• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Tady se ale fakt neřeší jak vnímáte pocitově rozdíl když jezdíte na N95 nebo N98. Skyactive v konkrétním testu byl zařazen mezi motory, který se obecně lépe chová na vyšší oktan a úprava Stage1 je na na tohle palivo přímo nastavena. Není tedy dobré tankovat N95 pro pár korun úspor. Snad víte co chcete? Když si jedete k někomu pro úpravu a tu zaplatíte tak snad není následně problém dopřávát autu prémiový benzín? Trochu mi připomínate ty Mustangy a AMG co stojí ve frontě u ONA. Komický pohled A pokud tu úpravu někdo vozite na N95 tak se můžeme sčuchnout a zkusit pružné zrychlení. Pač já do M3 tankuji V100 a aditiva od narození na výrobní lince. Takže jiný benál ta moje ani nezná..

Samsung S22 256GB Tapatalk
Přesně tak. Taky tohle nechápu a ze někdo řekne nemám poblíž benzínku kde je 100 oktan? No M3 má na plnou kolik cca 700 km řekneme. Tak snad není problém tankovat vždy plnou a jak je člověk řekneme na 1/3 tak koukat a jak jedu kolem benzinky natankovat zas 100 do plné.

Mladá měla problém akorát v Itálii kdy to proste vycucla a najednou cucela ze tam není 100 - tak vzala za par stovek 95 a jak se dostala ke 100 natankovala 100 - na 95 to nebylo ono cukalo to (těžko říct zda to bylo jen 95 na stage1 nebo to byla i nekvalitní 95).

Si vzpomínám když sem se na to ptal shr3k tak mi říkal na dotaz - když budu v háji a dojde benzin mužu natankovat 95? Odpověď - no to nebude dobrý autu se to nebude líbit.

Takže se Stage1 bych to jinak než nouzově opravdu nikdy nepoužil.
 
Tak nie len skyactiv ide lepsie na n100. Kamarati co maju 1.2tsi, 1.5tsi tiez vravia o hladsom chode na n100. Hovorim o necipovanom. No co sa tyka stage 1. Tak ja som myslel ze je stage 1 aj pre n95 aj pre n100. Stage 0.5 je iba odomknutie g120 na g165, nie?
 
Já tu 95 jednou ca před rokem vzal samostatně (došel mě booster a novej jsem si nevzal). Auto bylo linější ale ze by mělo hrubej chod nebo se dusilo to ne, nádrž jsem vyjel pak jsem zas vzal 95 + booster. Co mě ale netěší, když jsem jezdil na mm100 tak cca poslední rok mě přišlo že to auto jede hůř a víc žere, po přechodu na 95 (E0 z Eurooilu) + booster jelo znatelně líp a spotřeba spadla. Pro 100ku z benzinky to byl poslední hřebík do rakve a přestala pro mě mít jak finančně tak funkcí smysl. Jediný minus je že jsem teď lahvičkář, alw to 2x-3x do měsíce přežiju

Na úpravu mám najeto 60tkm, z toho 30tkm lahvičkuju 95+booster a z toho mam 10tkm na millersu.
Za mě jednoznačně Čepro Eurooil 95 (E0) + Millers Petrol Power Ecomax funguje na tu úpravu nejlíp a zároveň to nejmíň žere. No a když ta E0 od čepra není po ruce, tak i v kombinaci s nejlevnější 95 z TankOno není problém jen je trochu vyšší spotřeba.
 
Poslední úprava:
Tak nie len skyactiv ide lepsie na n100. Kamarati co maju 1.2tsi, 1.5tsi tiez vravia o hladsom chode na n100. Hovorim o necipovanom. No co sa tyka stage 1. Tak ja som myslel ze je stage 1 aj pre n95 aj pre n100. Stage 0.5 je iba odomknutie g120 na g165, nie?
No víš co se říká,(ber to z humorem) ..Jeden myslel a pos..se.🤣
Stage 0.5 = n95 nebo n98+,( to nebo98+) je např.-v létě klidně motoru dopřát 2 nádrže.. Chci šetřit proto mám 0.5stage
Stage 1 = už pouze 98+(v nouzi se nic závažného nestane s n95, ale proč to dělat)
Některý příspěvky mě totiž prijde, že smeřujou "já jsem myslel ,když mám auto naftu a občas vemu benzin..😆myšleno z nadsázkou. Neplést si pojmy z dojmy.
 
Poslední úprava moderátorem:
Polsonside to je těžký,tobě přijde komické vidět stát mustanga nebo jiný výkonný vůz na ONU a jim zase,dávat aditiva do již aditovaného benzínu.
 
