• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Náhodné samovoľné spustenie alarmu

Taky se přidávám s tím samým problémem, zrovna houká sviňa :D (a taky mi nefunguje tlačítko na dveřích spolujezdce), škoda, že jsem nečetl tohle vlákno od zadu... to kostření hned čeknu :).
 
Tak asi po 3 měsících klidu se mi zase ozval alarm. Tak zkouším jestli by se našel nekdo v Brně nebo okolí kdo by uměl vyměnit nebo vyčistit jeden mikrospinac ( u spolujezdce). A nebo jako druhou variantu někdo kdo by mi pomohl odpojit sirenu ať to aspoň nehouká ?. Protože se zapíná samozřejmě jen v noci ?
 
Taky bych to potřeboval odpojit na kombi, houká to pořád. Všechno jsem už zkoušel, ukostření, vyčistit ten kontakt, vypínal pohybový alarm, v Mazdě jsem byl za 500 na úplně zbytečný diagnostice (prý je tam nízké napětí ale že to zjistí až potom co tam auto dva dny nechám, a ty kódy proč se alarm spouští vůbec nevyjeli) a stejně to vesele houká dál. Takže dojde na odpojení houkačky, ale nenašel jsem jak to na kombi udělat a nic neurvat. Nemá s tím někdo z Prahy zkušenosti?
 
Zdravím všechny, přidávám svojí zkušenost se samovolně spouštějícím se alarmem na mé 6 GH před fl. Alarm se spouštěl sporadicky. Někdy jednou za 2 týdny, potom 3x za večer. Nejprve jsem vyčistil onen velký konektor v pojistné skříni v motorovém prostoru, než jsem se dočetl, že to je ničemu.? Efekt samozřejmě žádný. Nějakou dobu jsem pročítal různá zahraniční fóra a na jednom jsem narazil na triviální a alespoň pro mne ne moc důvěryhodné řešení. Onen člověk tvrdil, že důkladně prostříkal sprejem na kontakty ten zámkový mechanismus na vnitřní straně dveří, do kterého jde ten kovový protikus přidělaný na karoserii. Po prostříkání každého zámku tak cca 10x - 20x zavřít a otevřít dveře , aby se obsah spreje dostal pokud možno na co nejvíce míst. Jelikož je to práce na maximálně 10 minut a sprej jsem doma měl, vyzkoušel jsem to. Vystříkal jsem tedy opravdu důkladně každý zámek (tím myslím cca 20 sekund stříkání sprejem na jeden zámek) ze všech možných úhlů, aby to zateklo pokud možno všude a po každém zámku tak 10x otevřel a zavřel dveře. Už je to přes 3 měsíce a auto ještě nepíplo. Přiznám se, že jsem k tomu stále trochu skeptický, ale na druhou stranu to zatím funguje a já alarm úplně vypustil z hlavy. Jestli máte sprej na kontakty a 10 min času, tak to zkuste, kdoví, třeba to zabere.
 
Zdravím všechny, přidávám svojí zkušenost se samovolně spouštějícím se alarmem na mé 6 GH před fl. Alarm se spouštěl sporadicky. Někdy jednou za 2 týdny, potom 3x za večer. Nejprve jsem vyčistil onen velký konektor v pojistné skříni v motorovém prostoru, než jsem se dočetl, že to je ničemu.? Efekt samozřejmě žádný. Nějakou dobu jsem pročítal různá zahraniční fóra a na jednom jsem narazil na triviální a alespoň pro mne ne moc důvěryhodné řešení. Onen člověk tvrdil, že důkladně prostříkal sprejem na kontakty ten zámkový mechanismus na vnitřní straně dveří, do kterého jde ten kovový protikus přidělaný na karoserii. Po prostříkání každého zámku tak cca 10x - 20x zavřít a otevřít dveře , aby se obsah spreje dostal pokud možno na co nejvíce míst. Jelikož je to práce na maximálně 10 minut a sprej jsem doma měl, vyzkoušel jsem to. Vystříkal jsem tedy opravdu důkladně každý zámek (tím myslím cca 20 sekund stříkání sprejem na jeden zámek) ze všech možných úhlů, aby to zateklo pokud možno všude a po každém zámku tak 10x otevřel a zavřel dveře. Už je to přes 3 měsíce a auto ještě nepíplo. Přiznám se, že jsem k tomu stále trochu skeptický, ale na druhou stranu to zatím funguje a já alarm úplně vypustil z hlavy. Jestli máte sprej na kontakty a 10 min času, tak to zkuste, kdoví, třeba to zabere.
Stále to ani nepíplo? Řešení je zajimavé… co tak zjišťuji, tak na každé auto platí uplně jiné řešení ??
 
Stále to ani nepíplo? Řešení je zajimavé… co tak zjišťuji, tak na každé auto platí uplně jiné řešení ??
Stále ne, ale před týdnem jsem to preventivně udělal znovu. Jsem zvědavý jak se to bude chovat na podzim?. Jako řešení bych to moc nepovažoval, spíše něco jako utlumení symptomů?.
 
