• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Hoši. Buďte za něj rádi. Pokud dobře čtu, tak dražší a lepší varianta přímého promítání na čelní sklo u BP často trpí pazvuky a uživatelé hledají návod jak rozebrat a vyřešit. Nehledě že kolem je světle modrý rámeček co se týče toho co vidíte na čelním skle a nevypadá to hezky (2019). Kdežto tady ta levná varianta nikde ve světě nezlobí a ani nevydává pazvuky. Prostě dělá co má a dělá to tiše a spolehlivě. Něco jako vysouvací infotaiment Audi. Ale je fakt, že do toho téměř nekoukám až na časy, kdy jsem v něm sledoval pokyny mazda navigace nebo to vnímal jako žhavou novinku.

Samsung S22 256GB Tapatalk
S tím displejem v BP to není tak divoké jak popisuješ.To decentní šustění se dá celkem lehce odstranit a nevím kde jsi přišel na ten "světlemodrý rámeček"?Jediné co je trochu vidět při jasném slunečním světle je obrys otvoru displeje,ale zrovna tak je vidět i odraz krytu reproduktoru a v podstatě všeho co je na palubce.Když se na to člověk vyloženě nezaměří,tak si toho nevšimne.Ale to se odráží u všech aut včetně toho tvého.😉Vizuálně je displej v BP úplně někde jinde,je decentní netahá oči a více méně ho člověk ani nevnímá.A u té bezporuchovost i u BM/BN bych trochu pochybola, myslím že zrovna Katka nějaký problém řešila(nějaké špatné otvírání).Měl jsem možnost vyzkoušet oba.Oba jsou super,ale za mě o chlup lepší v BP.😁Je to asi stejně jedno, když to funguje jak má,tak je to cajk.Jsou lidí kteří to nechtějí a přemýšlí jak to zacpat,aby jim to nesvítilo na okno.Já jsem s ním nadmíru spokojený.👍
 
Tak zrovna Katka je snad jediná kdo ten HUD řešil jinak snad nikdo.
Za mě je o deset levelu lepší ten v BP pač sledovat údaje v nějaké desticce je pro mě až nepříjemné.
Model BP 2019 co jsem jezdil měl celkem výrazný obrys v promítání na čelním skle. Kolem údajů byl takový světlý rámeček. Možná nemoc prvních kusů ale viděl jsem to v recenzi i u novější verze. Nevím jak to popsat.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Tak zrovna Katka je snad jediná kdo ten HUD řešil jinak snad nikdo.
Za mě je o deset levelu lepší ten v BP pač sledovat údaje v nějaké desticce je pro mě až nepříjemné.
Model BP 2019 co jsem jezdil měl celkem výrazný obrys v promítání na čelním skle. Kolem údajů byl takový světlý rámeček. Možná nemoc prvních kusů ale viděl jsem to v recenzi i u novější verze. Nevím jak to popsat.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Mám taky 2019,ale fakt jsem nic takového co popisuješ nezaznamenal.Možná zase nějaká anomálie prvních kusů.🤷V mém případě nemám co vytknout.No jo,nic není dokonalé.😄V každém případě jsem rád, že ho v autě mám,za mě super vychytávka.👍
 
Jj máš recht. Ten co u tebe promítá na sklo je už super ačkoli používat lze i ten v BN. Ten má též už vicebarevnou lepší grafiku oproti BM.
Možná fakt nějaké první kusy co se týče toho rámečku.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
První kusy mívají tyhle problémy - i BM mělo problémy s HUD (vrzání, nevyklopení/nesklopení, špatný promítání, mrtvý pixely)
 
S tím displejem v BP to není tak divoké jak popisuješ.To decentní šustění se dá celkem lehce odstranit a nevím kde jsi přišel na ten "světlemodrý rámeček"?Jediné co je trochu vidět při jasném slunečním světle je obrys otvoru displeje,ale zrovna tak je vidět i odraz krytu reproduktoru a v podstatě všeho co je na palubce.Když se na to člověk vyloženě nezaměří,tak si toho nevšimne.Ale to se odráží u všech aut včetně toho tvého.😉Vizuálně je displej v BP úplně někde jinde,je decentní netahá oči a více méně ho člověk ani nevnímá.A u té bezporuchovost i u BM/BN bych trochu pochybola, myslím že zrovna Katka nějaký problém řešila(nějaké špatné otvírání).Měl jsem možnost vyzkoušet oba.Oba jsou super,ale za mě o chlup lepší v BP.😁Je to asi stejně jedno, když to funguje jak má,tak je to cajk.Jsou lidí kteří to nechtějí a přemýšlí jak to zacpat,aby jim to nesvítilo na okno.Já jsem s ním nadmíru spokojený.👍
Jo, byl problém s tím, že se mi otevíral méně, než má 😅 nedávno se mi dokonce neotevřel vůbec... Ale při dalším startu už ok a zase funguje dobře 😂🙈
 
Tak zrovna Katka je snad jediná kdo ten HUD řešil jinak snad nikdo.
Za mě je o deset levelu lepší ten v BP pač sledovat údaje v nějaké desticce je pro mě až nepříjemné.
Model BP 2019 co jsem jezdil měl celkem výrazný obrys v promítání na čelním skle. Kolem údajů byl takový světlý rámeček. Možná nemoc prvních kusů ale viděl jsem to v recenzi i u novější verze. Nevím jak to popsat.

Samsung S22 256GB Tapatalk
ja som tiež riesil ale po mojom "fixe" uz problem nie je.
 
