• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Zastav, dej neutral a na 3-4 sekundy stiskni ručku dolů (pípne to), vypni motor a ručka se nekativuje.
Aby som nezabudol pred vypnutím motora, tak som po naštartovaní motora najskorej odblokoval elektronickú brzdu, auto sasamovoľne kúsok pohlo a stlačil som tlačidlo elektronickej brzdy a počkal na pípnutie. Potom som pustil tlačidlo a cestoval som autom. Po vypnutí motora mi aktivovalo elektronickú ručnú brzdu a na tlačidle svietilo oranžové svetielko. Ak nezabudnem, tak skúsim ešte pred vypnutí motora "deaktivovať elektronickú ručnú brzdu".
 
Vypnout motor se musí do 5 s od pípnutí.

Zobrazit přílohu 50460
Odskúšané, potvrdzujem možnosť vypnúť elektronickú brzdu pri vypnutí motora a ďakujem. Po naštartovaní motora je automaticky obnovená predvolená funkcionalita elektronickej bzdy. Teraz je zima mierna, teploty sú takmer vždy nad nulou. V prípade mrazov -10 alebo -20 pod nulou teraz viem ako vypnúť elektronickú brzdu po vypnutí motora. Za rok sa budem pýtať alebo si sem pozriem, ak nájdem kde hľadať. Ešte raz ďakujem.
 
Odskúšané, potvrdzujem možnosť vypnúť elektronickú brzdu pri vypnutí motora a ďakujem. Po naštartovaní motora je automaticky obnovená predvolená funkcionalita elektronickej bzdy. Teraz je zima mierna, teploty sú takmer vždy nad nulou. V prípade mrazov -10 alebo -20 pod nulou teraz viem ako vypnúť elektronickú brzdu po vypnutí motora. Za rok sa budem pýtať alebo si sem pozriem, ak nájdem kde hľadať. Ešte raz ďakujem.
Dej si do záložek a najdeš.😁
 
A proč ji vypinas při parkování? Přijde mi to zbytečnost.
Nevypínam elektronickú brzdu zakaždým. Súhlasím ako píšeš. Zaujímala ma možnosť posunutia auta, ak som na okraji parkovacieho miesta vpredu alebo vzadu. Pri mechanickej ručnej brzde mi postačilo potlačiť auto s nohou na spojke. Pri automatickej elektronickej brzde som auto už nepotlačil. Teraz viem čo robiť, ak by som potreboval posunúť kúsok auto.
 
Mám takovou zvláštní zkušenost s RVM. Vždy v určitém úseku cestou do práce se mi rozsvítí kontrolka v levém zrcátku že se blíží vozidlo. Samo nikde žádné auto. Na cestě zpět v opačném směru to nedělá. Nemůže to být něčím ovlivněno nebo rušeno?
 
Pozoroval som to dávnejšie ale vždy v zime a na dialnici. Potom sa to stratilo a už nikdy neopakovalo. že by nejaká špina v čidlách alebo ufóni to netuším. :)
 
Tohle se mi stává u vícero aut včetně Mazdy. Děje se to i v místech za určitého světla /tmy kde jsou svodidla co mají na sobě nalepené nějaké odrazove segmenty. Jak jsou nasvicene tak je auto zjevně vyhodnotí jako světla auta. Takových chyb v Matrixu bude asi více. Prostě občas se to mýlí..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Mám takovou zvláštní zkušenost s RVM. Vždy v určitém úseku cestou do práce se mi rozsvítí kontrolka v levém zrcátku že se blíží vozidlo. Samo nikde žádné auto. Na cestě zpět v opačném směru to nedělá. Nemůže to být něčím ovlivněno nebo rušeno?
ano, je to iba elektronika. Snímač pracuje s elektromagnetickým vlnením. Všimol som si a predpokladám, že si asi tiež prechádzal pod VVN vedením alebo si bol v blízkosti. Pod VVN vedením mi takmer vždy snímač signalizuje prítomnosť automobilu i keď žiadny nejde za mňou ani oproti. V ostatných prípadoch je snímač 100% spoľahlivý a ukazuje mi zatiaľ vždy správne.

a ešte aj v danom úseku idem cez most ponad tečúcu rieku.
 
Mám takovou zvláštní zkušenost s RVM. Vždy v určitém úseku cestou do práce se mi rozsvítí kontrolka v levém zrcátku že se blíží vozidlo. Samo nikde žádné auto. Na cestě zpět v opačném směru to nedělá. Nemůže to být něčím ovlivněno nebo rušeno?
ano, tiež potvrdzujem, na spiatočnej ceste mi nesignalizuje v zrkadle.
 
Řekl bych skoro 100%, že to dělají i radary na začátku/konci obce - mám to vypozorované na několika místech
 
Mne to svojho času hlásilo na dialnici kde sa nejednalo o začiatok ani koniec ničoho. Aké máš na to zdvôvodnenie?
 
Mne to svojho času hlásilo na dialnici kde sa nejednalo o začiatok ani koniec ničoho. Aké máš na to zdvôvodnenie?
Na dálnici máš blízko svodidla? Zejména v rychlém. Mě se to ozývá i na okreskach blízko svodidel v zatáčkách, když zkouším trefit apex. Každopádně to mají nastavené moc citlivě a moje rada zní, řídit se zdravým rozumem, používat zrcátka(slepý úhel se zakřiveným bočním zrcátkem a zdravou krční páteří neexistuje;) Spoléhat se na asistenty je nejlepší cesta k nehodě. Pomůžou, to nerozporuji, ale všeho s mírou.
 
Řekl bych skoro 100%, že to dělají i radary na začátku/konci obce - mám to vypozorované na několika místech
ano, potvrdzujem správnosť Tvojho pozorovania. Moje pozorovanie s VVN vedením bolo nesprávne. Si oveľa lepší pozorovateľ. Presne kde je radar, tak mi signalizuje v zrkadle. Na spiatočnej ceste mi svietila veľká tabuľa: Vaša rýchlosť je nad povolený limit, znížte rýchlosť. Takže senzory sú ok. Ešte mi aj prezradia meranie radarom.👍Ja som spokojný.
 
Back
Top