu.
 
Fakt je, ze ja bych z tech peti nominovanych dal Focus patrne zrovna na posledni misto. Ale ... ja nejsem automobilovy novinar ;). Beztak mi celou dobu vrta hlavou, co se vlastne vybira za auto? Auto pro lidi? Nejlepsi technika? Nejkrasnejsi?
 
No mě to trochu nadzvedlo, protože Fordy nemám rád. Nejošizenější auta, co znám. Motory jsou už jen špička ledovce, navíc ty jejich tříválce prý celkem ujdou. Interiéry, celkově zpracování a antikorozní úprava, to je opravdu slabota. Vedle Fordu i Mazda bude vypadat, jakoby byla vyrobená z nerezového plechu. :D

Ale uznávám, že jsem zaujatý. Na Ford mám prostě špatné vzpomínky. Vlastnil jsem jeden a už nikdy více. V pár dalších jsem jel, zcela nové Mondeo a C-Max a obě auta vrzala, jakoby měla najeto sto tisíc km. Celkově ten Top 5 výběr mě nenadchnul. Já bych to viděl spíše na Peugeot nebo Kiu.

Tady se musím ohradit. Donedávna jsem měl Mondeo MK4 TDCi a bylo to auto, které jsem si v životě nechal nejdéle (něco kolem 4 let, jinak jsem auta střídal po 6-12 měs.). M3 je vlastně náhrada za FoMo. Že by tam něco vrzalo, jsem si opravdu nevšiml. Ano, antikorozní úprava podvozku byla na horší úrovni, ale nevím, zda na tom bude moje Mazda časem lépe? Dost pochybuji. Co do rezivění podvozku yla bezkonkurenční Škodovka (O1, O2, S2). A celková antikokorzní ochrana Mazda vs. Ford - to beru jako jako vtip. Navíc jsem si u Fordu nikdy nepovšiml, že by i moucha byla způsobilá odštípnout lak. Též jsem si u Fordu nepovšiml např. zkrabatělého koberce v kufru, ne úplně dokonalého tvarového slícování palubky a prostředních výdechů klimatizace a podobných detailů - takže tomu pohanění interiérů oproti Mazdě se též divím.

Ta nová generace Focusu v benzínu měla být nástupce za FoMo, ale neklaplo kvůli zástavbě výhradně R3 agregátů a to je pro mě nepřekonatelný problém. Jinak zpracování pecka. Zvláště v úpravě ST-line si myslím, že designově strčí všechny Mazdy do kapsičky. Active se mi také moc líbí.

Jinak nemám srovnání jen s jedním Mondeem, ale měl jsem i MK3 a hlavní vozidlo v rodině je současná generace S-Maxu. A pro něj platí to, co jsem psal o Mondeu.
 
Taky bych se zastal Fordu, měl jsem Fiestu a potom Focus minulé generace s tříválcem a obě auta bych si koupil znovu. Spousta lidí odsoudí třiválec ale já s ním najel přes 100.000 km a nikdy nebyl problém. Na nedostatek výkonu netrpí a 92 kW/200 Nm je na normální ježdění akorát, spotřeba kolem 6l kombinovaně byla také přiměřená. Jsem přesvědčený, že při normálním zacházení jako je dochlazování turba a pravidelné výměně oleje tyto motory nebudou mít problém dožít se 250.000 km jak proklamuje výrobce. Co bych Fordu vytknul jsou jen prkotiny typu přeplácaný design palubovky, slabší materiálové provedení interiéru nebo kontroverzní vnější design u Focusu minulé generace. Jinak to bylo robustní a bezpečné auto se kterým se mi jezdilo dobře. Když jsem tenkrát vybíral auto tak to bylo dost i o penězích a Focus za 330.000 Kč nabídl lepší poměr cena/výkon než jiné auta nižší střední.
 
A celková antikokorzní ochrana Mazda vs. Ford - to beru jako jako vtip.

