• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Odpojit oba OCV ventily a deaktivovat příslušné DTC. DTC tabulku jsem asi nalezl. Chceš být pokusným králíkem?
Zdravím tě shr3ku,odpojením těch dvou solenoidů se zamezí jen změně směru tlaku oleje,sice sací ventily na 1a4 válci v tomto případě zůstanou aktivní,ale myslím,že bude problém s dávkováním paliva pro tyto dva válce,ŘJ do nich dávkovat nebude,protože vypínání válců je závislé na otáčkách a zatížení motoru,tedy na poloze škrtící klapky v daný okamžik.Pokud tedy budou otáčky a poloha plynového pedálu konstantní,pak ŘJ na základě těchto informací vypne dávkování do těchto dvou válců i přesto ,že ventily díky odpojeným solenoidům budou pracovat v normálním cyklu.Pokud se mýlím,pak mě oprav.Díky za tvou práci zde.
 
Zdravím tě shr3ku,odpojením těch dvou solenoidů se zamezí jen změně směru tlaku oleje,sice sací ventily na 1a4 válci v tomto případě zůstanou aktivní,ale myslím,že bude problém s dávkováním paliva pro tyto dva válce,ŘJ do nich dávkovat nebude,protože vypínání válců je závislé na otáčkách a zatížení motoru,tedy na poloze škrtící klapky v daný okamžik.Pokud tedy budou otáčky a poloha plynového pedálu konstantní,pak ŘJ na základě těchto informací vypne dávkování do těchto dvou válců i přesto ,že ventily díky odpojeným solenoidům budou pracovat v normálním cyklu.Pokud se mýlím,pak mě oprav.Díky za tvou práci zde.
Odpovídáš na 2 a půl roku starý příspěvěk, ve kterém šlo o řízenou simulaci závady - občas má jednotka pro tyto případy failsafe logiku a cílem bylo vyzkoušet ji. https://www.mazdaklan.cz/search/60949/?q=vypínání&t=post&c[thread]=4113&o=date
 
Ahoj. Jen takový dotaz. Má cenu jít do Stage1, když nebudu jezdit pořád na N98+?
 
Ahoj. Jen takový dotaz. Má cenu jít do Stage1, když nebudu jezdit pořád na N98+?
Já odpovím tím, co mi dnes řekl Shr3k a co je sem tam v předchozí diskuzi. Pokud půjdeš do Stage 1, tak zejména v létě je N98+ nezbytné, jinak to nemá význam. V zimě občas, když není zbytí, tak kvalitní N95 sem tam... Ale jinak "klepsenzor" během pár desítek km sníží předstih a výkon jde dolů, pouze s N98+ využiješ potenciál Stage 1. Pokud u G165 chceš jezdit klasicky N95, nemá úprava příliš smysl.
 
Ahoj. Jen takový dotaz. Má cenu jít do Stage1, když nebudu jezdit pořád na N98+?
Ne musíš jezdit na 98+ mladá s M3 BM Stage1 natankovala v Itálii 95 a cukalo to autu se to nelíbilo - tedy jako nouzovka to použit jde, ale že bych na to jezdil to fakt ne.
Jinak tedy nevím no M3 BP nemám zas tak dlouho 60 tisíc km ale zatím jsem nebyl v situaci kdy bych natankoval 95 - jednou 98 jinak vždy 100 - Stage1 mám zatím 10 tisíc km a za mne paráda - auto na 100 jede lehce usporneji plus to má další benefity myslím ze v ČR není problém tankovat jen premiovky.

Jestli chceš jezdit na 95 nech si udělat Stage0,5.
 
Jen dodám že právě obecně Skyactive motorům dost chutná vyšší oktan a je to poznat narozdil od většiny běžných motorů. Je skoro jedno jestli máš úpravu či ne. Vyšší oktan na Skyactive vždy lehce poznáš. Ten rozdíl na nádrži v ceně fakt není tak velký pokud nejezdís 2x týdně pro plnou.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Ja 95 občas natankuju taky když není jiná možnost zrovna, je to pak znát že je to línější.
Přijde mi taky, že stačí pořádně auto projet s novým více oktanovým benzínem na dálnici a oživne tak nějak samo.
 
Tak ja tiez prispejem do diskusie. Ja som si dal asi pred dvoma rokmi nahodil stage 1 na mazda 3 g120. Softver bol od Orange virus. Sice ja som chcel zachovat tankovanie n95. Ale striedam to povedzme niekedy 2 mesiace tankujem n100 a inokedy n95. No a skusal som porovnanie v dynamike (80-120, 3 prevod. stupen) kde som to meral cez obd II. N100 slovnaftu vs n100 TAM plus vs n95 slovnaft a rozdiely boli minimalne. Ano najrychlejsie casy som mal na n100 Slovnaft potom n100 TAM a n95 slovnaft to bolo skoro totozne. No rozdiely boli tak max do 0.3s (n100 slovnaft vs n95 slovnaft). Ci je chod motora lepsi na n95 alebo n100? Neviem, pocitovo je na n100 ten volnobeh tichsi ale nic drasticke. Ale asi zalezi od mapy si clovek da nahodit.
 
