• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

nezávislý Auto Hüttl - Zlaté Slunce u Kolína

Tak za mě... Super lidi, profesionální přístup, skvělá spolupráce a dohoda velmi rychlá... Pro tým co tam pracuje... musíte mít pevné nervy, klobouk dolů, byla... jsem a zajisté určitě ještě budu velmi spokojená... Jste nejlepší...???
 
Tak ja nevim! Psal jsem o 4 servis a ani se nikdo neracil odpovedet.
 
Tak ja nevim! Psal jsem o 4 servis a ani se nikdo neracil odpovedet.
Mě zachránili dost peněz a neměla jsem s komunikací sebemenší problém... Možná jste měl špatný kontakt...?? Jelikož to se mi stalo... Potom mi poslali číslo a vše bylo super??
 
Možná byste mohla trošku popsat detaily zakázky. Takhle to vypadá jako promo reklama.
Jasný... Koupila jsem si v autobazaru Mazdu CX5 a našla jsem na ní závadu (vyskakoval 5 rychlostní stupeň). Dohodla jsem se s tímto autoservisem, že auto přivezu a zjistí co je tam za defekt... Technici zkontrolovali celé auto, na základě kterého se přišlo na mnoho dalších za velmi nákladnou opravu přesahující cenu auta... Ochotně mi sepsali papír pro bazar a pomohli dát auto do původního stavu. Poté jsme spolu řešili výběr jiné Mazdy, tentokrát CX3. Nahlásila jsem jim i VIN aut, které si sami zkontrolovali.
Dvě vybraná auta jsme s autobazarem dovezli do servisu a technici obě kompletně zkontrolovali. Zachránili mi penízky i moje nervy...? Druhý den po zakoupení auta mi během hodinky vyměnili filtry a oleje... S autem jsem nyní spokojená a s prací, ochotou, pracovníky autoservisu i cenama taktéž... Myslím že si semnou užili dost...???
Doufám, že popsání situace je dostačující...?
 
Jasný... Koupila jsem si v autobazaru Mazdu CX5 a našla jsem na ní závadu (vyskakoval 5 rychlostní stupeň). Dohodla jsem se s tímto autoservisem, že auto přivezu a zjistí co je tam za defekt... Technici zkontrolovali celé auto, na základě kterého se přišlo na mnoho dalších za velmi nákladnou opravu přesahující cenu auta... Ochotně mi sepsali papír pro bazar a pomohli dát auto do původního stavu. Poté jsme spolu řešili výběr jiné Mazdy, tentokrát CX3. Nahlásila jsem jim i VIN aut, které si sami zkontrolovali.
Dvě vybraná auta jsme s autobazarem dovezli do servisu a technici obě kompletně zkontrolovali. Zachránili mi penízky i moje nervy...? Druhý den po zakoupení auta mi během hodinky vyměnili filtry a oleje... S autem jsem nyní spokojená a s prací, ochotou, pracovníky autoservisu i cenama taktéž... Myslím že si semnou užili dost...???
Doufám, že popsání situace je dostačující...?
Stejně je to pořád asi reklama... Mohu potvrdit že ochota a akčnost "nového servisu" stojí za prd. Odmítají převzít odpovědnost za svá pochybení, viz. nezanesení mého servisu z období přechodu na nový tým do elektronické servisky, předchozí reklamace pískajících nových brzd - nabídli mi řešení lepšími, dražšími brzdami, ačkoliv jsem si na doporučení servisu (pana Hyšplera) nechal nainstalovat děrované Caliper D&C a celkově velmi špatná odezva.
 
Vzhledem k tomu, že je u vás vidět registrace na forum ze středy 13:21 a ihned komentář v 13:26, tak je dost pravděpodobné, že profil byl zřízen pouze k reakci na tohle vlákno ;) Příběh jak z recenzí na sauto :joy:
Vzhledem k tomu že mám auto necelý týden a chtěla jsem být někde kde mi někdo obcas poradí...nevidim nic divného...a s tím že jsem byla opravdu nadšená si myslím že to bylo normální.... Reklamu nedělám, jen jsem chtěla dát vědět že mi pomohli, ale když v tom vidite reklamu dobře... váš názor ???
 
Trapné :joy::joy::joy:. Reklama jako AAA.... Ještě mi pošlete jednou mail a k tomu znovu SMS z bývalého pracovního telefonu Josefa Hyšplera, která se Tváři, že je od Josefa Hyšplera a dám obratem podnět na ČOI i Živnostenský úřad! A to zcela vážně!

Prosím a už nám tu nepiště ty laciné cinty :mad:! Po... jste si to v Kolíně sami!
 
Dnes jsem od Mazdy obdržel tento e-mail! Tohle jasně potvrzuje, že "Jířa Iška" je fiktivní osoba, která se vydává za spokojeného klienta, který se do bývalé Mazdy v Kolíně snaží nalákat majitele vozů Mazda!

Snímek obrazovky 2021-06-09 v 15.33.52.png
 
Jéé, já už se bál že nedal koronu, když byl tak dlouho slastný klid a vono ejhle, zřejmě jen zaražený prd...
 
Poslední úprava:
Asi jsem tím udělala chybu...za to se omlouvám...ale fiktivní osoba uz mi přijde moc...?? Jen jsem myslela že vlastní zkušenost tu nevadí... Svuj názor si pro příště nechám... Netušila jsem ze to rozjede takovou diskuzi...
 
Back
Top