• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

nebál bych se auta s 200tkm na hrbu, pokud bylo správně udržováno, takových informací a zkušeností je v tomhle vlákně hafo. Někteří se tu kupují i GH diesely s 300tkm na hrbu a jsou spokojení....
 
Nejde "vůbec" o kilometry.
Vyděl jsem auta s 50k ve smrti.
Základ je natrefit na udržované auto, nebo mít rezervu na investice.
 
Vazeni, chtel bych poprosit o radu. Po dlouhem rozmysleni, ktere zacinalo u rodinne kombi klasiky (Superb, Avensis, Mondeo, Passat), jsem se konecne dohrabal k Mazde 6 a zda se ze pri dalsim vyberu u ni zakotvim. Sice Passat je jeste ve hre, ale cim vic koukam na Mazdy, tim vic jim propadam. Navic ted mam japonce, Subaru Legacy v benzinu, takze mam k nim bliz nez ke koncernu.
Hledam kombika zase v benzinu (najezd mam kolem 20 tis. rocne, takze diesel asi ne), preferuju automat. Po tom Subarku bych uvital relativne rozumnou spotrebu, takze nejvice se klonim ke Skyactive motorum. 2.0 je tedy prave rozumna volba, ale sel bych i do 2.5. S co nejmensim najezdem (ted mam auto se 170 tis.v dobrem technickem stavu, tak je divny kupovat neco se 150tis.)
Obvyklym problemem jsou finance. Zatim s preferovanou cenovkou kolem 350 tis. jsem narazil jen na GH modely. O cemz zadna, technicky jsou na urovni, ale prece jenom uz je to 8 let stary model. Ciste pocitove bych chtel radeji neco novodobejsiho. Moje Subarko je z r.2008 (model 2007) a pri jeho nahrazeni bych nerad platil 300 tis za neco ze stejne generace. V podstate chci mit pocit, ze kupuju generacne "novejsi" auto. Proto je vlastne ten Passat jeste vubec ve hre... i kdyz pocitove na Mazdu nema.

Ale k veci, na mobile.de jsem nasel toto: Mazda-6-2.0-Kombi-SKYACTIV-G-Aut.-Center-Line
Co ji rikate? V porovnani s tim co vidim na ceskych serverech, vypada hodne lakave. Myslite ze jde o realnou cenu a najezd? Mate nekdo zkusenosti s dovozem auta z PL? O VIN uz jsem si napsal, ale rad bych slysel Vas nazor. Diky moc za jakekoliv rady a postrehy, a to nejen k tomuto konketnimu autu, ale i obecne k volbe.
 
Proti Legacy 2007 to bude jistě prostornější. Pokud stačí daný výkon v kombinaci s automatem, cena je IMO odpovídající, je třeba říct, že je to na 17", textil, bez radaru, bez BOSE a jedna z prvních vyrobených, když je registrace 06/2013. Automat je v pohodě (na rozdíl od manuálu, který by z té doby mohl drhnout), nechal bych u něj vyměnit olej.
 
tak holobyt .... nemá to kůži, RVM a vyhřejvání seslí, co bys tam chtěl mít navíc @Míra ? :) ..... zas to má málo km (pokud je to pravda) a vypadá moc hezky .... každopádně je to deset let starý auto za 239k .......
 
tak holobyt .... nemá to kůži, RVM a vyhřejvání seslí, co bys tam chtěl mít navíc @Míra ? :) ..... zas to má málo km (pokud je to pravda) a vypadá moc hezky .... každopádně je to deset let starý auto za 239k .......
Z toho, co jsem pochytil, že se u GH nabízelo, by se mi z prvků výbavy líbilo sledování mrtvýho úhlu a bixenony. Nicméně léta přibývají a mladší to nebude :)
 
mrtvý úhel je mnou zmiňované RVM, bez toho se v pohodě obejdeš. Horší jsou ty chybějící xenony. Halogeny, byť za čočkou jsou u GH bludička, ale dá se to řešit za pár kaček HID sadou. Ale kdo chce benzinový GH, nemá moc na výběr......
 
Bixenony jsou základ, nebral bych GH bez nich a bez BOSE/6CD-MP3. Nejlevnější s touto výbavou je TE Plus (Česko, Slovensko, Rakousko).
 
faktem je, že koupit tak staré auto za tolik peněz a ještě na něm muset bastlit světla je úlet ......
 
Back
Top