• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Vrzganie niekde od prednej napravy

Jsem na tom stejně. Dvakrát jsem byl v servise a nic nenašli.
V září jedu na roční servis, tak to nechám pořádně zkontrolovat a uvedu to do závad.
 
Tiež mám tento problém na cx-5 KF. Ja to počujem skôr zo zadnej nápravy. Len v mestskej premávke pri nízkych rýchlostiach, pri vytočenom volante (napr pri rozjazde z vedľajšej na hlavnú) alebo pri nájazde na väčší retardér (taký ten širší s prechodom pre chodcov) alebo zjazde z obrubníka (kríženie) náprav. Raz som to už reklamoval ale oni to vtedy uzavreli, že sa im to neprejavilo a pri kontrole podvozku bolo všetko ok. Nemal som vtedy čas ísť s technikom na skúšobnú jazdu ale chystám sa ísť v Septemberi reklamovať znova...

Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
 
Tiez to iste s cx-5 KF. Mne sa to hlavne prejavuje ked vychadzam z podzemnej garaze na vrchole rampy, kde auto je este sikmo ale predne kolesa uz "padnu" na rovinu. Retardery ci nerovnosti su v pohode. Uz som to raz aj daval opravit, ked mi riesili problem s mazanim motora. Vraj vymenili horne uchytenie tlmicov. Chvilu to bolo ok a potom to postupne zacalo znova.
 
Dík za príspevky.

Ono problém asi je, že sa to vŕzganie a pukanie nedá diagnostikovať, takže nikto vlastne nevie, čo tie zvuky spôsobuje. Ani odkiaľ presne vychádzajú.

Pred pár dňami som bol u kamaráta, má vlastný autoservis a je veľmi šikovný. No ani on to nevedel diagnostikovať. Povozili sme sa, pukalo to na nerovnostiach, on si myslí, že sú to torzné tyče, ale nebol si veľmi istý.

Tak neviem, objednám sa asi na jazdu s technikom priamo od Mazdy.
 
Pozor na to, u mě to někdy záleží i na zatížení vozu. Při první kontrolní jízdě v servisu jsme byli tři v autě a neudělalo mi to ani jednou. Jakmile technik se servismenem vystoupili, lupalo to znovu.
Po nějakém čase jedu na chalupu, v kufru 200kg a po cestě to lupalo jako nikdy.
Říkám si, teď už to musí slyšet i hluchej a objednal jsem se znovu do servisu. Schválně jsem je nechal jet samotný a výsledek ?
Něco tam je, ale po hodině na dílně a dotažení všeho co je napadlo výsledek pořád stejnej.
Lupe a lupe. Těď už i na rovině, nebo dlouhým hupu.
 
Poslední úprava:
Mne to prijde jako by to bylo zavisle i od teploty. Ted jak je slunce a vedro je to mnohem vic nez ku prikladu v kvetnu.

Co mi prijde divne, ze je nas tolik a to jeste nikde ve svete neresili, nemaji stejnej problem? Nechce se mi verit ze jenom vozy do CR, SR.
A taky jak se k tomu stavi servisy. Vzdyt to je pro znacku hanba a antireklama jak svet. Aby nove auto takhle chrastilo, vzdyt jsem jezidl 7, 15, 23 lete auta dlouhodobe a nic (ruzne znacky).
 
Mne to prijde jako by to bylo zavisle i od teploty. Ted jak je slunce a vedro je to mnohem vic nez ku prikladu v kvetnu.

Co mi prijde divne, ze je nas tolik a to jeste nikde ve svete neresili, nemaji stejnej problem? Nechce se mi verit ze jenom vozy do CR, SR.
A taky jak se k tomu stavi servisy. Vzdyt to je pro znacku hanba a antireklama jak svet. Aby nove auto takhle chrastilo, vzdyt jsem jezidl 7, 15, 23 lete auta dlouhodobe a nic (ruzne znacky).
Třeba to dělaj naše silnice, já když jedu po jedný děravý okresce, tak mi ve 2000 ot. rezonuje palubovka před spolujezdcem a jinde mi to nedělá.:confused:
 
Ja som si tiež všimol, že keď je auto zaťažené viacerými pasažiermi, tak to nelúpe. Preto mám obavy z testovacej jazdy s Mazda technikom.