Tak se podívej na nedávná hodnocení, již třetí článek na toto téma. Nechci je hledat znovu, ale Fordy končí beznadějně poslední nebo předposlední, pokud jde o antikorozní ochranu. Mazda na tom už tak špatně není. Jeden z odkazů níže, ale najdeš další. Já horší auto než Ford neměl, takže se k tomu moc vyjadřovat nebudu. Po čtyřech letech bylo na odpis a to jsem ho koupil zcela nové. Jo, a v té době už byla koroze všude, dokonce se objevila díra v zadních dveřích za řidičem, o nutnosti vyměnit výfuk ani nemluvě. Garážované auto, prostě děs! Myslíš, že to autorizovaný servis Fordu uznal v rámci tzv. dvanáctileté záruky na prorezivění?

Mimochodem, kolega z práce má pár let starý Focus třetí generace. Někdy na podzim pro něj už podruhé musela odtahovka. A on to hodnotil slovy: "To byla prkotina, oprava stála jen tři tisíce, to je v pohodě." :eek: A já si uvědomil, že tenhle neuvěřitelně smířlivý přístup je vlastní všem majitelům Fordu, kteří považují za normální, když během prvních sta tisíc km čtyřikrát mění stabilizátory! Další případ, který bydlí kousek ode mě a má jen Fordy. Je strašně spokojený, pořád se pobaveně ptá, jestli mi už moje Mazda náhodou nezrezivěla, zatímco jeho Focus má rezavý celý zadek, ale to je prý vinou přelakování zadních pátých dveří. No a až přijde můj dlouholetý kamarád se svým !!!dva roky!!! starým Mondeem, tak ho požádám o projížďku a ten plastový koncert se Ti pokusím nahrát. Samozřejmě, on to považuje za normální, auto už má přece dva roky. OMG, prostě věčně spokojení majitelé Fordu. o_O

http://www.autoforum.cz/zivot-ridic...ut-proti-korozi-rada-z-nich-dal-rychle-rezne/
 
Mam 2.5 roku stary S-Max, najeto kolem 50k a zadny plastovy koncert se nekona. Pritom je to prostorove doslova koncertni sin, tak skoda, no.

Jinak by me vcelku zajimalo, proc Mazdari hned po koupi NOVEHO auta strikaji podvozky, dutiny a bali karoserie do folii (vcetne tebe)? Snad nejake obavy? Stigma reznouciho vozu z minulosti? Kdo vi...kazdopadne nic o baleni do folie jsem na zadnem Fordim foru jakziv nezaznamenal.

Jinak debata o nicem, kazdy pojede svou. Ja na Mazdu nijak plivat nehodlam, kazdy vuz ma neco. Ostatne jsem si ted jednu Mazdu koupil. Ale stavet Kiu a Pazouta nad Ford :D.

P.S.: vypravel mi borec, co dela osetreni podvozku, ze jim tam pan dovezl 3 roky stary Sportage (nebo Sorento, abych ted nekecal) a jak odstrojili nadkoli, tak to pry bylo solidne sezrane, takze pana nasledne zase poslali domu, at si to nejdrive necha vyvarit. A pribehu karosaru, co meli cest s rozstrelenym Hnujdejem/Kiou taky par znam. Howg.
 
Ale stavet Kiu a Pazouta nad Ford :D.

V Kia/Hyundai udělali dost velký pokrok za poslední dekádu. To je jako se bavit o rezivění Mazdy, což je v každém druhém článku a v podstatě ve všech se následně dočteš o Mazdě 6 z let 2002 - 2007 apod. Já bych chtěl přitom vědět, jak jsou na tom Mazdy z let 2012 a dále. To, že dvanáct let zpátky Mazdy rezivěly, víme všichni. Ale jak moc rezivějí teď, to už se nikde nedočteme.