Pročištění kontaktů dveří mi nepomohlo, pak jsem pročistil velký šedý konektor u pojistek pod kapotou a zatím dobrý, tak uvidíme. Teď mě spíš trápí vybíjení baterie (ale to nesouvisí)...
 
Tak se nám oteplilo a letos mel alarm zase premieru. To vážnĕ nikdo ještě nepřišel na nic, co fakt funguje? ?
 
Můžeš být první kdo vytáhne zámky ze všech 4 dveří, rozebere je, vyčistí, najustuje kontakty, složí, vrátí zpět a vyzkouší, aby se moje teorie potvrdila :D
 
Taky mě to deptá. Všude se člověk dočte jak je to kvalitní vůz a po roce vlastnictví si teda nejsem jistej,jediný co je fakt fajn tak je 2.5 motor.
 
Ahojte, mám stejný problém s alarmem u moji M6 GH, vždy je problém na jaře a na podzim kdy je v noci velký výkyv teplot, určitě to dělá nějaký zámek a kontakt v něm, protože se mi při zamknutém autě nejdřív rozvití vnitřní osvětlení (jakoby někdo otevřel dveře) a poté se spustí alarm cca do 1 min osvětlení pohasne a zase je klid.
Myslel jsem si že dokáže autorizák vyčíst který zámek to spustil a ten rozeberu a pořeším kontakty a bude klid, tak jsem to dal do Halfara v Dolním Benešově a oni mi po týdnu volali že si můžu auto vyzvednout, nakonec to dopadlo tak že mi odpojili sirénu s tím že to je dobré a nemusím nic platit ? . Tak jsem to vyřešil tím že mám v autě startovací powerbanku od XIAOMI a kdyby mi ten alarm náhodou vybil baterku (jednou se mi to už stalo) tak nastartuji. Samozřejmě od té doby co vozím tu powerbanku se baterka ještě nevybila :D
Jediný rozdíl když je odpojená ta siréna v které je to náklonové čidlo (pokud se nemýlím) tak po zamknutí auta vám 3x zablikají blinkry.
 
3x bliknutí hlásí že je alarm vyřazen - právě kvůli odpojené siréně. Závada se vyčíst nedá protože se to chová právě jako otevření některých dveří a jedná se o chybu nahodilou
 
Stačí přes IDS provést instalaci.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
Asi se budu ptát blbě, ale jsem v auto elektrice u moderních aut úplný laik, jak to nemá jeden pól v kabelu a druhý na kostře, tak je to pro mě španělská vesnice:

Dá se ta BCM jednotka nějak přehrát/upgradovat, nebo se musí kompletně vyměnit? Můj Mazdí specialista mi řekl, že tohle neudělá, že musím do autorizáku a v AutoPalace mi řekli, že BCM jednotka jedině vyměnit za 21.000,- bez DPH a teď stejně nejsou dostupné...:-(
 
Vyměnit. Jedině zkusit vrakáče, Allegro... Ty jednotky už nikdy dostupné nebudou.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
OK, díky, tak to bude hodně zajímavé...:-(
Na Allegru se dá toho sehnat spousta a za pár šupů. Vždy když jsem něco sháněl na Mazdy, tak u nás když nebylo, tak vždy v PL, akorát s doručením je problém. Buď do Paczkomatu si to necháš poslat hned za hranicí v PL nebo k někomu na adresu v PL. Nebo vim ze bazar automedik je vlastme vse z PL a doručí ti to tady s patřičně jinou cenou.
 
Na Allegru se dá toho sehnat spousta a za pár šupů. Vždy když jsem něco sháněl na Mazdy, tak u nás když nebylo, tak vždy v PL, akorát s doručením je problém. Buď do Paczkomatu si to necháš poslat hned za hranicí v PL nebo k někomu na adresu v PL. Nebo vim ze bazar automedik je vlastme vse z PL a doručí ti to tady s patřičně jinou cenou.
tovarzpolska.sk je v pohodě
 
Ahojte,

pridávam sa s rovnakým problémom s alarmom na mojej M6 GH 2.5, 2009.

Od jesene 2020 bol kľud, alarm sa nezapínal, dovtedy som to musel riešiť výmenou sirény, nakoľko podľa diagnostiky bola vadná, čo som písal v inom vlákne tu na fóre - a naozaj bola siréna vadná, jej výmenou sa problém zakaždým vyriešil.


Minulý týždeň v piatok začal alarm ziapať znova, najmä po 22.00 hod., čo určite ocenila susedka...

Takže všetko tu na fóre (okrem rozobratia zámkov dverí) popísané som cez víkend urobil:
- diag Forscan - bez závad, siréna nevykazovala vadu,
- kontrola baterky - je ok, 2 ročná, kontrola poistiek, káblov vo dverách,
- nasprejované kontakty zámkov všetkých 5 dverí a kapoty,
- prečistený veľký šedý konektor pri poistkách pod kapotou - po 2 rokoch od predchádzajúceho čistenia bol takmer čistý,
- očistená kostra baterky a vymenený šrób na kostre - evidentne pôvodný v polo-skorodovanom stave,

a odvtedy je kľud - zatiaľ.

Tipujem to na šrób kostry, ak to znova začne ziapať, začnem so zámkami...a dovtedy vypnem sirénu..
 
Back
Top