Já tu 95 jednou ca před rokem vzal samostatně (došel mě booster a novej jsem si nevzal). Auto bylo linější ale ze by mělo hrubej chod nebo se dusilo to ne, nádrž jsem vyjel pak jsem zas vzal 95 + booster. Co mě ale netěší, když jsem jezdil na mm100 tak cca poslední rok mě přišlo že to auto jede hůř a víc žere, po přechodu na 95 (E0 z Eurooilu) + booster jelo znatelně líp a spotřeba spadla. Pro 100ku z benzinky to byl poslední hřebík do rakve a přestala pro mě mít jak finančně tak funkcí smysl. Jediný minus je že jsem teď lahvičkář, alw to 2x-3x do měsíce přežiju

Na úpravu mám najeto 60tkm, z toho 30tkm lahvičkuju 95+booster a z toho mam 10tkm na millersu.
Za mě jednoznačně Čepro Eurooil 95 (E0) + Millers Petrol Power Ecomax funguje na tu úpravu nejlíp a zároveň to nejmíň žere. No a když ta E0 od čepra není po ruce, tak i v kombinaci s nejlevnější 95 z TankOno není problém jen je trochu vyšší spotřeba.
Já myslím, že tady diskutují hlavně Sky-activ motory. Já jsem v GG dlouhodobě jezdil 95+vif a autu to nijak nevadilo, jenom víc žralo. Pak jsem jezdil MM100, ale přesně jak říkáš, spotřeba ještě stoupla. Teď jezdím stejnou kombinaci - Eurooil 95 (E0) + Millers booster.

Zatím mám na tomto set-upu najeto asi 2,5tis km a musím říct, že auto ožilo a spotřeba slušně padá. Z dlouhodobého 8,5l na palubáku je momentálně 8,3l. Když jsem přepočítával přímo na nádrže, tak bylo 7,4l/100 (měl jsem tam delší trasy), 8,3l/100 (naopak jenom krátké trasy) a 7,9l/100. Za mě lepší, než předražená 100.
 
Tak po dvou dnech, první poznatky ke Stage 1 na G165.

- Musím, říct, že po úpravě je moje G165+ určitě živější na plyn, odezva kratší. Už při pouštění spojky cítím, že stačí jen polechtat na rozjetí
- Se Stage 1 odpadla věc, která mi docela vadila a sice váhání auta při rozjezdu na jedničku. S autem jezdila přede mnou paní z Německa, takže po dekarbu a výměně svíček atd jsem mazdu trochu učil svůj jizdní styl, ale i tak při ostřejším rozjezdu jakoby 1-2 zaváhala "jestli teda mám naplno vyrazit?"... To je nyní pocitově pryč :heart:
- Při ustálené jízdě např. na trojku 50km/h bylo občas cítit malé pocukávání, také po úpravě už nepozoruji :heart:
- posunutý omezovač, nezkoušel jsem až kam, ale 6500 bez problému a nemám pocit, že se to tomu motoru nelíbí
- plynulý záběr od nižších otáček. Před úpravou řeknu cca o 3000 ukazovala, že tam ten výkon je - Stage 1 už pod 2500 zabírá, takže ano, může člověk občas nechat vyšší rychlost a nepodřadit

Spotřebu zatím nehodnotím, když jedu město nebo okresku a otáčky jsou cca 1800-3000, tak bych řekl stejná. Když tomu dá člověk napít (a jakože určitě to k tomu svádí víc prostě, nenaděláte nic...), tak asi bude o něco vyšší, ale to uvidím až podle průměru třeba na za 1000km.

Každopádně už kvůli odstranění těch zaváhání, za mě Stage 1 na G165 super ;)
 
Tak po dvou dnech, první poznatky ke Stage 1 na G165.

- Musím, říct, že po úpravě je moje G165+ určitě živější na plyn, odezva kratší. Už při pouštění spojky cítím, že stačí jen polechtat na rozjetí
- Se Stage 1 odpadla věc, která mi docela vadila a sice váhání auta při rozjezdu na jedničku. S autem jezdila přede mnou paní z Německa, takže po dekarbu a výměně svíček atd jsem mazdu trochu učil svůj jizdní styl, ale i tak při ostřejším rozjezdu jakoby 1-2 zaváhala "jestli teda mám naplno vyrazit?"... To je nyní pocitově pryč :heart:
- Při ustálené jízdě např. na trojku 50km/h bylo občas cítit malé pocukávání, také po úpravě už nepozoruji :heart:
- posunutý omezovač, nezkoušel jsem až kam, ale 6500 bez problému a nemám pocit, že se to tomu motoru nelíbí
- plynulý záběr od nižších otáček. Před úpravou řeknu cca o 3000 ukazovala, že tam ten výkon je - Stage 1 už pod 2500 zabírá, takže ano, může člověk občas nechat vyšší rychlost a nepodřadit

Spotřebu zatím nehodnotím, když jedu město nebo okresku a otáčky jsou cca 1800-3000, tak bych řekl stejná. Když tomu dá člověk napít (a jakože určitě to k tomu svádí víc prostě, nenaděláte nic...), tak asi bude o něco vyšší, ale to uvidím až podle průměru třeba na za 1000km.