Nevím přesně, co myslíš slovy "stavět Kiu a Peugeot na Ford"? Ta anketa přece není o prestižnosti značky, pak by nemohl vyhrát Ford, když je tam současně BMW X5. Je zejména o inovaci a přínosu daného modelu konkrétní značky za poslední období. Skutečně nechápu, co nový Focus přinesl? Po stránce designu naprosto nic, ani zvenku, ani zevnitř. Vypadá to jako auto z Asie. V nabídce není žádný čtyřválec, jen trojhrnky! Už jen za tohle by je neměli ani nominovat. Jaký to vysílá signál, když tzv. motorističtí odborníci zvolí u nás autem roku model, který se dodává jen s tříválci? :confused:

Jinak k Fordu už jen to, že mně je jasné, že je tu spousta spokojených majitelů a ta auta nějak fungují. Ale to nic nemění na tom, že nechápu, díky čemu jejich model vyhrál? Já bych volil Peugeot za design nebo Kiu za obrovský pokrok, který udělali. Focus zvolili zřejmě za to, že zrušili čtyřválce... :D Abych se však vrátil k tématu, kterým jsme spustili tuhle diskuzi. Myslím si, že nová Mazda 3 by měla celkem slušnou šanci uspět, kdyby dorazila dříve. Letošní výběr byl opravdu slabý, takže by za mě byla favoritem i přes některé rozporuplné věci.
 
Asi tak. Měl jsem Mondeo a bylo super. U Focusu dostaneš sice u 1,5 trojhrnek, ale povedenej a k němu vždy multilink (1,5 a kombi vždy) - Focus jezdí fakt dobře. Už jen tady bych novou trojku rozhodně před Fíkuse nedával tak nahned.

Peugeot bych dal na dno všech žebříčků za ten jejich nesmyslný i-cockpit - jel si v tom někdy? Volant na kulách, dvojitě zploštěný a nebo pak nevidííš na budíky. V 308 si není kam ani odložit mobil.
 
Nedávno byla v auto tipu v rubrice bazar Mazda 3 a byla tam zmínka o antikorozni ochraně. Psali ze je naprosto vyhovující ze nic nerezne.
 
V Kia/Hyundai udělali dost velký pokrok za poslední dekádu.

Skutečně nechápu, co nový Focus přinesl? Po stránce designu naprosto nic, ani zvenku, ani zevnitř. Vypadá to jako auto z Asie. V nabídce není žádný čtyřválec, jen trojhrnky!

Já bych volil Peugeot za design nebo Kiu za obrovský pokrok, který udělali.

Ad.pokrok KIA/Hnundej: takze je treba je ocenit za to, ze se dostali z doby praveku takrka do 21.stoleti? V cem tedy nyni presahuji konkurenci? Nemyslim tedy nevkusne (nazval bych je debilnimi) reklamy Hnujdeje. Kdyz jsem asi pred cca. 2- 3lety cvicne konfiguroval i30 (OMG, co me to napadlo?!) tak to auto jeste nemelo ani xenony (v dobe kdy uz ostatni meli LED matrix a ti lepsi laser). Ale jo, dnes uz maji led, chvalim...

Co novy Focus prinesl stran designu? To bylo mysleno vazne? No, tak dobre, rekneme, ze je to subjektivni. Jak jsem psal, ST-line povazuji v soucasnosti za jedno z nejhezcich aut ve sve tride. A kdyz clovek, co ma doma dve Mazdy, napise, ze to vypada jako auto z Asie?

Ad.Peugeot ze design: jak jsem psal, je to subjektivni. Mne se ty Peugeoty nelibi a to ani z venku, ani interier.
 