Při koupi BN jsem tam tu vec strasne nechtel, protoze jsem si myslel, ze se pres to budu muset divat a tahalo to oci. Po nejake dobe uz jsem o nem vubec nevedel.
 
Musím se smát nad myšlenkou, jak někde v Japonsku tehdy nějaká skupina vývojářů pracovala na této verzi HUD, aby byl asi zákazník spokojen a místo toho jen čtu, jak se to snaží každý ignorovat nebo nejlépe úplně vypnout. To asi nebyl tah správným krokem. Je pravda, že do té destičky přirozeně nekoukám tak jako v případě přirozeného promítání na čelní sklo, kde to tak neruší a naopak plní svojí funkci na výbornou. Netuším o kolik se cenově lišší varianty v promítání na destičku či přímo na sklo...škoda, že v tomhle tehdy nevěnovali více prostředku do plnohodnotného HUD.
 
Mam za to, ze pro promitaci HUD musi byt nejake specialni sklo, asi s nejakou folii a musi byt pod urcitym uhlem.
 
Netuší někdo, kolik brzdovky se vejde do BM? 😅 Nepodařilo se mi dohledat. Ať vím, kolik objednat. Děkujiiii
 
Tak dnes došla diagnostika z činy tak som nahodil a dostal som tieto zle kódy v iOS appke, ako laik som si to hodil do google a vychádza mi že mi odchádza batéria a toto všetko mohlo zapríčiniť ona?

===ICA DTC U0420:68-28===

Code: U0420 - Invalid Data Received from Power Steering Control Module 'A'



Additional Fault Symptom:

- Event Information



Status:

- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request

- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC



Module: Smart City Brake Support



Freeze Frame #1:

-EVENT_TIME: 312102421 s (Thu Jan 4 11:25:32 2024) - Event time

-TOTAL_DISTANCE: 72756 km - Total Distance



===END ICA DTC===



===CMU DTC B108E:04-0B===

Code: B108E - Display



Additional Fault Symptom:

- System Internal Failures



Status:

- DTC Present at Time of Request

- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC



Module: Connectivity Master Unit

===END CMU DTC===



===ABS DTC C0051:67-60===

Code: C0051 - Steering Wheel Position Sensor



Additional Fault Symptom:

- Signal Incorrect After Event



Status:

- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

- Test not complete



Module: Antilock braking system



Diagnostic Trouble Code details



Steering Wheel Position Sensor



*Note**



If one or more of the following have been done using a diagnostic tester, this DTC may be detected.



At the same time, warning lights, such as the DSC indicator light, DSC OFF light and AFS OFF light, may be turned on or blink.



Reprogramming.



If this DTC is detected, perform the following steps:





1. Turn the ignition key ON position.



2. Turn the steering wheel to full right lock, then full left lock.



3. Turn the ignition key position from the ON to OFF position.



4. Turn the ignition key position from the OFF to ON position.



5. Use "All CMDTCs" to make sure no DTCs are detected.



6. End







Freeze Frame #1:

-EVENT_TIME: 243868766 s (Fri Nov 5 17:37:57 2021) - Event time

-TOTAL_DISTANCE: 53093 km - Total Distance

-MODULE_VOLTAGE: 14.0 V - Control Module Voltage

-OUTDOOR_TEMPERATURE: 11 °C - Outside temperature

-PWR_MODE_KEY: Running (Position 2) - Power Mode Key State

-ECT_STATUS: 0 - Under 80 degrees C - Engine Coolant Temperature Status

-CFG_STATUS: Config Complete - Configuration Status

-APP_STATUS: Over 20% - Accelerator Pedal Position Status

-RPM_STATUS: Over 1500 rpm - Engine RPM Status

-SHIFT_STATUS: D - Shift Position Status

-VSPD_STATUS: Over 10 km/h - Vehicle Speed Status

-IG-ON_TIMER: 207 s - Times Since Ignition Switch ON



===END ABS DTC===


===SSU DTC B13D3:16-0A===

Code: B13D3 - PATS Transmitter



Additional Fault Symptom:

- Circuit Voltage Below Threshold



Status:

- DTC Present at Time of Request

- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC



Module: Start Stop Unit



Freeze Frame #1:

-EVENT_TIME: 307347025 s - Event time

-TOTAL_DISTANCE: 72185 km - Total Distance

-MODULE_VOLTAGE: 12.8 V - Control Module Voltage



===END SSU DTC===
 
Dnes som dal dole kryt motoru a kukam že toto mam od oleja, je to veľký problem? 😅
1708161054581.png
 
Poslední úprava moderátorem:
Dnes som dal dole kryt motoru a kukam že toto mam od oleja, je to veľký problem? 😅
Zobrazit přílohu 50051
Častá závada. Problém to není, pokud to jen takto rosí. Je potřeba vyměnit těsnění pod víkem ventilů (dá se sehnat v autodílech) a ten těsnící kroužek co máš vyfocený (v EU se dá sehnat jen v Mazdě) + je k tomu potřeba mít ještě těsnící tmel na motory nějaký to nářadí včetně momentovýho klíče.
Ale teď jsem poprví u jednoho místního člena viděl, že místo týhle klasický závady, kdy prolíná olej mezi těsnícím kroužkem a tím hydraulickým ventilem, tak jemu protejkal olej přímo z vrchu toho ventilu u konektoru. Chce to pořádně otřít, odmasti (třeba řističem brzd ve spreji) a pak po nějakých kilometrech pozorovat odkud to přesně teče. Oprava je v tom případě úplně stejná jen se navíc musí koupit ten ventil (NTY ho třeba dělá za pár peněz a funguje dobře).
 
Poslední úprava:
Back
Top