To tady ale popisuješ něco úplně jiného.

Můžeš mít otevřenou G120 třeba na úroveň jako shr3k děla Stage 0,5 a tam můžeš jezdit jak 95 tak 100 a ano vždy to na 100 bude trošičku kosmeticky lepší.

Ale tady se bavíme o Stage 1 od shr3k kde je ta úprava dělaná na 98+ a je nutné jezdit na tyto paliva aby vše fungovalo - s 95 se to autu moc nelíbí.

Neřeší se tady obecně 95 vs 100.
 
Za mě relevantní je vzít seriovku na brzdu, pak udělat stage 1, ponechat 95a znovu na brzdu, potom dát plnou 98ky nebo 100ky chvíli jezdit, ať si sednou korekce a znovu brzdu.

No a ty 3 grafy hodit sem a bylo by po spekulacích
 
By bylo fajn, kdo se obětuje? Já si do auta ten humus co je v 95 lejt nebudu 😉

A graf na Stage 1 tu už par lidí dávalo.
 
By bylo fajn, kdo se obětuje? Já si do auta ten humus co je v 95 lejt nebudu 😉

A graf na Stage 1 tu už par lidí dávalo.
Co tam leješ ? Mol Orlen OMV 100 ? Kdyz mam 0,5 stage dam 100 co nastane ? A nerozjebe se vstřik ? A muzu se kdykoliv vratit na 95 ?
 
Tak ja tiez prispejem do diskusie. Ja som si dal asi pred dvoma rokmi nahodil stage 1 na mazda 3 g120. Softver bol od Orange virus. Sice ja som chcel zachovat tankovanie n95. Ale striedam to povedzme niekedy 2 mesiace tankujem n100 a inokedy n95. No a skusal som porovnanie v dynamike (80-120, 3 prevod. stupen) kde som to meral cez obd II. N100 slovnaftu vs n100 TAM plus vs n95 slovnaft a rozdiely boli minimalne. Ano najrychlejsie casy som mal na n100 Slovnaft potom n100 TAM a n95 slovnaft to bolo skoro totozne. No rozdiely boli tak max do 0.3s (n100 slovnaft vs n95 slovnaft). Ci je chod motora lepsi na n95 alebo n100? Neviem, pocitovo je na n100 ten volnobeh tichsi ale nic drasticke. Ale asi zalezi od mapy si clovek da nahodit.
Tiež by som mal mať od od Shr3eka presne to isté - stage 1. Mal som možnosť vybrať si N95 alebo N98. Vybral som si N95. Nejaký extrémny rozdiel medzi natankovaním N95 a N98 nepociťujem. Skôr záleží na pravej nohe :) V každom prípade auto ide skvelo - a reakcia na plyn oproti povedzme Golfu 8 / 1,5 TSI (96 KW) je neskutočná.
Samozrejme človek, ktorý jazdí výhradne na podobnom TSI to veľmi nevníma. ;)
 
Co tam leješ ? Mol Orlen OMV 100 ? Kdyz mam 0,5 stage dam 100 co nastane ? A nerozjebe se vstřik ? A muzu se kdykoliv vratit na 95 ?
Pokud mas Stage 0,5 tak je to jen na tobě na co jezdíš - stejně jako na original SW.
Co nastane na volnobeh to bude na 100 klidnější a možná při zatahu poznáš trochu lepší (hladší) průběh.
Ale při Stage 1 musíš jezdit na 98/100

PS jo já leju Vervu100
 
Poslední úprava:
Tady se ale fakt neřeší jak vnímáte pocitově rozdíl když jezdíte na N95 nebo N98. Skyactive v konkrétním testu byl zařazen mezi motory, který se obecně lépe chová na vyšší oktan a úprava Stage1 je na na tohle palivo přímo nastavena. Není tedy dobré tankovat N95 pro pár korun úspor. Snad víte co chcete? Když si jedete k někomu pro úpravu a tu zaplatíte tak snad není následně problém dopřávát autu prémiový benzín? Trochu mi připomínate ty Mustangy a AMG co stojí ve frontě u ONA. Komický pohled A pokud tu úpravu někdo vozite na N95 tak se můžeme sčuchnout a zkusit pružné zrychlení. Pač já do M3 tankuji V100 a aditiva od narození na výrobní lince. Takže jiný benál ta moje ani nezná..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 

Podobná vlákna

Odpovědi
211
Zobrazení
31K
Back
Top