Každopádně už kvůli odstranění těch zaváhání, za mě Stage 1 na G165 super ;)
Ty samé poznatky a to mam ,, pouze “ stage 0,5.
 
Tak po dvou dnech, první poznatky ke Stage 1 na G165.

- Musím, říct, že po úpravě je moje G165+ určitě živější na plyn, odezva kratší. Už při pouštění spojky cítím, že stačí jen polechtat na rozjetí
- Se Stage 1 odpadla věc, která mi docela vadila a sice váhání auta při rozjezdu na jedničku. S autem jezdila přede mnou paní z Německa, takže po dekarbu a výměně svíček atd jsem mazdu trochu učil svůj jizdní styl, ale i tak při ostřejším rozjezdu jakoby 1-2 zaváhala "jestli teda mám naplno vyrazit?"... To je nyní pocitově pryč :heart:
- Při ustálené jízdě např. na trojku 50km/h bylo občas cítit malé pocukávání, také po úpravě už nepozoruji :heart:
- posunutý omezovač, nezkoušel jsem až kam, ale 6500 bez problému a nemám pocit, že se to tomu motoru nelíbí
- plynulý záběr od nižších otáček. Před úpravou řeknu cca o 3000 ukazovala, že tam ten výkon je - Stage 1 už pod 2500 zabírá, takže ano, může člověk občas nechat vyšší rychlost a nepodřadit

Spotřebu zatím nehodnotím, když jedu město nebo okresku a otáčky jsou cca 1800-3000, tak bych řekl stejná. Když tomu dá člověk napít (a jakože určitě to k tomu svádí víc prostě, nenaděláte nic...), tak asi bude o něco vyšší, ale to uvidím až podle průměru třeba na za 1000km.

Každopádně už kvůli odstranění těch zaváhání, za mě Stage 1 na G165 super ;)
Tak to se moc dobře čte. V pátek jedu ke @shr3k taky "poladit' svou G165 na Stage 1. Pak se taky podělím o své dojmy😉

Každopádně už kvůli odstranění těch zaváhání, za mě Stage 1 na G165 super ;)
Ještě se tě zeptám, jestli po úpravě na Stage 1 pozoruješ nějakou změnu ve zvukovém projevu motoru. Někdo tady psal, že se mu motor po úpravě ztišil v pásmu mezi 2 a 3 tis. otáček. Přiznám se, že toto bych zase uvítal já. Krom "duňáku" v těchto otáčkách mi motor šlape výborně a už i teď, když ho nechám podívat se na otáčkoměru k červenému a zakážu si na klikaté okresce řadit více než za tři, je to s ním pěkná zábava😉
 
Ještě se tě zeptám, jestli po úpravě na Stage 1 pozoruješ nějakou změnu ve zvukovém projevu motoru. Někdo tady psal, že se mu motor po úpravě ztišil v pásmu mezi 2 a 3 tis. otáček. Přiznám se, že toto bych zase uvítal já. Krom "duňáku" v těchto otáčkách mi motor šlape výborně a už i teď, když ho nechám podívat se na otáčkoměru k červenému a zakážu si na klikaté okresce řadit více než za tři, je to s ním pěkná zábava😉
Podívej tak to nedokážu jistě říct, ono mně ten motor v tomhle pásmu přišel hodně tichý už před úpravou + poslouchám podcasty a hudbu, takže na tohle nemůžu říct. Výraznější změnu ve zvukovém projevu asi nepozoruji.
 
Já tedy dvě auta M3 BP a M3 BM - žádná změna ve zvuku v těchto otáčkách jen v těch 5-6,5 to má takový ,,jadernejsi” zvuk ale muže to byt hodně sugesce.
 
Netuším co by způsobilo změnu v projevu. Ten hluk dělá hlavně výfuk podle mě
 
Taky mě to překvapilo, když jsem tento postřeh tady nejméně u dvou příspěvků četl. Myslím, že o sametovějším projevu motoru po úpravě své M6 2,5 psal i @Ondrej K . Možná by nám to mohl více rozvést. U Stage 1 se mění i nastavení předstihu a dalších parametrů, nejsem motorář, tak nemám tucha, jestli se tím může změnit k lepšímu i zvukový projev motoru 🤷 Třeba by nám to, jestli se jedná o prosté placebo nebo možný projev motoru po změně nastavení jeho parametrů, osvětlili @shr3k či @Max6 😉
 
Taky by mne to zajímalo. Ono je to možná třeba jen tím ze zašpuntovaný motor nemělo smysl točit nad 4 tisice - nebo tím ze tam měl omezeny výkon. Prostě mi přijde že teď je to v těch vysokých otáčkách takový ,,plnotučnější” ale klidně to může být jen sugesce.
 
Tak to se na zítra těším. :blush: cestou tam plnou 100vky a cestou zpátky bez audia. :innocent:
 

Podobná vlákna

Odpovědi
211
Zobrazení
30K
Back
Top