Sice to neni uplne k tematu, ale kdyz uz se tady srovnavaji i jine znacky, prihodim i ja svou zkusenost. Mel jsem 3 Fordy (Mondeo mk3, Focus mk2, Mondeo mk4). Se vsemi jsem byl spokojeny, co se tyce pohodli a jizdnich vlastnosti, jinak co se tyce techniky a fungovani veskere elektroniky uz to nebylo tak ruzove. Zejmena s mk4 jsem si "uzil" . Nebyl asi mesic v kuse, kdy bych nemusel neco resit, at uz s motorem, elektronikou (nefunkcni budiky, radio, vyhrivani trysek) nebo nejakym neduhem v interieru (vrzajici palubovku mohu jen potvrdit), rikal jsem si, ze tak to asi maji vsechny automobilky dnesni doby a tak nejak se s tim smiril. Mozna jsem jen trefil na spatny kus, tezko rict, ale za 2 roky jsem byl za servis - 60 tis Kc, nevykompenzovala to ani nizka spotreba nafty. Co se tyce rzi, memu Mondeu mk4 2009 uz krasne zacinaly kvest zadni dvere, nastesti to na cerne barve nebylo tolik videt. O podvozku ani nemluvim. Zena ma Kiu Ceed 1.generace a opravdu uz byla z meho Fordu na nervy, nebot sice nemala takovy paradni kocar, ale vse fungovalo a funguje jak ma. Az me Mondeo nasralo na patricnou uroven, poridil jsem Mazdu 6 GH 2010 GTA DISI a s pribyvajicim casem jsem si zacal uvedomovat, ze auto skutecne muze jezdit a slouzit naprosto bezproblemove, prvnich par mesicu jsem jeste trnul, kdy se ta zluta kontrolka motoru zase rozsviti a ono nic (berte to s nadsazkou), opravdu na tom aute porad vse funguje jak ma, bez sebemensiho zavahani, nikde nic nevrze, o rzi na karoserii nemuze byt rec, podvozek lehce ano, na nekterych mistech proste povrchova rez je, ale spise vyfuk a podobne. Takze uplne nechci ty Fordy hanit (ani jeden z mych 3 nebyl uplne bezproblemovy, nejhorsi byla mk4), ale ja uz si Forda urcite nekoupim. I kdyby mou duveru Ford mel, nevybral bych si u nich benzinovy motor.

Jeste bych se rad vyjadril k nazorum na automobilku Kia, tedka jsem vybiral auto pro mamku, byli jsme u Toyoty (Auris), Hondy (Jazz) a jako posledni jsme byli omrknout noveho Ceeda. Jazz i Auris solidni auta, zejmena Honda se me i mamce libila, avsak nakonec jsme vcera koupili noveho Ceeda 1.4 CVVT, nebot za 360tis ve vybave COOL proste nabidne nejvic. Dostacujici vybavu, poctivy atmosfericky motor, ktery urcite vydrzi dele nez litrove trihrnky, vzadu viceprvek a hlavne zpracovani toho auta je na velmi dobre urovni. Palubni deska potazena kozenkou, licovani slusne, proste uz to neni ta Kia, co pred 20ti lety. Hodne lidem to nedochazi, dle meho uz Korejci minimalne dohnali konkurenci, a co se tyce pomeru cena vykon, tak jsou na tom proste dobre. Takze kdybych mohl vybirat jen mezi koncernem, Fordem, Francouzi nebo Korejci, jdu do korejce. Ja ale samozrejme zustanu u Japoncu ;)
 
No mě to trochu nadzvedlo, protože Fordy nemám rád. Nejošizenější auta, co znám. Motory jsou už jen špička ledovce, navíc ty jejich tříválce prý celkem ujdou. Interiéry, celkově zpracování a antikorozní úprava, to je opravdu slabota. Vedle Fordu i Mazda bude vypadat, jakoby byla vyrobená z nerezového plechu. :D

Ale uznávám, že jsem zaujatý. Na Ford mám prostě špatné vzpomínky. Vlastnil jsem jeden a už nikdy více. V pár dalších jsem jel, zcela nové Mondeo a C-Max a obě auta vrzala, jakoby měla najeto sto tisíc km. Celkově ten Top 5 výběr mě nenadchnul. Já bych to viděl spíše na Peugeot nebo Kiu.
Nejsem zaujaty..vys fakta ktera laicka verejnost nezna a vetsi pulovina radoby ridicu si ty data take nedohleda. A takhle je to dnes se vsim..Schopny a ucinny marketing dnes je mnohem vice dulezity nez produkt..smutna to doba ve ktere to zijem (tedy v tomto smeru.. Jinak vseobecne jsme se nikdy nemeli lepe! )

