Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Vypadá to na to, snad neměli poradu nebo školení, to by vypnuli celou Mazdu ČRŽe by koronavir ?
Na kolik vyšlo půjčení náhradního auta?Ještě bych doplnil aktuální zkušenost s tímto autorizovaným servisem. Měl jsem konkrétně zájem o instalaci zadní parkovací kamery (originál Mazda). Nejprve jsem si nechal práci a materiál nacenit v Car Star Praha, kde mi byla telefonicky řečena cena cca 16 500 Kč s DPH (a to již navíc po zohlednění slevy 20% na práci a asi 7% na kameru) s povinným složením zálohy na montovaný díl.
Když jsem nezávisle na tom zjišťoval cenu u Bošiny, cena byla 13 400 Kč s DPH, záloha vyžadována nebyla. Rozdíl ceny mezi Car Starem a Bošinou byl tedy více jak 3 000 Kč (s DPH). Dal jsem to do Bošiny a vše proběhlo OK. Když jsem mé auto vyzvedával, nebyla hotová faktura. Vrátil jsem jim náhradní auto, odjel s mou Mazdou a pak čekal na zaslání faktury, kterou jsem následně zaplatil. Se vším jsem byl maximálně spokojený (komunikace, termín, etc…) a neměl bych vůbec problém tady nechat dělat i ostatní servis mé Mazdy.
Snažili se o to dlouho, ale bohužel to nevyšlo. Každý odchází někde jinde a většinou úplně mimo obor. Osobně nechápu zastoupení Mazdy ČR a SR. Jsem z města automobilového průmyslu z Mladé Boleslavi. U nás před pár lety zrušili servis a prodejnu Mazdy, protože nebyli podle „Prahy“ v reprezentativních prostorách a jiné se jim nepodařilo přes veškerou snahu sehnat! Skvělý personál odešel úplně mimo Mazdu. Tak jsem začal jezdit 60 km do Kolína. Opět Mazda nechala odejít lidi, kteří něco umí! Kde mám jezdit teď? Do předražených servisů s neosobním přístupem k zákazníkovi do Prahy? Do Liberce, kde rovněž odešel celý zkušený personál, a nakonec to letos majitelé prodali. Mám třetí Mazdu 6 a je to poslední Mazda! Nezažil jsem tragičtější servisní síť. Nechápu, že to Mazdě JP nevadí. Přijde mi to jako cílené likvidování značky! Jsem z toho osobně tak špatný, že zvažuji 1 ½ roku staré auto prodat jenom proto, že nemám kde jezdit na servis. Myslíte, že zastoupení Mazdy ČR a SR oslovilo bývalé zákazníky z Mladé Boleslavi, teď z Kolína s nabídkou servisování vozů jinde? Ne, je jim to úplně jedno!Mozna se zeptam blbe, ale ma nekdo z Vas prosim informaci od pana Hysplera nebo i lidi kolem Bosiny, co aktualne odchazi, jestli nebudou zakladat svoji vlastni dilnu, myslim neco podobneho jako maji kluci ve Zline, konkretne AUTO EFEKT Zlin ( https://www.mazdazlin.cz/ ), ze si zazadaji o licenci autorizovaneho servisu "MAZDA FAIR SERVICE" a budou provozovat vyhradne Mazda servis ? Prislo by mi to logicke, a celkem bych to i uvital.
My si tady můžeme ulevit a postěžovat, ale to ničemu nepomůže. Což takhle aby dotčení mazďáci poslali stížnost Kiriakovskému s kopií na evropské zastoupení?Snažili se o to dlouho, ale bohužel to nevyšlo. Každý odchází někde jinde a většinou úplně mimo obor. Osobně nechápu zastoupení Mazdy ČR a SR. Jsem z města automobilového průmyslu z Mladé Boleslavi. U nás před pár lety zrušili servis a prodejnu Mazdy, protože nebyli podle „Prahy“ v reprezentativních prostorách a jiné se jim nepodařilo přes veškerou snahu sehnat! Skvělý personál odešel úplně mimo Mazdu. Tak jsem začal jezdit 60 km do Kolína. Opět Mazda nechala odejít lidi, kteří něco umí! Kde mám jezdit teď? Do předražených servisů s neosobním přístupem k zákazníkovi do Prahy? Do Liberce, kde rovněž odešel celý zkušený personál, a nakonec to letos majitelé prodali. Mám třetí Mazdu 6 a je to poslední Mazda! Nezažil jsem tragičtější servisní síť. Nechápu, že to Mazdě JP nevadí. Přijde mi to jako cílené likvidování značky! Jsem z toho osobně tak špatný, že zvažuji 1 ½ roku staré auto prodat jenom proto, že nemám kde jezdit na servis. Myslíte, že zastoupení Mazdy ČR a SR oslovilo bývalé zákazníky z Mladé Boleslavi, teď z Kolína s nabídkou servisování vozů jinde? Ne, je jim to úplně jedno!
Další vizitkou Mazdy jsou aktualizace mapových podkladů. Každý rok byly aktualizaci 2x. V roce 2020 pouze 1x! Co ještě zákazník unese?
Pochopil jste to špatně. V Mladé Boleslavi už není žádný servis na Mazdy cca od r. 2013 (2014). V Kolíně mimo jiné přišli o zastoupení značky, takže tam majitelé možná budou mít neznačkový servis, nebo servis jiné značky s novými lidmi. Alespoň co já jsem s těmi lidmi hovořil, tak tam hlavně šlo o mezilidské vztahy... Jen v Liberci je na původním místě zastoupení Mazdy s novými lidmi a novými majiteli. Podstata všeho je, že za celou dobu, co s Mazdami jezdím, tak jí utíkají dobří odborníci, jako lidi z topícího se Titanicu. Ještě jsem si nevšiml, že by nějak pozvedla servisní úroveň Mazdy v mém okolí. Tím ovšem nechci říci, že jsou všichni dealeři a servisy špatní! Pouze to, že v obrovském okolí od Mladé Boleslavi vznikla velmi slušná díra, kde není s vozem zn. Mazda v záruce kam jezdit! ANO do Německa, po otevření hranic! A co na to zastoupení Mazdy ČR a SR? NIC!Ty aktualizace mapovych podkladu bych klidne ozelel, ale dobry servis v Břežanech u Kolina bude hodne chybet. Dle vseho, co jsem z toho vycetl, majitele zustavaji puvodni, a budou se snazit to tahat s novymi lidmi, mozna podobny scenar jako v MB nebo v Liberci. Tezko soudit.
AUTORIZOVANÝ SERVIS BOŠINA SERVIS S.R.O
STAVÍME PRO VÁS NOVÝ SERVISNÍ TÝM
...
Jsme tu stále pro vás a těšíme se na vaši návštěvu.
Vedoucí servisu: Ladislav Malínský
Kontaktní údaje: prodej.mazda@bosina.cz, + 420 602 203 190
Ahoj Ter Leeloo II,Tak nevim, me dnes prisel email ...