Inak tiež sa mi zdá, že to nerobí, keď je dlhšie mokro, dážď, zima. Ako keby sa vodou niečo “premazalo” a prestane to lúpať.

No je to smutné, že nové auto vydáva takéto zvuky. Dúfam, že bude zvolávačka...
 
Áno, riešia to aj na zahraničných fórach. Ja sledujem na Mazdas247, konkrétne dve vlákna pre CX-5 KF a zatiaľ nikto nedal žiadne riešenie.

Niekto tam však poskytol toto TSB z Mazda US, ktoré pokrýva podobné problémy pre Mazdu 6 GJ/GL, CX-5 KE/KF aj Mazdu CX-3 DK. Moje auto nespadá do rozsahu VIN na ktoré sa TSB vzťahuje, ale vzhľadom na to že nič iné nemám, asi si to TSB vytlačím, keď pojdem reklamovať do servisu. Ak nebudú vedieť čo s tým, nech to aspoň skontrolujú tieto veci...
 

Přílohy

  • TSB_suspension_noise.pdf
    681,8 KB · Zobrazení: 94
Před rokem jsem koupil Mazdu CX3, po najetí zhruba 2000 km se začalo ozívat kovové cvakání od přední nápravy při průjezdu nerovnosti typu díra. Zajímavé je že při teplotě pod 5 stupňů cvakání zmizelo. Po třech návštěvách servisu a ročním dohadování jsem docílil výměny axiálního uložení (ložiska)na předních pružinách. Náprava ztichla a auto se začalo chovat naprosto perfektně, bohužel po nájezdu dalších cca 2000 km se začíná cvakání ozívat znovu. Na autě mám najeto cca 12 000 km a ptám se jak bude vypadat uložení po 50 000 km. Vše mi ukazuje na nějakou skrytou výrobní vadu, i mě pořád tvrdí že jen moje auto má tento problém. Přemýšlím jak tento problém řešit dál, určitě nebudu čekat další rok a půl až mi vyprší záruka. Mimochodem mám černou metalízu a po první zimě tak posekanou kapotu a přední blatníky že bych zvracel (dle pracovníků mazdy to je normální).
 
Dnes jsem byl v Brně (Balvin) na reklamaci. Oprava trvala cca 3,5hodiny, pry nainstalovali nejaky protektor a matice, pak "Provedena uprava prednich pruzin" Taky kdyz se na ne podivam nad kolem, jsou potazene nejakym silikonem (ale vypada ze kdyz bude vetsi sterk, nebo voda, asi dlouho nevydrzi). Kazdopadne vrzani a pukani uplne prestalo, radost se vozit.
Pry se s tim taky nepotkavaji, davno to pry meli 6tky, ted jedna 3ka.
Kazdopadne odstraneno v ramci zaruky a chci pevne verit ze to vydrzi, tak jak je to ted. Radost jezdit. Muzu jenom doporucit. Nedelali ani ze by s tim byl problem uznat to, prevezli jsme se (jinak kolem maji hodne retarderu a vhodny teren na vrzani), technik rekl rovnou ze tohle by nove auto nemelo delat, objednali material a o tyden opravili. Za mne spokojenost.
 
Nemáš od toho něco, kde by bylo vidět co přesně dělali ? Myslím nějaké papíry, servisní list nebo tak něco s čím by jsme my podobně postižení mohli argumentovat.
 
