• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín 2.5 Skyactiv-G - zvýšení výkonu

RadisM6GJ

nový člen
8
Ahoj,

vím, že už to tu asi párkrát bylo, ale jaké máte upravy nebo zkušenosti u 2,5ky ? :)

Dal jsem KN filtr, koncovku Racing Beat, ale spíše by to chtělo upravu řídící jednotky, Poláci to nedělají :(

Němáte někdo nějaké tipy ? Tento motor má dost velké rezervy, škoda ho mít udušenej :)
 
tady jeden nápad jak na to :D : http://www.autoforum.cz/bleskovky/m...*********************************************
 
Teď jsem si všiml, že to je příspěvek starý víc jak rok a RadisM6GJ tu už není :D
 
Já se teprve učím žít s benzínem, ale už teď mně v některých situacích laxnost motoru/převodovky pěkně štve. Doufám, že případné chipnutí by nebylo jen o motoru, ale i o chování převodovky. Volvo to má také hodně "do pohody" a chipem Polestar se auto dostane do zcela jiné formy.
 
Jasný, konkrétně je to diesel s turbem, nicméně trochu jiný software a člověk má pocit, že jede v nové generaci vozu než ve stejném autu s lépe nastavenými parametry někde v programu. Ironií je, že auto se nejen výrazně lépe chová, ale lépe jede a trochu méně žere, skoro jako by do sériové výroby dali schválně "horší variantu".
 
Podle mě je hlavní problém v reakci řídicí jednotky na plynový pedál, nikoli v motoru. Je tam záměrně zadržená reakce na sešlápnutí pedálu, zřejmě aby řidiči jeli úsporně. V režimu Sport se to zásadně změní.
 
Svým nickem @moreplavec a Volvem jsi mi připomněl, jak jsem kdysi dávno s kamarádem stopnul jedno Volvo v Anglii a "pluli" jsme rychlostí asi 50 - 60 mph po dálnici z Doveru do Londýna. Teprve po nějaké době jsem z vyprávění řidiče pochopil, že byl kapitánem na zaoceánském parníku a tento způsob jízdy mu je naprosto přirozený :cool:
Prostě v GJ/GL schází třetí režim, někde mezi tímhle "Eco" a Sport, v zásadě "Normal", kde všechno funguje stejně jako v Eco, motor i automat, jen plyn reaguje skoro jako ve Sportu. I při přechodu z GH jsem si na tu mdlou reakci musel zvykat. A stačí jezdit 14 dní třeba se Superbem a musím si zvykat znovu.
 
Zdravím pánové, něco nového?? Mám GL 2023 kombi a když jsem včera obvolal několik chiptuningu, tak mi vesměs řekli, že stále není pro muj vůz ,,hacknutý,, software a že se na tom stále celosvětově pracuje.. tak to jsem teda skeptický.. jestli to nebylo před 3 lety a není ještě ani ted (a 6ka končí), tak jestli to vubec někdy bude. Moc rád bych to chipnul.. už jen pro to vylazení a rychlejší reakci na pedál..
 
Back
Top