• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

elektronickou servisní knížku ti vyjede každý dobrý autorizovaný dealer/servis na požádání telefonicky nebo mailem ,-)
 
nevím jak jsouvstřícní teď , ale loni už jsem zvažoval koupi a v Mazdě mi neřeki ani prd. Možná špatná pobočka :( , nakonec to byl stejně vrak,spejem udělanej celolak . Zítra se jedu na jednu podívat a doufám že bude slušná :)
 
No většinou informace z el. servisní knížky, pokud tam nějaké jsou. Stačí slušně požádat servis s tím, že to chceš kupovat. Normálně by ti to měl poskytnout prodávající.
Ahoj zajímám se o auto s VIN - JMZGH19L601217404 , co se o něm nechá zjistit?? Děkuji

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Do Říše jsem cestu plánoval , ale než jsem se zmobilizoval tak mi 2.zajimavy kousky prodali. Tohle se objevilo u nás a hned jsem tam volal, a až na par výhrad k postupům prodejce - myslím ze super. Zatím jezdím na prevozkách a dnes jsem zkoušel jak dupou kobylky .
:)))))))))))))))))))))))
 
Tak se take podelim o dalsi pristustek do nasi "garaze" Pri nasem poslednim navratu do nasi "druhe" domoviny jsme natrefili na tenhle nejen barvou velmi pekny kousek a tak jsme ho tam proste nemohly nechat, kord kdyz byl k mani za cenu jedne ceske vyplaty

Navic po dukladne kontrole v servise nam bylo sdeleno, ze je vuz ve velmi dobrem stavu. Nic akutne nepotrebuje a tak jsem jen dal novou olej napln, kabinovy filtr a doplnil chladivo do klimosky :) Na svuj vek temer 12let , neni diky dobre peci predchozich majitelu ani ozrezla.

Takze ted si ji chvili uzijeme doma a pak namiri do cilove destinace na Kypr, kde nam snad nejaky ten rok snad jeste dobre poslouzi.

Je to samozrejme benzin 2,0i s AT. Na tacho ma 84tmil3f0c9cc176c5894a9b7d88f742c3a94a.jpga0fef1cea865303f65c699171d219e71.jpg99321be46b4ccf2243287df7d52314d4.jpgaa49b461ccbf3eb4afd3af0717f4918b.jpg8a5b780efd8e93ba9687c1d6e9735ae4.jpg1cb4d76286fa33fb5f31480033aaec20.jpg

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Nema zadny zarez..bez nehody. Nikde jsme take nic nanasli, takze asi bude prosta jakehokoliv poskozeni Bylo par direk na kapote od odletajicich kaminku, jiz opraveno origo lakem, par skrabancu od decek co posledni leta vuz opecovavali svymi nechtiky oboj zadni dvere..slo rozlestit a dalsich par drobnych vad na laku, ktere jsou jiz minulosti. Na druhou stranu, aby to nevyznelo.. ze je to showroom car..to neni a ani nebude. Je na uzitek, ale mam radost z toho, ze znacne zachovala..tak ji mlada snad nekde "nezkrasly"

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Ahoj všem.
Jsem tady nový a jelikož se chystám pořídit si mazdičku tak lustruju co se dá. Zatím mám vybronou 2.0i Disi ale některé diskuze mě dost znervozňují. Čtu jak je motor líný, musí se točit atd. Jelikož hledám co nejmladší vůz tak se asi Disině nevyhnu. Proto bych rád poprosil jestli by se nenašel někdo z okolí Českého Těšína kdo má tento motor v kombíku a byl by ochoten mě trochu svézt, případně pustil na chvilku za volant? Na odměně bychom se domluvili.
Díky
 
třeba se tu někdo najde, ale zkusil bych najít v okolí nějaké bazarovky a ty došel projet a projedeš si jich víc...
 
Nebo zkusím takhle. Koupili byste raději starší auto se spolehlivějším motorem než novější s problémovým DISI? Já chci jezdit a neřešit kde natankuju, co přidám do benzínu a další spojené nevýhody. Byl jsem rozhodnutý pro co nejmladší auto, ale s přibývajícími informacemi bych raději starší bezproblémový motor.
 
Já jsem byl nedočkavý a nepočkal si na 2.5 , kterých se objevilo moc moc po koupi auta....Podívej s 2.0 se dá velmi dobře a když chceš, tak i úsporně jezdit. Biověcma se ti budou zasírat všechny motory, takže pokud to nehodláš řešit, tak je to jedno jakej motor z tohodle pohledu. Ale extra zábavu od toho nečekej. Já toho teď maličko lituju, že jsem neodolal mému současnému autu,ale pokud ti stačí konzumní jízda, tak si myslím, že i 114kW umí potěšit a splní ten motor to, co má. Do 160 zrychluje tak, jak mi to stačí a víc nějak extra nejezdím....
Na druhou stranu když jedeš na pohodu, tak ti u tohodle motoru může spotřebu závidět kdejaký zastánce nafty :D
 
Zase nehodlám tam lít všelicos, ale už povinnost lít tam drazší benzín ve mně vyvolává nedůvěru. Tohle sem si užil u nafty. No a pak je tady ta zmiňovaná lenost Disi oproti původnímu 108kW motoru. Je to tak znatelné? Měl jsem Alfu 110kW tak bych asi nějaké srovnání měl a nechci si pohoršit páč vím že by mě to začalo časem prudit. Vím že jednodušší je koupit 2,5 ale těch teď nějak není a při mém rozpočtu je to o to horší.
 
IMO nevím co je na 2.0 DISI "problémové". Lenost je dána jen EURO5 převody, žádný dražší benzín než N95 není potřeba, kompresi 11.2 bez problémů dává i 90oktanový benzín.
 
Back
Top