Před rokem jsem koupil Mazdu CX3, po najetí zhruba 2000 km se začalo ozívat kovové cvakání od přední nápravy při průjezdu nerovnosti typu díra. Zajímavé je že při teplotě pod 5 stupňů cvakání zmizelo. Po třech návštěvách servisu a ročním dohadování jsem docílil výměny axiálního uložení (ložiska)na předních pružinách. Náprava ztichla a auto se začalo chovat naprosto perfektně, bohužel po nájezdu dalších cca 2000 km se začíná cvakání ozívat znovu. Na autě mám najeto cca 12 000 km a ptám se jak bude vypadat uložení po 50 000 km. Vše mi ukazuje na nějakou skrytou výrobní vadu, i mě pořád tvrdí že jen moje auto má tento problém. Přemýšlím jak tento problém řešit dál, určitě nebudu čekat další rok a půl až mi vyprší záruka. Mimochodem mám černou metalízu a po první zimě tak posekanou kapotu a přední blatníky že bych zvracel (dle pracovníků mazdy to je normální).
Tak to je smola, asi to fakt bude výrobná vada. Možno preto tam dávajú ten prorektor na pružiny, nové axiálne ložisko to asi nevyrieši.

Inak lak na nových Mazdách je katastrofa. Ja mám červenú CX-5 a kapota je po zime na zaplakanie. A to som si dával pozor, nelepil som sa na autá predo mnou a aj tak mám kapotu posiatu odreninami. Pritom nevidno žiadne jamky na tých odretých miestach, len zlúpnutý lak, takže to ani nemohli byť nejaké veľké nárazy od skaliek. To vyzerá tak, že ten lak odrú aj muchy...
 
Takže Protector KDY534081 to sedí s tým čo je v pdf - TSB ktoré som priložil v predchádzajúcom príspevku. Je to tam aj zobrazené ako sa to inštaluje.
 
Tu je video z toho pukania, zaznejú tam celkom tri "puky", ľahko identifikovateľné.

Zdar ,tak to je hnus aby nové auto pomalu za milion vydávalo také zvuky. M CX5 se mi moc líbí ,ale kvalita asi nic moc ,do buddoucna jsem uvažoval
Tu je video z toho pukania, zaznejú tam celkom tri "puky", ľahko identifikovateľné.

Zdar tak ,toje teda hnus aby z nového auta skoro za milion vycházeli takové zvuky,a to jsem uvažoval časem o pořízení cx5 nebo M6,takže kvalita Mazd asi nic moc.Já mám M2 a v 15.000 km mi při parkování vrzalo řízení tak mi vyměnily misky v horních uložení tlumičů a za tím ok.Po druhé servisce v 19.000 km klepání u přední nápravy při pomalé jízdě,výměna kostí stabilizátoru.Zatím ok.Ale takové rány tak jak na tvém videu to nebyli.Takže vidím,že koupě dražšího modelu Mazdy není taky žádná výhra.Asi příští auto bude jiná značka.
 
@Milda tak pak dej sem na forum vědět, jaká značka/model to bude. Mě osobně by to tedy velice zajímalo, co najdeš, co bude bez chyb. Na 101% si myslím, že to nové auto být nemůže. A to vyrobené před rokem 2000 zase neseženeš v takovém pěkném stavu, aby jsi je chtěl.
 
@Milda tak pak dej sem na forum vědět, jaká značka/model to bude. Mě osobně by to tedy velice zajímalo, co najdeš, co bude bez chyb. Na 101% si myslím, že to nové auto být nemůže. A to vyrobené před rokem 2000 zase neseženeš v takovém pěkném stavu, aby jsi je chtěl.
Co to bude za značka to teda nevím,ale třeba otec má Yarise 2003 do ted a žádné problémy s ním neměl,nikdy nic nevrzalo, neklepalo ,žádná reklamačka. Vše šlapalo jak má dnes má najeto nějakych 90.000km mění jen náplně prostě běžná udržba,nikde žádná koroze a to nemá ani nástřik spodku.Tomu říkám kvalita první baterka měněná po 9 letech atd.A za novoty to taky nebylo s těch levnějších malých aut.A já jsem si koupil novou M2 za 350.000 kč a očekával jsem japonskou kvalitu.A zatím jenom reklamačky a vidím že nás není málo.Za měsíc mi už skončí záruka a už nebudu mít co reklamovat.Takže pokud se něco posere tak si to holt zaplatím. A člověk si přece kupuje nové auto, at má klid od poruch a ne at řeší nějaké problémy,nové auto má jezdit v pohodě.To si člověk za ty peníze může koupit starší, větší,s lepším motorem a problémy bude řešit taky.
 
Back
Top