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

Taky bych se zastal Fordu, měl jsem Fiestu a potom Focus minulé generace s tříválcem a obě auta bych si koupil znovu. Spousta lidí odsoudí třiválec ale já s ním najel přes 100.000 km a nikdy nebyl problém. Na nedostatek výkonu netrpí a 92 kW/200 Nm je na normální ježdění akorát, spotřeba kolem 6l kombinovaně byla také přiměřená. Jsem přesvědčený, že při normálním zacházení jako je dochlazování turba a pravidelné výměně oleje tyto motory nebudou mít problém dožít se 250.000 km jak proklamuje výrobce. Co bych Fordu vytknul jsou jen prkotiny typu přeplácaný design palubovky, slabší materiálové provedení interiéru nebo kontroverzní vnější design u Focusu minulé generace. Jinak to bylo robustní a bezpečné auto se kterým se mi jezdilo dobře. Když jsem tenkrát vybíral auto tak to bylo dost i o penězích a Focus za 330.000 Kč nabídl lepší poměr cena/výkon než jiné auta nižší střední.
Tady ja bych jen dodal.. Jako vseobecne k R3, ze to pri techto vykonech jede pouze do dvou lidi ve voze. Pokud jedou 4lidi bagaz..je to utrpeni s nesmyslnou spotrebou..pokud se jede s davem

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

Ad.pokrok KIA/Hnundej: takze je treba je ocenit za to, ze se dostali z doby praveku takrka do 21.stoleti? V cem tedy nyni presahuji konkurenci? Nemyslim tedy nevkusne (nazval bych je debilnimi) reklamy Hnujdeje. Kdyz jsem asi pred cca. 2- 3lety cvicne konfiguroval i30 (OMG, co me to napadlo?!) tak to auto jeste nemelo ani xenony (v dobe kdy uz ostatni meli LED matrix a ti lepsi laser). Ale jo, dnes uz maji led, chvalim...

Co novy Focus prinesl stran designu? To bylo mysleno vazne? No, tak dobre, rekneme, ze je to subjektivni. Jak jsem psal, ST-line povazuji v soucasnosti za jedno z nejhezcich aut ve sve tride. A kdyz clovek, co ma doma dve Mazdy, napise, ze to vypada jako auto z Asie?

Ad.Peugeot ze design: jak jsem psal, je to subjektivni. Mne se ty Peugeoty nelibi a to ani z venku, ani interier.
No nevim..ja proste porad vidim zasadni rozdily v designu asisjkych zastupcu Kia/Hu a japoncu Mazda/Sub, Niss..

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Poslední úprava moderátorem:
Tady ja bych jen dodal.. Jako vseobecne k R3, ze to pri techto vykonech jede pouze do dvou lidi ve voze. Pokud jedou 4lidi bagaz..je to utrpeni s nesmyslnou spotrebou..pokud se jede s davem

Pokud myslíš R3 HTP nebo MPI tak ano, já jsem ale myslel oturbené R3. Absolovoval jsem s tímto motůrkem více cest nad 1500 Km v plném obsazení (myslím tím plné = zadní nárazník u zemi, klasicky dovolená 3 lidi + pes v kempu) a spotřeba byla dieslově směšná 5l až 6l při normální jízdě většinou po dálnici. Při menším obsazení typicky cesta někam na veletrh do Frankfurtu ve 2 lidech a svižnější rychlosti pak byla spotřeba mezi 6l až 7l. Úbytek výkonu ve smyslu "utrpení" a nárůst spotřeby se nekonal, pocitově bylo plně naložené auto akorát houpavější. Ten motůrek má prostě 125 koní a 200 nm takže jede a pokud je to rovina, dálnice a plynulá jízda tak je spotřeba v pohodě. K tomuto tématu jsem se víc rozepsal v recenzi na Moje Auto tady (cesta do Itálie a Chorvatska na konci stránky): http://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html. Kolem těchto oturbených R3 je mnoho předsudků u lidí, kteří s nimi nemají dlouhodobou zkušenost. Nesmyslně se pak očekává vysoký výkon a nízká spotřeba ale zapomíná se, že tyto motory si kupují lidé na běžný rodinný provoz většinou po městě, pár krát na výlety po ČR a k moři s ročním nájezdem kolem 20.000 km což byl i můj případ. V takových podmínkách a s ohledem na pořizovací cenu kombinace R3 a auto nižší střední funguje perfektně. Na vyšší roční nájezdy a každodenní služební cestování s obsazením více lidma jsou určené jiné motory.
 
Kdyz jsem asi pred cca. 2- 3lety cvicne konfiguroval i30 (OMG, co me to napadlo?!) tak to auto jeste nemelo ani xenony (v dobe kdy uz ostatni meli LED matrix a ti lepsi laser). Ale jo, dnes uz maji led, chvalim....
Ale no tak... Manzelka mala i30 predoslej generacie vo vybave Style (kupenu pred 5,5 rokmi) a xenony tam boli.
 
Kamarad ma i30 s nejakym oturbenym 1.0 (+-), kazdopadne R3 a jezdi tim Belgie a z5, nekdy s celou rodinou (2 dosp., 2. deti) a na vykon si nikdy nestezoval. Ja v tom sedel 1x a strasne mi vadily ty vibrace na volnobeh a zvuk toho motoru (bylo to u vsech R3, co jsem mel tu cest). Uznavam, ze je to muj vlastni pocit a kazdy to muze vnimat jinak.
 
Pokud myslíš R3 HTP nebo MPI tak ano, já jsem ale myslel oturbené R3. Absolovoval jsem s tímto motůrkem více cest nad 1500 Km v plném obsazení (myslím tím plné = zadní nárazník u zemi, klasicky dovolená 3 lidi + pes v kempu) a spotřeba byla dieslově směšná 5l až 6l při normální jízdě většinou po dálnici. Při menším obsazení typicky cesta někam na veletrh do Frankfurtu ve 2 lidech a svižnější rychlosti pak byla spotřeba mezi 6l až 7l. Úbytek výkonu ve smyslu "utrpení" a nárůst spotřeby se nekonal, pocitově bylo plně naložené auto akorát houpavější. Ten motůrek má prostě 125 koní a 200 nm takže jede a pokud je to rovina, dálnice a plynulá jízda tak je spotřeba v pohodě. K tomuto tématu jsem se víc rozepsal v recenzi na Moje Auto tady (cesta do Itálie a Chorvatska na konci stránky): http://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html. Kolem těchto oturbených R3 je mnoho předsudků u lidí, kteří s nimi nemají dlouhodobou zkušenost. Nesmyslně se pak očekává vysoký výkon a nízká spotřeba ale zapomíná se, že tyto motory si kupují lidé na běžný rodinný provoz většinou po městě, pár krát na výlety po ČR a k moři s ročním nájezdem kolem 20.000 km což byl i můj případ. V takových podmínkách a s ohledem na pořizovací cenu kombinace R3 a auto nižší střední funguje perfektně. Na vyšší roční nájezdy a každodenní služební cestování s obsazením více lidma jsou určené jiné motory.
OK, diky za uvedeni faktu, ktere jsou vcelku pozitivni. Ale proste Octavie s R3 1,0 se mi prici. U malych aut (nakupnich tasek) do mesta a okoli s tim zadny problem nemam, ale stejne bych koupil radeji napr. M2 s 1,5i

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Ale no tak... Manzelka mala i30 predoslej generacie vo vybave Style (kupenu pred 5,5 rokmi) a xenony tam boli.

Tak to je zahada. Takze i30 2013 mela originalni xenony? Nemela jen cockove halogeny? Nezpochybnuji, jen se ptam. Schvalne jsem se ted dival do CZE konfiguratoru 2017 a tam moznost xenonu nebyla...
 
Samozrejme, originalne xenony tam boli, v top vybave urcite. Uz si presne nepamatam, ale tusim, ze boli aj natacacie do zakrut. Islo este o model pred faceliftom. Okrem toho mal zabudovanu velku 8" navigaciu, "tlacidlovu" rucnu brzdu a inak slusnu vybavu. Auto celkovo v pohode, jediny problem s posilovacom riadenia.
Ja by som osobne nesiel do nicoho od PSA. Po davnych skusenostiach s Peugeotom 307...
 
Back
Top